Ellun elämä muuttui kertaheitolla, Gordon Ramsay käveli vastaan Oulussa!
https://www.is.fi/oulun-seutu/art-2000006582773.html?ref=rss.
Joillakin se onni potkii ja elämä on yhtä seikkailua. Ei ole täällä Ranualla tuollaista mitä Oulussa että pitsalle menet niin maailmankuulut kokit siellä lounaalla.
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Leijona-koru!
Sekin vielä...
Mä olen nähnyt monia maailmantähtiä livenä (siis muualla kuin stagella), mutta ikinä ei ole tullut mieleenkään lähestyä. Ihmisiä nuokin on...
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Oulun tytöt on kauniita!
Nykyajan tytöt ja naiset 20-30-vee näyttää pikkulapsilta ja käytös ja hihitys on myös sen mukaista.
Emma K. kirjoitti:
Kuka on Gordon Ramsay?
Vain ja ainoastaan maailman tunnetuin tv-kokki.
Jos elämä muuttuu jonkun Ramsayn näkemisen takia niin onneksi olkoon vaan.
Jos on julkkis ja sillä omaisuutensa ansainnut, joutuu sietämään jonkin verran väkisellä julkisuutta. Ihan okei minusta, että Ellu kävi Ramseyn kanssa selfien nappaamassa. I kovin paljon sir Gordonin elämää häirinnyt ja tyttö sai kivan muiston itselleen. Ja me iltiksen lukijat saatiin lukea kiva hyvänmielenjuttu. Av:n mammat sai kaupan päälle vielä päteä ja paheksua niin kaikki voitti!
Tyrkky teini sai oman 15min julkisuudessa.
Minä olen nähnyt argentiinan silloisen presidentin Juan Peronin Casa rosadan parvekkeella
Buenos Airesissa pitämässä uudenvuoden puhetta ennen vallankumousta 70luvulla.
Olin kansan joukossa plaza de mayolla mutta luulen, tai olen oikeastaan varma siitä
että Juan Peron ei nähnyt minua joten en lähettänyt kirjettä Iltalehteen eikä
minulla ole tapahtumasta valokuvaakaan.
Ramsay halusi pitää matalaa profiilia ja tämä suomalainen meni ja lähetti kuvan iltapäivälehtiin. Ei yhtään ihme, että julkkikset välttelee ihmisiä, kun tavikset käyttäytyvät noin törkeästi.
Olisi nyt antanut miehen olla rauhassa. Jos ei edes ole mikään fani. Miksi tämä piti lehtiin laittaa?
Ällöttää tuollaiset ihmiset kuin tämä Ellu. Hyi, häpeä.
Vierailija kirjoitti:
Jos on julkkis ja sillä omaisuutensa ansainnut, joutuu sietämään jonkin verran väkisellä julkisuutta. Ihan okei minusta, että Ellu kävi Ramseyn kanssa selfien nappaamassa. I kovin paljon sir Gordonin elämää häirinnyt ja tyttö sai kivan muiston itselleen. Ja me iltiksen lukijat saatiin lukea kiva hyvänmielenjuttu. Av:n mammat sai kaupan päälle vielä päteä ja paheksua niin kaikki voitti!
MUN MIELESTÄNI TUOSSA EI OLLUT MITÄÄN HYVÄÄ MIELTÄ. MOKOMA WANNABEPAPARAZZI.
Mikä juttu toi on että juoksi perään ja tökkäsi Ramsayta. Ei se, että joku on julkisuudessa, oikeuta juoksemaan perään ja koskemaan. Kuvissakaan ei ole julkkisten pakko poseerata.
Paikallislehti puolestaan oli julkaissut jonkun lukijan ottaman paparazzi-tyyppisen otoksen juttunsa yhteydessä. Ei kovin tyylikästä sekään - ei medialta eikä kansalaiselta.
ei helvetti luulin jo että se pyydettiin jonnekin kokiksi kun kerran "elämä muuttui kertaheitolla".