Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos mies on kiinnostunut niin tuleeko hän itse luokseni?

Vierailija
26.07.2020 |

Varattu mies on flirttaillut ja ihastuin. Tuleeko hän itse viemään asioita eteenpäin mikäli hän on oikeasti kiinnostunut?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö pieni, varattu mies ei ole oikeasti kiinnostunut.

Vierailija
2/21 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda ne varatut. Paskaa tulee vain niskaan.

Ihastu sinkkuihin mieluummin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin loukkauksena jos varattu toisi itseään tykö. Miksi hän minua joksikin omanarvontunnottomaksi ressukaksi kuvittelee?! Tai vaihtoehtoisesti moraalittomaksi l.ortoksi?!

Vierailija
4/21 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testailee vain viehätysvoimaansa. Unohda.

Vierailija
5/21 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haluaa sun reikää. Susta tulee kakkonen. Sit vaimo saa tietää niin vaimo raivoaa ja heittää paskaa ympäriinsä. Mies jättää sut ja ottaa kehiin uuden naisen työpaikalta. Ei luottoa ei tulevaisuutta. 

Vierailija
6/21 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottaisin loukkauksena jos varattu toisi itseään tykö. Miksi hän minua joksikin omanarvontunnottomaksi ressukaksi kuvittelee?! Tai vaihtoehtoisesti moraalittomaksi l.ortoksi?!

Toisaalta, ei ehkä kannata ottaa itseensä, koska ilmeisesti tuollaiseen suostuvia on paljon. Eihän ukko voi tietää kokeilematta kepillä jäätä, kuka kuuluu siihen lajiin.

Vierailija
7/21 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

1, tästä syystä koko keskustelun tein, eli voinko rauhassa jatkaa elämääni, hän varmaan tulee perässä jos hänen käytöksellä on todellinen pohja?

ap

Vierailija
8/21 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän jatkuvasti on varattuja jotka jättävät vaimonsa tai miehensä kun rakastuvat toiseen, ei se edes ole kovin harvinaista.

Vierailija
9/21 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies haluaa sun reikää. Susta tulee kakkonen. Sit vaimo saa tietää niin vaimo raivoaa ja heittää paskaa ympäriinsä. Mies jättää sut ja ottaa kehiin uuden naisen työpaikalta. Ei luottoa ei tulevaisuutta. 

Ei, ei. Kyllä minä ainakin olen poikkeus. Mulla on kaikki mitä mies haluaa ja ymmärrän häntä niin paljon paremmin kuin se (kohta, ihan varmasti) entinen akka. Me ollaan yhdessä aina!

Vierailija
10/21 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän jatkuvasti on varattuja jotka jättävät vaimonsa tai miehensä kun rakastuvat toiseen, ei se edes ole kovin harvinaista.

Jotka jättävät sen seuraavan kun rakastuvat uuteen, jonka jättävät kun rakastuvat uuteen, jonka jättävät kun rakastuvat uuteen, jonka...

Vierailija
11/21 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa voi saada siipeensä tosi pahasti. Mies voi todellaki kokeilla kepillä jäätä. Haluaa kenties seikkailua muttei tosiasiassa välttämättä halua jättää vaimoaan siinä painaa taloudelliset syyt ja kenties lapset. Mistä tietää jos on vaikka pleijari...välillä hiljaiseloa varsinkin viikonloppuisin ( baarit auki)..sitte taas ottaa yhteyttä jos ei sillä kertaa siellä faksi käyny.

Vierailija
12/21 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotka jättävät sen seuraavan kun rakastuvat uuteen, jonka jättävät kun rakastuvat uuteen, jonka jättävät kun rakastuvat uuteen, jonka...

Ei minua haittaisi vaikka tämä kyseinen mies sitten ihastuisi uuteen (jos kuvitelma että päätyisimme yhteen) niin harvoin ainakin itse kohtaan ihmisiä joiden kanssa on kuin magneetti välissä vaikka enhän hänestä tiedä.

ap

Vierailija
13/21 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä usko varattuja koskaan. Ei ole kiinnostunut, paitsi seksistä. Vapaatkin ovat usein seksin perässä suomessa. Jos mies olisi tosissaan ja luotettava, olisi jo eronnut ja vapaa. 

Vierailija
14/21 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt välttämättä haluat tavata sen varatun, niin ota huomioon että hän saattaa flirttailla usealle. Tunnetko todella häntä, onko se edes jotenkin fiksu mies vai naisten perässä juoksija.

Vierailija
15/21 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nyt välttämättä haluat tavata sen varatun, niin ota huomioon että hän saattaa flirttailla usealle. Tunnetko todella häntä, onko se edes jotenkin fiksu mies vai naisten perässä juoksija.

Vaikuttaa yleisesti kyllä rehelliseltä ja sellaiselta että lukee ihmisiä hyvin mutta en tiedä.

ap

Vierailija
16/21 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut on-off ihastunut varattuun mieheen.

Meidän lapset oli samassa päiväkodissa ja hän oli minulle aina poikkeuksellisen kiva, toisin kuin vaimonsa, joka taisi aistia sen että miehensä oli mulle mukava ja heillä ei enää tainnut suhteessa mennä enää kummoisesti. Törmäsin mieheen päiväkodin ulkopuolella mitä ihmeellisimmissä paikoissa sattumalta ja pää meinasi hajota sattumien määrästä, tiedän että ei häneltäkään ne sattumalta törmäämiset menneet ihan viileästi ohi. No, kuulin keväällä että mies on eronnut. Nyt vaan toivon että asiat loksahtelee lopullisesti paikoilleen ja törmättäisiin taas jossain ja jompi kumpi uskoltaisi lähestyä. Jos hän olisi flirttaillut/ehdottellut ennen eroaan, en olisi kiinnostunut. Arvostan ihmisiä, jotka osaavat päättää suhteensa ennen uusien aloitusta.

Vierailija
17/21 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
18/21 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

...

Vierailija
19/21 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
20/21 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hypätkää nyt sieltä tynnyristä! Sadat, tuhannet varatut maailmassa jättävät puolisonsa, rakastuvat toiseen ja hänen kanssaan ovat päätyyn asti.

Miksei myös Ap:n tapauksessa, eihän me häntä tai sitä miestä tunneta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi viisi