Onko teillä ihan oikeasti esileikkiä?
Kauanko sitä yleensä on ja mitä te itse asiassa silloin teette? Itse en edes muista, milloin olisi tehty jotain muuta kuin riisuttu ennen yhdyntää.
Kommentit (159)
Ei yleensä, mä en jaksa. Sanon aina miehelle, että mä olen kuin kiertoajelubussi, sellainen hop on hop off.
[quote author="Vierailija" time="23.06.2013 klo 21:51"]
Mä ymmärrän ap:ta todella hyvin!
Minusta seksi on todella typerää, pelkkää ajanhukkaa. Paremmin aikani käyttäisin kun lukisin hyvän kirjan.
En pidä seksistä, en ole koskaan pitänyt. Nuorena olin mallimitoissa, en pitänyt seksistä. Nykyään on viitisen kiloa ylimääräistä, raskausarvet ovat jääneet (tosin vaalentuneet), enkä edelleenkään pidä seksistä. Mikä siinä on nautinnollista? En ymmärrä. Minusta on vain parempi, mitä nopeammin asia on pois päiväjärjestyksestä. Nopea pano, ja pääsen tekemään tärkeämpiä asioita, jotain mistä pidän.
En pidä siitä, että minua kosketaan, en halua koskea miestä. Seksiin suostun sen takia, että mies haluaa sitä.
[/quote]
oletko aseksuaali? miksi suosut seksiin josta et saa nautintoa?
[quote author="Vierailija" time="23.06.2013 klo 22:00"]
78 todella surullista! Otan osaa. Oletko kokeillut oikeaa rakastelua koskaan? Ei pelkät pikapanot ole rakastelua.
[/quote]
Nuorena oli pitkiä sessioita - ja aina jälkikäteen tuntui, että aika on mennyt hukkaan. Miehen mielestä ihanaa, minun mielestäni aivan turhaa touhua.
Pidän käsitöistä, hyvistä kirjoista ja elokuvista - mielestäni niihin käytetty aika on paljon hyödyllisemmin käytettyä kuin seksiin käytetty aika.
Kaikki eivät vain pidä seksistä. Se ei ole kivaa, ekäi mitenkään hyödyllistä.
nro 78
Tää on ihan järkyn surullinen ketju. Miten niin kamalan monet on vieraantuneet seksistä, kosketuksesta ja omasta kehostaan niin, että kokevat seksin pakollisena pahana, ja suostuvat vuodesta toiseen olemaan miehensä vastahakoisena panopuuna. Sitä se mielestäni on, jos suoraan yhdyntään mennään, mies vain tyhjentää pussinsa naiseen ja that´s it.
Kammottavaa. Osa porukasta ei tunnu edes tietävän mistään paremmasta. Eikä ole ainut ketju, jo aiemmin oli se yksikin 30-vuotias, joka ei ikinä ollut saanut suuseksiä. Ihan hirveää. Aseksuaalit erikseen, mutta heitä on oikeasti tosi harvassa. Mikä parisuhteessa eläviä ihmisiä vaivaa, kun eivät välitä omasta eivätkä toisen seksuaalisuudesta tai hyvänä pitämisestä hevon veetä. Sääliksi käy miehetkin, jotka vastentahtoisen lahnan kanssa vuosikausia kärvistelevät. Seksistä kuuluu nauttia, jos sitä harrastaa. Toki ilman voi olla, jos se on molempien toive.
[quote author="Vierailija" time="23.06.2013 klo 22:04"]
[quote author="Vierailija" time="23.06.2013 klo 21:51"]
Mä ymmärrän ap:ta todella hyvin!
Minusta seksi on todella typerää, pelkkää ajanhukkaa. Paremmin aikani käyttäisin kun lukisin hyvän kirjan.
En pidä seksistä, en ole koskaan pitänyt. Nuorena olin mallimitoissa, en pitänyt seksistä. Nykyään on viitisen kiloa ylimääräistä, raskausarvet ovat jääneet (tosin vaalentuneet), enkä edelleenkään pidä seksistä. Mikä siinä on nautinnollista? En ymmärrä. Minusta on vain parempi, mitä nopeammin asia on pois päiväjärjestyksestä. Nopea pano, ja pääsen tekemään tärkeämpiä asioita, jotain mistä pidän.
En pidä siitä, että minua kosketaan, en halua koskea miestä. Seksiin suostun sen takia, että mies haluaa sitä.
[/quote]
oletko aseksuaali? miksi suosut seksiin josta et saa nautintoa?
[/quote]
Kuten sanoin, suostun seksiin sen takia, että mieheni haluaa ja tarvitsee seksiä. Hänen mielestään parisuhteeseen kuuluu seksi. Minusta parisuhde voisi olla aivan hyvin ilman seksiä.
nro 78+83
[quote author="Vierailija" time="23.06.2013 klo 17:02"]
[quote author="Vierailija" time="23.06.2013 klo 16:50"]
Meillä ei monesti muuta olekaan kuin sitä "esi"leikkiä. Pidetään toisiamme hyvänä kaikin mahdollisin keinoin, se yhdyntä on vain pikku osa seksiä. Monesti ei koko yhdyntää edes tarvita. Ollaan oltu naimisissa 15 vuotta ja seksielämä on hyvin aktiivista.
Ilmankos sua ei seksi huvita jos pelkkä yhdyntä kylmiltään on teidän käsitys seksistä.
[/quote]
Vielä kysyn, että mitä ne on ne "kaikki mahdolliset keinot"? Siis mietin vaan, että kun itse en koe oikein mitään kiihottavana, niin ehkä en vaan sitten ymmärrä pitää esileikkinä sitä mikä on muille esileikkiä. En osaa oikein kuvitella, mitä sellaista voisi tehdä, siis yhdessä. Ymmärrän suihin ottamisen, mutta siinäpä se.
ap
[/quote]
Ootkohan sä niin kuin minä, ap. Kuulostaa niin tutulta. Kokeile sellaista valmistetta kuin ruusujuuriuute, ihan tablettina löytyy, se voi auttaa :)
Onko sulla muuten mitään terveydessä, esim. väsymystä, kilpirauhasjuttuja, kortisoli- tai lisämunuaisongelmia, kovaa stressiä, masennusta.
[quote author="Vierailija" time="23.06.2013 klo 19:03"]
[quote author="Vierailija" time="23.06.2013 klo 18:47"]
Miten voi tuntua typerältä hyväillä omaa miestään ja antaa sille nautintoa? En oikeasti ymmärrä.
[/quote]
Ja siis täsmennän vielä, että ei mulle ole vaikeaa koskea mun miestä tai ottaa siltä suihin. Ihan helppoa on antaa miehelle nautintoa. Mutta sellainen hitailu tuntuisi enemmän siltä, että yritetään tehdä jotain minun mielikseni. Se siis tuntuu typerältä, en keksi mitään mitä voisin miehelle tehdä silkkihuivilla, että se ei tuntuisi sellaiselta esittämiseltä ja tv:n seksiterapeuttiohjelmasta kopioidulta välivaiheelta ennen itse asiaa. Vähän vaikea tätä on selittää.
ap
[/quote]
Mulla on muuten ihan samanlainen idioottiolo, jos on mitään leluja tai huiveja mukana. Just sellainen, että voi vittu, missä ne kamerat on, pitääks huohottaa. Joskus ostin kauhean arsenaalin, dildot yms surinavehkeet, mutta kiinnostus hiipui parissa kerrassa ja sen jälkeen lähinnä tuntui naurettavalta.
Mä kyllä rentoudun seksistä ja kaipaan sitä sillä lailla (saan paremmin unta), meillä on seksiä 2-5 kertaa viikossa. Mutta että jaksaisin tai viitsisin esileikkiä useammin kuin pari kertaa kuussa (no hyvä jos sitäkään, kerran kuussa...), joo ei kiitos. Mä en vaan HALUA. Mulla oli vuosia sitten ex, joka sormetti tai nuoli vaikka tunnin - ja olin ihan että voi helvetti anna mun nyt olla. Ei hän ollut huono ja siis yleensä sain sen O:n, mutta kauhea väkisin vääntäminen sitten senkin kanssa, kun 55min ei "tuntunut miltään" ja sitten vikan pari minuuttia sitten nautti.
Onneksi mun nykyinen mies jollain tavalla tajuaa tai ainakin sietää sen, että mä EN halua esileikkiä kuin tosi harvoin. Hän saa pimppaa niin usein kuin haluaa, mutta mä en jaksa sitä nuohoamista kuin silloin tällöin.
Miten voi tuntua typerältä hyväillä omaa miestään ja antaa sille nautintoa? En oikeasti ymmärrä.
[/quote]
Ja siis täsmennän vielä, että ei mulle ole vaikeaa koskea mun miestä tai ottaa siltä suihin. Ihan helppoa on antaa miehelle nautintoa. Mutta sellainen hitailu tuntuisi enemmän siltä, että yritetään tehdä jotain minun mielikseni. Se siis tuntuu typerältä, en keksi mitään mitä voisin miehelle tehdä silkkihuivilla, että se ei tuntuisi sellaiselta esittämiseltä ja tv:n seksiterapeuttiohjelmasta kopioidulta välivaiheelta ennen itse asiaa. Vähän vaikea tätä on selittää.
ap
[/quote]
Mulla on muuten ihan samanlainen idioottiolo, jos on mitään leluja tai huiveja mukana. Just sellainen, että voi vittu, missä ne kamerat on, pitääks huohottaa. Joskus ostin kauhean arsenaalin, dildot yms surinavehkeet, mutta kiinnostus hiipui parissa kerrassa ja sen jälkeen lähinnä tuntui naurettavalta.
Mä kyllä rentoudun seksistä ja kaipaan sitä sillä lailla (saan paremmin unta), meillä on seksiä 2-5 kertaa viikossa. Mutta että jaksaisin tai viitsisin esileikkiä useammin kuin pari kertaa kuussa (no hyvä jos sitäkään, kerran kuussa...), joo ei kiitos. Mä en vaan HALUA. Mulla oli vuosia sitten ex, joka sormetti tai nuoli vaikka tunnin - ja olin ihan että voi helvetti anna mun nyt olla. Ei hän ollut huono ja siis yleensä sain sen O:n, mutta kauhea väkisin vääntäminen sitten senkin kanssa, kun 55min ei "tuntunut miltään" ja sitten vikan pari minuuttia sitten nautti.
Onneksi mun nykyinen mies jollain tavalla tajuaa tai ainakin sietää sen, että mä EN halua esileikkiä kuin tosi harvoin. Hän saa pimppaa niin usein kuin haluaa, mutta mä en jaksa sitä nuohoamista kuin silloin tällöin.
Tämän ketjun innoittamana pyysin miestä hieromaan itseäni. Hän voivotteli ettei näitä läskejä voi hieroa :-D . Kysyin että mitä läskejä, missä mulla on läskejä... "Yks iso läskikasa koko nainen!"
Otin tämän kohteliaisuutena. Olen aina ollut hoikka, omasta mielestäni liian hoikka.
Ap, nauti kehostasi, oli se millainen tahansa.
Jos esileikki tuntuu nuohoamiselta, niin voisko vaihtaa tyyliä?
[quote author="Vierailija" time="23.06.2013 klo 22:12"]
[/quote]
ap
[/quote]
[/quote]
Kyllä kuulostaa sairaalta!!! :( Pahoja ongelmia seksuaalisuuden kanssa..
[quote author="Vierailija" time="23.06.2013 klo 22:05"]
78 todella surullista! Otan osaa. Oletko kokeillut oikeaa rakastelua koskaan? Ei pelkät pikapanot ole rakastelua.
[/quote]
Nuorena oli pitkiä sessioita - ja aina jälkikäteen tuntui, että aika on mennyt hukkaan. Miehen mielestä ihanaa, minun mielestäni aivan turhaa touhua.
Pidän käsitöistä, hyvistä kirjoista ja elokuvista - mielestäni niihin käytetty aika on paljon hyödyllisemmin käytettyä kuin seksiin käytetty aika.
nro 78
[/quote]
on hyödyllistä! :) se tuottaa nautintoa ja tekee elämästä elämisen arvoista.
Te jotka vapaaehtoisesti skippaatte esileikin, saatteko orgasmin miehenne kanssa?
Jos ei seksistä pätkääkään nauti ja tekee sitä vain miehen mieliksi, niin kai se nosto-pisto-ravistus sitten riittää, että pääsee tekemään jotain mielekkäämpää?
[quote author="Vierailija" time="23.06.2013 klo 22:19"]
[/quote]
nro 78
[/quote]
[/quote]
Seksi ei tuota minkäänlaista nautintoa minulle (miehelle kyllä). Eläminen on elämisen arvoista, jopa parempaa, ilman seksiä. Seksiä en tarvitse mihinkään muuhun kuin miehen tyytyväisenä pitämiseen.
nro 78
[quote author="Vierailija" time="23.06.2013 klo 22:21"]
Te jotka vapaaehtoisesti skippaatte esileikin, saatteko orgasmin miehenne kanssa?
Jos ei seksistä pätkääkään nauti ja tekee sitä vain miehen mieliksi, niin kai se nosto-pisto-ravistus sitten riittää, että pääsee tekemään jotain mielekkäämpää?
[/quote]
miten voi muuten kuin vapaaehtoisesti skipata esileikin ellei kyseessä ole raiskaus? jos muhun yritettäis tunkeutua ilman lämmittelyjä niin ei onnistuis.
[quote author="Vierailija" time="23.06.2013 klo 22:24"]
[quote author="Vierailija" time="23.06.2013 klo 22:19"]
[/quote]
nro 78
[/quote]
[/quote]
Seksi ei tuota minkäänlaista nautintoa minulle (miehelle kyllä). Eläminen on elämisen arvoista, jopa parempaa, ilman seksiä. Seksiä en tarvitse mihinkään muuhun kuin miehen tyytyväisenä pitämiseen.
nro 78
[/quote]
masturboitko? oletko aseksuaali? kannattaisko mennä seksuaaliterapiaan? seksi on nautinnoista suurin. sitä tarvitaan niin miehen kuin naisenkin tyydyttämiseen. miksi suosut runkkauslustaksi? mitä miehesi ajattelee kun panee halutonta naista?
Pitäiskö AP:n kokeilla vaikka ihastua johonkin, vähän fantasioida ja masturboida. Siinä voisi saada jonkunlaisen käsityksen MIKSI naiset yleensäkään haluaisi että joku seksikäs mies hyväilisi ja suutelisi, tekisi muutakin kuin vaan nusauttaisi nopsaan.
[quote author="Vierailija" time="23.06.2013 klo 22:25"]
[quote author="Vierailija" time="23.06.2013 klo 22:21"]
[/quote]
miten voi muuten kuin vapaaehtoisesti skipata esileikin ellei kyseessä ole raiskaus? jos muhun yritettäis tunkeutua ilman lämmittelyjä niin ei onnistuis.
[/quote]
Tarkoitan sitä, että naista(kaan) ei se esileikki vähääkään kiinnosta. Voihan olla niinkin, että naista saattaisi kiinnostaa, mutta mies on taas suoran toiminnan harrastaja. En mä nyt sitä suoranaisesti raiskaukseksi kutsuisi, mutta epämiellyttävää se kyllä varmasti on, jos vaan liukkarin kanssa sisään pääsee.
97 jatkaa vielä: Minä henk.koht. en pysty ymmärtämään, miksi joku nainen EI haluaisi minkäänlaista esileikkiä, itse pidän sitä parhaana palana koko seksissä.