Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä ihan oikeasti esileikkiä?

Vierailija
23.06.2013 |

Kauanko sitä yleensä on ja mitä te itse asiassa silloin teette? Itse en edes muista, milloin olisi tehty jotain muuta kuin riisuttu ennen yhdyntää.

Kommentit (159)

Vierailija
1/159 |
25.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

uppista

Vierailija
2/159 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan oikeasti.

Kosketellaan, puristellaan, nuollaan ja imetään ;)

Nautiskellaan kunnes pakko ruveta hommiin oikein kunnolla...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/159 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ei kai tuossa teidän tavassanne ole mitään vikaa, jos molemmat tykkää...

Vierailija
4/159 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on. Minulle ei kelpaisi mies, joka ei esileikkiä harrasta. Ennen panoa on aina rintojen hyväilyä, mahdollisesti suutelua (tosin harvemmin) ja suuseksiä, jossa minä olen saavana osapuolena. Joskus otan suihin mieheltä vähän aikaa. 

Vierailija
5/159 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2013 klo 16:44"]

No, ei kai tuossa teidän tavassanne ole mitään vikaa, jos molemmat tykkää...

[/quote]

Minä en kyllä tykkää seksistä. Mitä nopeammin ohi, sitä parempi. Hämmästyttää todella, miten ihmiset pitkässä parisuhteessa vielä tekee tuollaista... Kyllä minäkin tietty otan joskus mieheltä suihin, mutta ei mulle koskaan mitään "tehdä". En minä oikein edes  haluaisi, tuntuu teennäiseltä. ap

Vierailija
6/159 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei monesti muuta olekaan kuin sitä "esi"leikkiä. Pidetään toisiamme hyvänä kaikin mahdollisin keinoin, se yhdyntä on vain pikku osa seksiä. Monesti ei koko yhdyntää edes tarvita. Ollaan oltu naimisissa 15 vuotta ja seksielämä on hyvin aktiivista.

Ilmankos sua ei seksi huvita jos pelkkä yhdyntä kylmiltään on teidän käsitys seksistä.

Vierailija
7/159 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauanko te sitten puristelette? Mietin vaan, että kun meillä otetaan vaatteet pois ja siinä mies vähän kourii, niin onko se esileikkiä siinä mielessä, kuin täällä puhutaan.

Tykkäsin kyllä nuorena seksistä ja se oli helppoa, ei tarvinnut paljon mitään että alkoi himottaa. Olen tässä oikein miettinyt, niin ei mulla ole mistään erityisestä esileikistä mielikuvia oikeastaan ollenkaan. Tietysti ne ekat kerrat oli sellaista hitaampaa etenemistä.

ap

Vierailija
8/159 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2013 klo 16:50"]

Meillä ei monesti muuta olekaan kuin sitä "esi"leikkiä. Pidetään toisiamme hyvänä kaikin mahdollisin keinoin, se yhdyntä on vain pikku osa seksiä. Monesti ei koko yhdyntää edes tarvita. Ollaan oltu naimisissa 15 vuotta ja seksielämä on hyvin aktiivista.

Ilmankos sua ei seksi huvita jos pelkkä yhdyntä kylmiltään on teidän käsitys seksistä.

[/quote]

No ei se ole MUN käsitys seksistä. Se nyt vaan on sellasta. Onneksi harvoin. ap

Vierailija
9/159 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kait siitä seksistä tykkääkään jos itse on vain antavana osapuolena.

Meillä on esileikit, välillä oikein pitkään ja nautinnollisesti, joskus vähemmän ja harrastamme ns. pikaisia.

Vierailija
10/159 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2013 klo 16:51"]

Niin kauanko te sitten puristelette? Mietin vaan, että kun meillä otetaan vaatteet pois ja siinä mies vähän kourii, niin onko se esileikkiä siinä mielessä, kuin täällä puhutaan.

Tykkäsin kyllä nuorena seksistä ja se oli helppoa, ei tarvinnut paljon mitään että alkoi himottaa. Olen tässä oikein miettinyt, niin ei mulla ole mistään erityisestä esileikistä mielikuvia oikeastaan ollenkaan. Tietysti ne ekat kerrat oli sellaista hitaampaa etenemistä.

ap

[/quote]

Minusta esileikki on sellaista toimintaa, joka kiihottaa ja valmistaa kumpaakin - ja erityisesti hitaammin kiihottuvaa - itse yhdyntään. En minä tule märäksi pelkästä seksin ajattelemisesta, ellei ole jotenkin valmiiksi himokas olo, joten tarvitsen ja haluan sen esileikin. 

Vierailija
11/159 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme ettet tykkää seksistä jos se on sisään, ulos ja ravistus.

Ei se tunnu teennäiseltä tai oudolta vaan ihanalta kun toinen koskettelee ja pitää hyvänä.

Minun pitää ainakin olla tosi "puutteessa" ennenkuin saan O:n pelkällä panemisella.

Ja yleensä kun hommiin ruvetaan niin haluan tosiaan nautiskella kunnolla eli esileikki ei ole pelkkää lämmittelyä vaan nautinnon pitkittämistä...se tunne kun melkein tulee mutta ei anna vielä tulla ;)

Vierailija
12/159 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Sama juttu:) Suukottelua, koskettelua, molemminpuolista suuseksiä soolona ja 69:ssä, sormileikkejä jne jne. Tuohon menee usein lähes tunti... jos ei tuosta ole vielä lauennut niin sitten vasta rakastellaan:) Välillä ei malta odottaa sinne saakka vaan antaa mennä jo esileikin aikana; meistä kumpikaan ei laukea kuin kerran joten yhdyntä jää sitten toiseen kertaan (vaikka myöhemmin samana päivänä)

Meillä pikainen on "vain" puolen tunnin esileikki ja itse yhdyntä 10 min:D

17 yhdessä, 4 lasta

Vierailija
13/159 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Vielä kysyn, että mitä ne on ne "kaikki mahdolliset keinot"? Siis mietin vaan, että kun itse en koe oikein mitään kiihottavana, niin ehkä en vaan sitten ymmärrä pitää esileikkinä sitä mikä on muille esileikkiä. En osaa oikein kuvitella, mitä sellaista voisi tehdä, siis yhdessä. Ymmärrän suihin ottamisen, mutta siinäpä se.

ap

Vierailija
14/159 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, meillä tehdään toinen melkein hulluksi, ennen kuin ruvetaan varsinaiseen yhdyntään ;)

Vierailija
15/159 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2013 klo 17:02"]

[/quote]

Vielä kysyn, että mitä ne on ne "kaikki mahdolliset keinot"? Siis mietin vaan, että kun itse en koe oikein mitään kiihottavana, niin ehkä en vaan sitten ymmärrä pitää esileikkinä sitä mikä on muille esileikkiä. En osaa oikein kuvitella, mitä sellaista voisi tehdä, siis yhdessä. Ymmärrän suihin ottamisen, mutta siinäpä se.

ap

[/quote]

Kaikenlainen hyväileminen ja suuteleminen joka puolelta toisen kehoa, käyttäen suuta ja sormia ja joskus seksileluja, hierontaöljyä, vaikka silkkihuiveja jos sellaista päähän pälkähtää. Mitä vaan mistä tulee hyvä olo. 

Jospa sinä olet aseksuaali? Yleensä ihmiset tykkää kun niitä hyväillään seksuaalisesti, mutta ei tietenkään kaikki. 

Vierailija
16/159 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika uskomattomalta kyllä kuulostaa, että jaksatte vielä panostaa noin paljon pitkissä suhteissa. En minä aseksuaali ole, ainakaan ennen ollut. Tykkäsin kyllä silloin aikoinaan kosketuksesta, mutta nykyään tulee vain sellainen painostettu olo, että olisi pakko mahdollisimman äkkiä kostua tai jotain. En osaa kuvitella ollenkaan, mitä voisin tehdä mieheni kanssa silkkihuivilla, ettei se tuntuisi typerältä :/ Minä olen kuitenkin luullut, että meidän seksielämä on suht normaalia... ap

Vierailija
17/159 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2013 klo 18:37"]

Aika uskomattomalta kyllä kuulostaa, että jaksatte vielä panostaa noin paljon pitkissä suhteissa. En minä aseksuaali ole, ainakaan ennen ollut. Tykkäsin kyllä silloin aikoinaan kosketuksesta, mutta nykyään tulee vain sellainen painostettu olo, että olisi pakko mahdollisimman äkkiä kostua tai jotain. En osaa kuvitella ollenkaan, mitä voisin tehdä mieheni kanssa silkkihuivilla, ettei se tuntuisi typerältä :/ Minä olen kuitenkin luullut, että meidän seksielämä on suht normaalia... ap

[/quote]

En tosiaan ymmärrä sun ajatustapaa. Mitä "panostamista" se on että haluaa tehdä toiselle hyvää ja nauttia itse? Miten ihmeessä sulla oman miehesi kanssa voi olla tuollaisia estoja, että tulee painostettu olo ja pitäisi kostua? Tehän olette rakkaimmat toisillenne ja voitte tehdä toistenne kanssa mitä vain, eikä sen pitäisi tuntua vaikealta ja typerältä. Miten te alkuaikoina kehtasitte kosketella mutta ette enää? Miten voi tuntua typerältä hyväillä omaa miestään ja antaa sille nautintoa? En oikeasti ymmärrä. 

Vierailija
18/159 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sinä ap edes kostut tarpeeksi yhdyntää varten, jos ei mitään esileikkejä ole? Eihän siinä mitenkään voi päästä mukaan tunnelmaan jos ainoa esileikki on riisuminen...

Vierailija
19/159 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en minä kostukaan, siihen käytetään liukkaria.

Se tuntuu painostamiselta, koska mies ei mitä ilmeisemmin itse nauti mistään koskettelemisesta tms. Joten jos se ryhtyisi sellaiseen, niin se tekisi sen vain minun mielikseni, eikä omasta halustaan. Kerran petin miestäni yhden ex-työkaverin kanssa. Se oli kyllä ihanaa, kun se väitti tykkäävänsä räpeltämisestä, mutta mun oli silti vaikeaa olla siinä, koska epäilin kuitenkin, että se yrittää vain saada mulle orkun ja minä en saa sitä sillä tavalla kuitenkaan, niin tuli kuitenkin sellainen painostettu olo, että pitäisi toimia paremmin.

ap

Vierailija
20/159 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta mies väittää, että väistän hänen kosketustaan. Se on kyllä totta, koska arvelen sen tarkoituksena kuitenkin olevan yhdyntään pääseminen. Aika usein joutuu pettymään, kun ensin luulee, että toinen haluais olla mun kanssa, mutta sitten on kuitenkin kyse vaan seksistä.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi