Taitaa olla parempi luovuttaa seuranhaussa.. Laitoin naiselle viestiä näin..
Moi! Miten kesä on mennyt? Jutellaanko? :).
Pian tuli ilmoitus, että ks. Henkikö tsekkasi sinua ja huomasin, että hän oli estänyt minut.
Olen yrittänyt kaikkeni. Kertonut profiilissa itsestäni paljon ja rehellisesti. Lyhyt pituuskin 169cm on täysi rehellinen..
En saanut mitään vastausta vaan tämä nainen vain esti minut.. Ikää itellä 25v ja tää nainen oli 27v.
Kuvakin oli profiilissani. Tiedän, etten ole mikään komistus :(.
Maailma on julma ja en odota teiltä sääliä. Totesin vain äsken, että on parempi jätän ihmiset rauhaan jos asiallinen lähestyminenkin herättää tuollaisen inhoreaktion..
Kyllä taas viikko päättyy murheellisissa tunnelmissa. En yhäkään odota sääliä keltään, mutta en voi väittää, etteikö tuo sattuisi :(
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Toi ”jutellaanko” on vähän outo ja tulee mieleen että olet sosiaalisesti taidoton. Pelkkä ”miten kesä on mennyt” olisi omasta mielestäni parempi.
Oon samaa mieltä. Toinen omituisuus on se kuinka jotkut kyselee että "Tutustutaanko?" Ei sitä voi erikseen sopia. Jos juttu alkaa luistaa, siinähän sitä tutustuu. Mutta varmaan netissä rakkautta etsivien joukossa on yliedustettuina ne joiden sosiaaliset taidot on heikot.
Vierailija kirjoitti:
Hmmm...
Itsekään en jaksaisi vastata joka "Moro miten menee"-viestiin.
Keksi jotain henkilökohtaisempaa. Semmosta mistä nainen tietää, että olet noteerannut juuri hänet. Huumori ei lienee haittaa, kunhan sitä ei voi tulkita vttuiluksi.Kurja, että olisi on tuollainen. Itse en keksi näillä tiedoilla mitään mikä haittaisi.
Tinder on kyllä brutaali.
"Ei lienee haittaa" 😐 Mitä ihmettä nyt taas? Se on "Ei haittane". Opetelkaa suomea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmmm...
Keksi jotain henkilökohtaisempaa. Semmosta mistä nainen tietää, että olet noteerannut juuri hänet. Huumori ei lienee haittaa, kunhan sitä ei voi tulkita vttuiluksi.Kurja, että olisi on tuollainen. Itse en keksi näillä tiedoilla mitään mikä haittaisi.
Tinder on kyllä brutaali."Ei lienee haittaa" 😐 Mitä ihmettä nyt taas? Se on "Ei haittane". Opetelkaa suomea.
Voi sinua höpönassua. Ei nyt mennyt ihan kohdilleen sinullakaan. Hupsistakeikkaa.
Tuo aloituksesi "Jutellaanko ?" On jotenkin creepy. Kannattaa aloittaa kepeästi ja kesäkuulumisten jälkeen jatkaa vaikka "Oma kesäni on sujunut oikein mukavasti. Hienoa että nyt on jälleen mahdollisuus tavata ihmisiä koronarajoitusten jälkeen." Jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmmm...
Tinder on kyllä brutaali."Ei lienee haittaa" 😐 Mitä ihmettä nyt taas? Se on "Ei haittane". Opetelkaa suomea.
Ei haitanne. Mutta joo, en ymmärrä, mistä tulee tuo "lienee haittaa".
Vierailija kirjoitti:
Tiedän joo, että ei pidä ottaa henkilökohtaisesti, mutta, kun tämä nyt oli vain vika naula arkkuun :(.
En vain voi kuvailla sitä tunnetta, kun "aikuisen miehen" tekisi mieli heittäytyä lattialle itkemään, että ei tule..
Tämä ei ole eka tämmöinen tapaus vaan yksi sadoista joita olen lyhyen elämäni aikana kohdannut.. Voi olla hyvinkin parempi alkaa keskittyä muuhun elämään ja katsoa, mitä elämä tuo tulleessaan
T. Aloittaja
Ymmärrän hyvin ja olen pahoillani. Itke pois, jos itkettää. Yleensä se helpottaa. Kyllähän tuo kuullostaa ihan kamalalta tapaukselta. :( Minusta tuo muuhun keskittyminen kuullostaa oikein hyvältä idealta. Usein asiat loksahtavat paikoilleen juuri noin, ikään kuin muun elämisen ja tekemisen sivutuotteena. Asiat järjestyvät varmasti, ap. :)
T. N
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi ”jutellaanko” on vähän outo ja tulee mieleen että olet sosiaalisesti taidoton. Pelkkä ”miten kesä on mennyt” olisi omasta mielestäni parempi.
Oon samaa mieltä. Toinen omituisuus on se kuinka jotkut kyselee että "Tutustutaanko?" Ei sitä voi erikseen sopia. Jos juttu alkaa luistaa, siinähän sitä tutustuu. Mutta varmaan netissä rakkautta etsivien joukossa on yliedustettuina ne joiden sosiaaliset taidot on heikot.
Voi hyvänen aika, jopas on mennyt vaikeaksi. Ihan normaaleja kysymyksiä!
T. N
Itse poistin koko tinderin. En vain ole tarpeeksi hyvännäköinen.
Unohda AP koko homma ja nauti kesästä.
Ihan tuttua itsellenikin tuo jatkuva ghostaaminen ja nainen olen.
Missä ap sanoi, että kyse on Tinderistä?