Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä ihan oikeasti esileikkiä?

Vierailija
23.06.2013 |

Kauanko sitä yleensä on ja mitä te itse asiassa silloin teette? Itse en edes muista, milloin olisi tehty jotain muuta kuin riisuttu ennen yhdyntää.

Kommentit (159)

Vierailija
121/159 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oulaisiin muuton jälkeen esileikki lyheni öbaut puolesta tunnista varttiin. Vasektomian jälkeen ei ole enää ollut esileikkiä.

Vierailija
122/159 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2013 klo 00:08"]

Kiinnostais tietää, mitä tarkoittaa "kun haluaa toista?" , "kun ottaa mahanpohjasta ja on valmis seksiin samantien?"

Siis mitä? Mitä tarkoittaa haluaminen?

Olen yli 40v enkä ole koskaan halunnut ketään. Seksi ei kiinnosta, en halua.

Olen toki harrastanut seksiä ja nykyisessä parisuhteessani joudun sitä harrastamaan, mutta siis, voisiko joku selittää, millaiselta tuntuu kun haluaa toista.

[/quote]

tuntuu sellainen pakottava tunne pillussa että sinne on pakko työntää jotain kovaa. se on hyvin tuskallisen nautinnollinen tila. sitten kun sitä kovaa vielä saa niin ai että.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/159 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kummastuttaa myös tuo orgasmikeskeisyys. En ole koskaan saanut orgasmia miehen ansiosta, vaan teen sen itse. Voin tietysti tehdä sen samalla kun mies nussii minua, mutta mieluummin teen itse. Tyydytyn seksuaalisesti lähes joka päivä, vaikka seksiä meillä on vain kerran-pari kuussa. Se yks jonka kanssa petin miestäni, yritti myös hirveästi saada minulle orgasmia. Hänen oli vaikea uskoa etten saa, ja siitäkin tuli sellainen olo lopulta, että petin odotukset ja vaivannäön. Ja kun sellaisia alkaa miettiä, ei varmasti saa.

En ole ikinä kuullutkaan jälkileikeistä ennen tätä ketjua.

Kiinnostavaa kyllä lukea vastauksia, mutta ihan turhaa niin moni tuntuu säälivän ja kauhistelevan. Ei se seksi pahalta tunnu, jos ei kovin hyvältäkään. Tykkään itse asiassa ottaa suihin, niin että en minä itseäni mitenkään alistettuna pidä.

Olen tosiaan pitänyt seksielämäämme kohtuullisen normaalina, koska ei minulla ikinä ole mitään esileikkejä ollut kenenkään kanss. Ja olen myös olettanut, että vanhenemiseen kuuluu seksin loppuminen.

ap

Vierailija
124/159 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä ei ole esileikkiä jos ei anaalin liukastamista lasketa

Vierailija
125/159 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oulaisissa harrastettu esileikki eli vasektomia on kiihottavinta, mitä olen kokenut.

Vierailija
126/159 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2013 klo 01:05"]

Mua kummastuttaa myös tuo orgasmikeskeisyys. En ole koskaan saanut orgasmia miehen ansiosta, vaan teen sen itse. Voin tietysti tehdä sen samalla kun mies nussii minua, mutta mieluummin teen itse. Tyydytyn seksuaalisesti lähes joka päivä, vaikka seksiä meillä on vain kerran-pari kuussa. Se yks jonka kanssa petin miestäni, yritti myös hirveästi saada minulle orgasmia. Hänen oli vaikea uskoa etten saa, ja siitäkin tuli sellainen olo lopulta, että petin odotukset ja vaivannäön. Ja kun sellaisia alkaa miettiä, ei varmasti saa.

En ole ikinä kuullutkaan jälkileikeistä ennen tätä ketjua.

Kiinnostavaa kyllä lukea vastauksia, mutta ihan turhaa niin moni tuntuu säälivän ja kauhistelevan. Ei se seksi pahalta tunnu, jos ei kovin hyvältäkään. Tykkään itse asiassa ottaa suihin, niin että en minä itseäni mitenkään alistettuna pidä.

Olen tosiaan pitänyt seksielämäämme kohtuullisen normaalina, koska ei minulla ikinä ole mitään esileikkejä ollut kenenkään kanss. Ja olen myös olettanut, että vanhenemiseen kuuluu seksin loppuminen.

ap

[/quote]

en ymmärrä missä tynnyrissä ole elänyt..

siis miten et ole kuullut jälkileikeistä? ettekö miehenne kanssa pussaile, hyväile yhdynnän jälkeen? sehän on ihan normaalia toimintaa.

seksielämäsi on kyllä muutenkin hyvin kaukana normaalista. esileikki on enneminkin sääntö kuin poikkeus jonka ansiosta seksi tuntuu mahtavalta joka kerta.

vanheneminen ei todellakaan lopeta seksielämää...joten kannattaisi alkaa työstämään tuota omaakin nautintoa, ettet ole vain runkkualustana.

Vierailija
127/159 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sylkeä vaan ja kyrpä anaaliin. kiihottuu viimeistään kymmenennen työnnön jälkeen.

Vierailija
128/159 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2013 klo 01:12"]

meillä ei ole esileikkiä jos ei anaalin liukastamista lasketa

[/quote]

ja miksi suostut tuohon? ja miksi aina kakkoseen?

Vierailija
129/159 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi hitsi, miksi lassukat tulette aina pilaamaan kaikki keskustelut??

Vierailija
130/159 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä mies on linjannut ettei esileikkiä ole eikä tule. muutamme ensi viikolla Oulaisiin vasektomiaa varten.

Vierailija
131/159 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies sylkee mun päälle ja huorittelee, ah miten kostun.

Vierailija
132/159 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jeeeeeeeeee

Vierailija
133/159 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2013 klo 16:41"]

Kauanko sitä yleensä on ja mitä te itse asiassa silloin teette? Itse en edes muista, milloin olisi tehty jotain muuta kuin riisuttu ennen yhdyntää.

[/quote]Kyllä meillä on esileikkiä. Mies ihan mielellään minua hyväilee ennen varsinaista yhdyntää ja välillä senkin aikana. Ajasta en osaa sanoa, riippuu niin paljon päivästä, 1min-20min on varmaan tavallisin.

Vierailija
134/159 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies sormettaa persettåni ja kertoilee, miten perheemme muuttaa Oulaisiin, missä hän hankkii vasektomian

Vierailija
135/159 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2013 klo 22:44"]

[quote author="Vierailija" time="23.06.2013 klo 22:21"]

Te jotka vapaaehtoisesti skippaatte esileikin, saatteko orgasmin miehenne kanssa? 

Jos ei seksistä pätkääkään nauti ja tekee sitä vain miehen mieliksi, niin kai se nosto-pisto-ravistus sitten riittää, että pääsee tekemään jotain mielekkäämpää? 

[/quote]

No en saa, mutta en mä sitä yleensä kaipaa. Se on joskus ihan kiva juttu, mutta mä en välttämättä nauti orkun saamisesta. Väkisin väännetyn esileikin jälkeen se on vain tekninen suoritus, henkisesti se ei "tunnu miltään". 

[/quote]Joskus tulee esileikki skipattua mutta ei se tarkoita etteikö voisi orgasmia saada yhdynnän aikana. Varsinkaan silloin kun esileikkiä ei ole, niin ei ole mikään pisto ja ravistus-toimitus,

Vaikka esileikin skippaa niin seksistä voi nauttia ja sitä voi tehdä omaksikin mieliksi.

Vierailija
136/159 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

rup

Vierailija
137/159 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten saisin miehen suostumaan esileikkiin? Minulla on ikävä seksuaalihistoria, joka saa kehon lukkiutumaan, kun penistä yritetään laittaa sisään. Valitettavasti tämä mies, jota haluaisin ja jonka kanssa aiemmin on ollut kivuttomia yhdyntöjä, ei ymmärrä miten en ole valmis kahdessa sekunnissa. (Mies tietää historiastani.)

Kärsivällisyys ei ole hänen hyveitään, koska hänellä on paha adhd. Mutta yhdyntä sattuu jopa silloin kun käytän liukastetta. Keho ei vaan ole mukana. Olen yrittäny opettaa häntä, pyytänyt häntä koskemaan minuun, mutta ei kuulemma jaksa. Olen monta kertaa kertonut että sattuu enkä pysty nauttimaan ja että jos hän koskisi, nauttisin paljon. Ei auta.

Olen välillä kieltäytynyt yhdynnästä kokonaan. Kuitenkin tekee mieli halia häntä ja siitäkös hän innostuu ja haluaa että runkkaan hänelle orgasmin. Tällä hetkellä ollaan siinä tilanteessa, että hänen halutessaan runkkaan häntä, mutta hän ei edes pussaa eikä koske mitenkään minuun.

Voisiko joku ehdottaa jotain muuta kuin "vaihda miestä"?

Hän on kaksi kertaa tämän kymmenen vuoden aikana nuollut minua, eikä osaa sitäkään. Vuosia sitten hän kieltäytyi koskemasta klitorikseen, koska luuli naisten pissaavan siitä. Kuitenkin hänellä on ollut tyttöystäviä ja panoja joka sormelle, olen jopa naisten kuullut sanovan häntä "hyväksi panoksi".

En ymmärrä, koska ulkoisista genitaaleista ei näytä ymmärtävän paljoakaan.

Joko mä oon viallinen olento, tai sit nää kaikki naiset jotka haluu hänen panevan, tyytyy aika vähään.

Vierailija
138/159 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

uu

Vierailija
139/159 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oulaistelainen vasektomian läpikäynyt mies on hellin rakastaja mitä kuvitella saattaa!

Vierailija
140/159 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun saa Oulaisten vasektomiaa maistaa ei kyllä haluta luopua

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä