Pähkäilyä äitiyspakkauksesta
Hei!
Olen tässä miettinyt pääni liki puhki mitä tekisin, ottaisiko vaiko eikö ottaisi uutta äitiyspakkausta. Odotan kolmatta ja kaikkeahan siis on edellisten lasten jäljiltä olemassa (mm. äp makuupussi kakkosen pakkauksesta täysin käyttämättä).
Pakkaus vaan sisältäisi niin hurjan ihanan näköisiä sisävaatteita... Toisaalta taas en todellakaan tarvitse haalaria (eka talvena kuitenkin iso ja seuraavana todennäköisesti liian pieni tai käyttökelvoton, kun päälikangas on mitä on), hattua, töppösiä, kintaita, peittoa, makuupussia sun muita romppeita joita pakkaus sisältää.
Onko äp:n sisävaatteita minkä verran nettikirppareilla myynnissä heti uusina (siis kun pakkaus on juuri tullut) vai ovatko kaikki myynnissä olevat käytettyjä?
Kommentit (6)
ottaisi jos haluaisin vain osan vaatteista.Tulee aikalailla hintaa muutamille sisävaatteille kun pakkauksesta saa kuitenkin sen 140e.
Olen samaa mieltä edellisen kanssa,että ostoilmoitus voisi olla hyvä idea,monihan haluaa vaan ulkoiluasut tms.
Meilläkin kolmonen tulossa enkä todellakaan ota pakkausta.
En ottanut edellisellekään ja sain sillä hinnalla juuri mieluisia vaatteita hankittua roppakaupalla,myös uuden hoitopöydän tarjouksesta kustansin pakkauksen hinnalla.
Mietin sitäkin, että jos itse olisi sitten myynyt niitä " tarpeettomia" pois, mutta tuskin kukaan haluaan niitä kirjasia sun muita ostaa.
Lisäkommentteja luen myös mielelläni!
Kierrät vaan kirppikset, huuto.net ja Vauvan kirppis, niin varmaan pian löytyy!
sitten todella haluaisin. Olenkin tässä nyt jo tuhlannut sitä vielä saamatta olevaa äitiysavustusta, kun citymarketeissa on ihan kivoja unisex vauvanvaatteita ollut 3-5 eurolla kappale.
Meillä on esikoisen pakkauksesta hyväkuntoisena tallella toppapuvut, makuupussi yms joten otamme tämän toisen lapsen kohdalla äitiysavustuksen rahana. Totesimme pakkausta katsellessamme että olisimme tarvinneet pakkauksesta uutena vain kynsisakset ja harjan, kaikki muu löytyy jo kotoa. Olen ostanut huuto.netin kautta edellisvuoden pakkauksesta ne pari vaatetta joista erityisesti pidin, ja sain ne vielä täysin käyttämättöminä. Eli uskon kyllä että tämän uudenkin pakkauksen vaatteita tulee aika pian myyntiin.
Joku voi niitä halustikin myydä, kun osa taas haluu pakkausesta juuri niitä mitä sulla jo on. Uusinakaan noi pakkausen puvut yms. ei ole kovin halutun tuntuisia tavaroita, ellei joku halua jotain tiettyä kuosia. Minä en ottaisi siis pakkausta, kun sen tavarat on minusta melko huonolaatuisiakin eli menevät pesussa aika nukkaisiksi nopeasti. Juuri nuo sisävaatteet siis.