Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko järjettömän hullu ajatus?

Vierailija
24.06.2013 |

Naapuriini rakennetaan uutta kerrostaloa. Tykkään leipoa, mutta en syödä leipomuksiani.

Mitäs, jos leipoisin noille raksamiehille ja veisin heille parin kahvitermarin kanssa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva idea. :)

Voivat tietysti vähän hämmentyä yllätyksestä, mutta eihän se haittaa.

Vierailija
2/7 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti vilpittömästi ilahtuisivat :) Toisaalta saattaisivat vähän hämmentyä. Tarkkaile, milloin heillä yleensä on tauko? Yleensä pitävät jonkun tauon aika samoihin aikoihin. Vaikutat mukavalle ihmiselle! Olen ollut nuorena kesätöissä puutarhurina ja eräs nainen toi minulle ja työkavereille pullaa. Hän sanoi että tykkää leipoa ja jää aina kovasti yli. Todella mukava yllätys oli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On järjetön idea.

Vierailija
4/7 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootkohan sä ollu vähän liikaa himassa?

Vierailija
5/7 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mun käyttämät raksamiehet ovat hyvällä halulla pistelleen kaikki tarjottavat suuhunsa. En tosin ole täysin tuntemattomille tarjoillut, joskus naapurityömaan miehille jotakin kun halusin kysellä heidänkin näkemystään jostakin asiasta. Omakotitaloprojektista siis kyse.

Musta toi on hauska idea, vaati kyllä aika tavalla rohkeutta. En tiedä miten miehillä on, naisethan eivät usein tykkää syödä täysin vieraan pöperöitä kun eivät ole varmoja hygieniasta. En taitaisi itsekään uskaltaa itsetehtyjä leipomuksia maistaa jos joku kadulla tarjoaisi. Ties mitä myrkkyä sinne ujutettu :) Raksamiehet saattavat hyvinkin tehdä poikkeuksen tässä. Omat eväät eivät usein ole hääppöiset eikä kaikilla ole kotona leipuria herkkuja tekemässä.

Vierailija
6/7 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kas kun et tarjoile piparia kadulla vastaantuleville. Kun oot vaan niin ihanan lämmin ja anteliaskin ja kaikkea.

Vierailija
7/7 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pannu kuumaksi ja piparia tarjolle!

Totta puhuen: siitä vaan. Ilahtuvat varmaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kaksi