Onko teillä ihan oikeasti esileikkiä?
Kauanko sitä yleensä on ja mitä te itse asiassa silloin teette? Itse en edes muista, milloin olisi tehty jotain muuta kuin riisuttu ennen yhdyntää.
Kommentit (159)
[quote author="Vierailija" time="23.06.2013 klo 18:57"]
Toisaalta mies väittää, että väistän hänen kosketustaan. Se on kyllä totta, koska arvelen sen tarkoituksena kuitenkin olevan yhdyntään pääseminen. Aika usein joutuu pettymään, kun ensin luulee, että toinen haluais olla mun kanssa, mutta sitten on kuitenkin kyse vaan seksistä.
ap
[/quote]
Onko sun miehelle yhdyntä joku palkinto tai päämäärä? Kyllä miehetkin nauttivat muunkinlaisesta seksistä kuin pelkästä yhdynnästä. Mun miehen mielestä seksi olisi varsin tylsää jos se olisi joka kerta samanlaista edestakaisin pumppaamista.
Oletko sä ap ihan märkä sitten pelkästä riisumisestä ja parista kouraisusta? Meillä ainakaan ei seksi onnistu ilman esileikkiä, mun reikään ei kyllä kuiviltaan saa mitään työnnettyä, ei edes sormea. Eikä miehelläkään ole täydessä jöpötyksessä heti alussa. Meillä on aina niin, että mies hyväilee minua joka paikasta, joskus haluaisin hänet sisääni jo hyvinkin äkkiä, enkä halua laueta ennen yhdyntää, koska orgasmi tuntuu parhaalta yhdynnässä. Suuseksiä meillä ei ole koskaan, ja hyvin on silti pärjätty. Saan joka kerta 2-3 kertaa yhdynnän aikana, erityisen hyvältä tuntuu kun saadaan yhtäaikaa.
[quote author="Vierailija" time="23.06.2013 klo 18:47"]
Miten voi tuntua typerältä hyväillä omaa miestään ja antaa sille nautintoa? En oikeasti ymmärrä.
[/quote]
Ja siis täsmennän vielä, että ei mulle ole vaikeaa koskea mun miestä tai ottaa siltä suihin. Ihan helppoa on antaa miehelle nautintoa. Mutta sellainen hitailu tuntuisi enemmän siltä, että yritetään tehdä jotain minun mielikseni. Se siis tuntuu typerältä, en keksi mitään mitä voisin miehelle tehdä silkkihuivilla, että se ei tuntuisi sellaiselta esittämiseltä ja tv:n seksiterapeuttiohjelmasta kopioidulta välivaiheelta ennen itse asiaa. Vähän vaikea tätä on selittää.
ap
[quote author="Vierailija" time="23.06.2013 klo 16:48"]
[quote author="Vierailija" time="23.06.2013 klo 16:44"]
No, ei kai tuossa teidän tavassanne ole mitään vikaa, jos molemmat tykkää...
[/quote]
Minä en kyllä tykkää seksistä. Mitä nopeammin ohi, sitä parempi. Hämmästyttää todella, miten ihmiset pitkässä parisuhteessa vielä tekee tuollaista... Kyllä minäkin tietty otan joskus mieheltä suihin, mutta ei mulle koskaan mitään "tehdä". En minä oikein edes haluaisi, tuntuu teennäiseltä. ap
[/quote]
häh? esileikki on normaalia kanssakäymistä ennen yhdyntää. ennemmin pidän outona että esileikki loppuisi. useinhan on juuri niin päin, että esileikkiä tarvitaan lisää kun ollaan pitkässä suhteessa. ei todellakaan tunnu toisesta ja omasta seksuaalisuudesta nauttiminen teennäiseltä. miten voi tuntua? oletko koskaan nauttinut seksistä?
[quote author="Vierailija" time="23.06.2013 klo 18:37"]
Aika uskomattomalta kyllä kuulostaa, että jaksatte vielä panostaa noin paljon pitkissä suhteissa. En minä aseksuaali ole, ainakaan ennen ollut. Tykkäsin kyllä silloin aikoinaan kosketuksesta, mutta nykyään tulee vain sellainen painostettu olo, että olisi pakko mahdollisimman äkkiä kostua tai jotain. En osaa kuvitella ollenkaan, mitä voisin tehdä mieheni kanssa silkkihuivilla, ettei se tuntuisi typerältä :/ Minä olen kuitenkin luullut, että meidän seksielämä on suht normaalia... ap
[/quote]
no ei todellakaan ole normaalia. ei hyvänen aika nainen mistä kaikesta jäät paitsi. itse yhdyntä on vain pieni osa koko seksikertaa...!
[quote author="Vierailija" time="23.06.2013 klo 18:57"]
Toisaalta mies väittää, että väistän hänen kosketustaan. Se on kyllä totta, koska arvelen sen tarkoituksena kuitenkin olevan yhdyntään pääseminen. Aika usein joutuu pettymään, kun ensin luulee, että toinen haluais olla mun kanssa, mutta sitten on kuitenkin kyse vaan seksistä.
ap
[/quote]
Mä en nyt todellakaan ymmärrä tuota logiikkaa. Mulle se että mies haluaa olla mun kanssa, on myös sitä seksiä, se on se paras kohokohta, yhdynnän jälkeen ollaan kauan sylikkäin ja silitellään ja suukotellaan, kaikki kolme vaihetta on todella ihanaa yhdessä oloa. Tulee kyllä teitä molempia todella sääli, tuo että väistät miehen kosketusta on todella surullista, ja se että liukkarin avulla rakastellaan, on todella surkeaa :(
[quote author="Vierailija" time="23.06.2013 klo 19:00"]
Onko sun miehelle yhdyntä joku palkinto tai päämäärä? Kyllä miehetkin nauttivat muunkinlaisesta seksistä kuin pelkästä yhdynnästä. Mun miehen mielestä seksi olisi varsin tylsää jos se olisi joka kerta samanlaista edestakaisin pumppaamista.
[/quote]
Kai se sitten jotain muuta tekisi, jos nauttisi muusta?
Olen olettanut, että se yhdyntä ja orgasmi on päämäärä, siihenhän mies aina tähtää.
ap
Sitten vasta menee penis vaginaan kun ei millään malta olla laittamatta,
[quote author="Vierailija" time="23.06.2013 klo 19:03"]
[quote author="Vierailija" time="23.06.2013 klo 18:47"]
Miten voi tuntua typerältä hyväillä omaa miestään ja antaa sille nautintoa? En oikeasti ymmärrä.
[/quote]
Ja siis täsmennän vielä, että ei mulle ole vaikeaa koskea mun miestä tai ottaa siltä suihin. Ihan helppoa on antaa miehelle nautintoa. Mutta sellainen hitailu tuntuisi enemmän siltä, että yritetään tehdä jotain minun mielikseni. Se siis tuntuu typerältä, en keksi mitään mitä voisin miehelle tehdä silkkihuivilla, että se ei tuntuisi sellaiselta esittämiseltä ja tv:n seksiterapeuttiohjelmasta kopioidulta välivaiheelta ennen itse asiaa. Vähän vaikea tätä on selittää.
ap
[/quote]
No mitä se haittaa vaikka hitailisikin sinun mieliksesi? Eikö sinulla ole oikeutta nauttia seksistä myös, ja jos se hitailu on sinun mielestäsi kivempaa, niin mikset saisi joskus nauttia hitailusta? Eikö parisuhteessa pidäkin tehdä asioita välillä toisen mieliksi? Veikkaan että se miehesikin nauttisi sellaisesta hitailusta.
Ja silkkihuiville keksin heti ainakin kymmenen käyttötapaa, eikä tuntuisi yhtään kiusalliselta. Sillä voi vaikka sitoa toisen silmät, se on ihanaa kun keskittyy pelkästään tuntoon eikä tiedä mitä toinen tekee. Tai voi sitoa toisen kädet kevyesti sängyn päätyyn, tai voi hyväillä sillä miehen vartaloa, eritysesti sukupuolielimet tykkää kovasti silkin kosketuksesta...
Sinäkin ajattelet että yhdyntä on se "itse asia", vaikka seksi on oikeasta paljon paljon muutakin. Jotenkin kovin vanhanaikainen ajattelutapa, mistä se on sinulle tullut? Oletko aina ajatellut noin?
[quote author="Vierailija" time="23.06.2013 klo 19:08"]
[/quote]
Olen olettanut, että se yhdyntä ja orgasmi on päämäärä, siihenhän mies aina tähtää.
ap
[/quote]
No ei kai se tee kun sä koet sen kiusallisena ja nolona! Kyllähän se nyt huomaa että väistelet kosketusta etkä halua pitkittää seksiä. Mikset puhu sen miehesi kanssa seksistä, teillä on selvästi jotain estoja kummallakin ettekä tiedä mitä toinen oikeasti haluaa.
oon kyllä tosi järkyttynyt kun luen ap:n tekstejä. miksi ihmeessä suostut tuollaiseen seksiin ja pidät sitä vielä normaalina missä sinä olet pelkkänä antavana osapuolena oikeastaan vain pelkkänä reikänä? esileikin tarkoitus on mahdollistaa yhdyntä. ei sinne kuivaan pilluun ole tarkoitus mitään työntää.
meillä esileikin kesto vaihtelee. aloitamme usein hieromalla toisiamme, koskettelemalle eri puolille kehoa, pussaillaan, riisutaan hitaasti, mies hyväilee rintojani, joskus suuseksiä, mies vetää hiuksistani, koko ajan kosketellaan toisiamme. sitten vasta yhdyntä.
ei ole normaalia mennä suoraan yhdyntään ilman esileikkiä. ei todellakaan.
[quote author="Vierailija" time="23.06.2013 klo 17:06"]
Kyllä, meillä tehdään toinen melkein hulluksi, ennen kuin ruvetaan varsinaiseen yhdyntään ;)
[/quote]
Voisitko kuvailla tarkemmin?
No en minä voi sellaisesta nauttia, jos epäilen että toisen mielestä se on naurettavaa ja se toivoo, että loppuisi mahdollisimman äkkiä tää hömppä että pääsisi asiaan. Siitä se painostettu olo tulee.
Olen sitä paitsi niin raskausarpinen ja alapääkin ihan pilalla, että en oikeasti usko että mieheni kokisi mitenkään eroottisena vartaloni räpeltelyä tai hiplailua. Siinähän vain pääsisi oikein lähietäisyydeltä näkemään kaikki etovat viat.
Olin kyllä oikein tyytyväinen seksielämääni nuorepana, kun itsekin vielä toimin kunnolla ja olin hyvässä kunnossa. Vasta myöhemmin on tullut nolo ja painostettu olo, koska kaikki rävellys voi olla ihan turhaa, voihan se olla etten toimi kuitenkaan. Minulle on muutenkin tullut sellainen olo, että seksuaalisuus on ikäänkuin irtaantunut minusta.
ap
Meillä luetaan yhdessä vanhoja Myrkky-lehtiä, eikä mene kauaan kun oon niin kostea ja miehellä housuissa kova keppi, että pitää repiä vaatteet toisilta.
[quote author="Vierailija" time="23.06.2013 klo 19:17"]
No en minä voi sellaisesta nauttia, jos epäilen että toisen mielestä se on naurettavaa ja se toivoo, että loppuisi mahdollisimman äkkiä tää hömppä että pääsisi asiaan. Siitä se painostettu olo tulee.
Olen sitä paitsi niin raskausarpinen ja alapääkin ihan pilalla, että en oikeasti usko että mieheni kokisi mitenkään eroottisena vartaloni räpeltelyä tai hiplailua. Siinähän vain pääsisi oikein lähietäisyydeltä näkemään kaikki etovat viat.
Olin kyllä oikein tyytyväinen seksielämääni nuorepana, kun itsekin vielä toimin kunnolla ja olin hyvässä kunnossa. Vasta myöhemmin on tullut nolo ja painostettu olo, koska kaikki rävellys voi olla ihan turhaa, voihan se olla etten toimi kuitenkaan. Minulle on muutenkin tullut sellainen olo, että seksuaalisuus on ikäänkuin irtaantunut minusta.
ap
[/quote]
Sä epäilet ja kuvittelet kaikkea, oletko kysynyt mieheltäsi mitä mieltä hän on?
[quote author="Vierailija" time="23.06.2013 klo 19:12"]
[quote author="Vierailija" time="23.06.2013 klo 19:08"]
[/quote]
ap
[/quote]
No ei kai se tee kun sä koet sen kiusallisena ja nolona! Kyllähän se nyt huomaa että väistelet kosketusta etkä halua pitkittää seksiä. Mikset puhu sen miehesi kanssa seksistä, teillä on selvästi jotain estoja kummallakin ettekä tiedä mitä toinen oikeasti haluaa.
[/quote]
No niin, tässä päästään taas siihen että vika on juurikin minussa. Kun en toimi niin kuin pitäisi, enkä osaa nauttia oikein. Ja tästä tulee painostettu olo. Tietysti yritän näytellä miehelleni parhaani mukaan ja täyttää hänen toiveensa.
ap
ap, miten ihmeessä voit pitää tuollaista seksielämää normaalina? normaaliin seksiin kuuluu nautinnon tuottaminen MOLEMMILLE osapuolille.
[quote author="Vierailija" time="23.06.2013 klo 19:19"]
ap
[/quote]
Sä epäilet ja kuvittelet kaikkea, oletko kysynyt mieheltäsi mitä mieltä hän on?
[/quote]
Ja varmaan hän kertoisi totuuden? Ei tuollaiseen kysymykseen voi vastata kuin yhdellä "oikealla" vastauksella, oli se totta tai ei. Joten sillä kysymyksellä/vastauksella ei ole mitään virkaa. ap
ap
[/quote]
No siinähän se syy tuli: huono itsetunto. Huomaatko että puhut itse itsestäsi tosi ilkeästi, et arvosta itseäsi yhtään. Ja rakastelustakin puhut "räveltämisenä" ja "hiplailuna", jotenkin tosi alentavasti. Sun pitäisi ehkä mennä johonkin seksuaaliterapiaan, ei tuollainen inho ole normaalia. Ei rakastava aviomies seksin aikana tutki sun raskausarpia eikä varmasti pidä sua etovana. Hanki itsetunto, nainen!
[quote author="Vierailija" time="23.06.2013 klo 18:53"]
No en minä kostukaan, siihen käytetään liukkaria.
Se tuntuu painostamiselta, koska mies ei mitä ilmeisemmin itse nauti mistään koskettelemisesta tms. Joten jos se ryhtyisi sellaiseen, niin se tekisi sen vain minun mielikseni, eikä omasta halustaan. Kerran petin miestäni yhden ex-työkaverin kanssa. Se oli kyllä ihanaa, kun se väitti tykkäävänsä räpeltämisestä, mutta mun oli silti vaikeaa olla siinä, koska epäilin kuitenkin, että se yrittää vain saada mulle orkun ja minä en saa sitä sillä tavalla kuitenkaan, niin tuli kuitenkin sellainen painostettu olo, että pitäisi toimia paremmin.
ap
[/quote]
Onpa sulla kieroutunut suhtautuminen miehiin ja seksiin. Et voi luottaa että mies hyväilee sinua ihan mielikseen, vaan sillä on aina joku kumma itsekäs tarkoitus siinä takana. On todella erikoinen suhde teidän liitossa, jos seksi on joku suoritus, mikä pitää tehdä "paremmin" tai pitää ajatella että toinen ei oikeasti haluakaan että vaimo nauttii. Miksei miehesi haluaisi että sä nautit? Oletko puhunut siitä sen kanssa, mistä tiedät ettei se tykkää "räpeltämisestä"? On muuten tosi vastenmielinen ilmaisu, ihan kuin itsekin pitäisit hyväilemistä jotenkin likaisena ja inhottavana.