Ellun elämä muuttui kertaheitolla, Gordon Ramsay käveli vastaan Oulussa!
https://www.is.fi/oulun-seutu/art-2000006582773.html?ref=rss.
Joillakin se onni potkii ja elämä on yhtä seikkailua. Ei ole täällä Ranualla tuollaista mitä Oulussa että pitsalle menet niin maailmankuulut kokit siellä lounaalla.
Kommentit (35)
Ellen Jokitulpposta tulee varmaan ig-tähti :)
Tyyppi ei selvästi halunnut, että hänen Oulussa olostaan tiedetään laajemmin, mutta ystävällisyyttään suostui kuitenkin kuvaan. Kuvaan, jonka tämä Elli sitten lähetti iltapäivälehtien. Jessss.
Jos kyseinen mulkku olisi minua vastaan kävellyt niin olisin ilmoittanut mitä mieltä olen siitä pellestä.
Tavallisesta tytöstä hetkessä koko Suomen superjulkkikseksi. Wau
Sais Gordoni nyt kyllä pysyä sielä briteissä karanteenissa.
Eli ei oikeesti tunne ja sauraa Ramsayta, mutta käytti tilaisuutta hyväkseen ja huorasi itselleen internet-fame pojoja. Hyi että. Jä tämmösetkö Suomen meinaa tulevaisuudessa pitää kasassa?
Pääsee yhteiskuvaan julkkiskokin kanssa ja koko elämä muuttuu?? Nojoo, Elli on vasta hädintuskin lapsenkengistä ulos pyristellyt ja sen huomaa. Ei malttanut olla esimerkiksi ottamatta lehtiin yhteyttä kuvan kanssa, vaikka Ramsay itse nimenomaan oli halunnut saada viettää aikaa ihan matalalla profiililla ilman julkisuutta.
Gordon - kävelevä kiroilukone. Onkp sillä vaimoja ja lapsia jotka saa kestää?
Täytyy olla jo melkoisen tylsä elämä, jos se noin pienestä muuttuu kertaheitolla.
No voi nyt v/ttu... Pitäiskö minunkin nostaa samanlainen mekkala, jos näen Marco Hietalan Kuopion Prismassa? Ei pidä.
Vierailija kirjoitti:
Tyhmä nimi taas:Jokitulppu.
Nimi on enne?
Myötähäpeää :((
Minäkin on jutellut James Hetfieldille Texasilaisessa Bar&Grill mestassa 10 vuotta sitten. Mukava tyyppi. Mitä sitten?
Kaverini osoitti yhtäkkiä, että katso, Gordon Ramsay kävelee ohi. Ensin ajattelin, että tämä on joku piilokamera-juttu, että ei ole mahdollista että noin iso julkisuuden henkilö kävelee siinä.
Seurue käveli nopeaa tahtia ja niinpä Jokitulppo ei aikaillut, vaan nousi kahvilan pöydästä ja juoksi Ramsayn perään.
Ellu Jokitulposta tulee Kalevaan laajempi henkilöjuttu. Melkomoinen tarina!