Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tässä on syy miksi niin moni nuori mies nykyään jää kotiin pelaamaan

Vierailija
15.10.2024 |

Mikään ei mennyt vikaan. Evoluutio kehittyi, ymmärrettiin että se orjan työ 20e/h ja ruma pirjo ei ole ratkaisu. Älyllinen valaistuminen, ymmärsimme että tietokoneella voi olla paljon onnellisempi ilman työntekoa ja rumaa akkaa. Ei miljoonia ja kauneimpia naisia=Ei osallistumista vaan konneella istumista

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kävi minulle

Vierailija
2/31 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästin tuista 5000€ autoa varten että saan helpommin töihin, nyt Kela vaatii että myyn auton tai tuet katkeaa??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on monen miehen käsitys unelmaelämästä.

Vierailija
4/31 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osallistu niin paljon kuin haluat. Ei kukaan kiellä.

Pirjo

Vierailija
5/31 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskittykää siihen pelaamiseen älkää häiritkö töissäkäyviä ihmisiä vauvapalstalla jatkuvasti.

Vierailija
6/31 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskittykää siihen pelaamiseen älkää häiritkö töissäkäyviä ihmisiä vauvapalstalla jatkuvasti.

Aamen

Vierailija
7/31 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään ei vaan enää ole tarvetta miehisille uroteoille. Ei ole ollut pitkään aikaan ja pojat on koulutettu sen mukaan eli vähän vihamielisesti ja väheksyvästi.

Vierailija
8/31 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä mäkin suosittelisin. Normaalisti sitä omanlaistaan unelmaelämää eletään ihan ilman mitään tarvetta itkeä vauvapalstalla pillunpuutetta tai valittaen, kun naiset kiusaa, yhyy. 

Mäkin pelaan. Harrastan urheilua. Ja teen aika montaa muuta asiaa, mistä pidän ja ihan ilman, että tarvitsee tulla tänne sössöttämään kuinka jotkut täysin tuntemattomat ja millään tavalla mun elämääni liittymättömät miehet on rumia id areita ja niin edelleen. 

Vierailija
9/31 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on incel.  Se tosta tarinasta selvisi.

Vierailija
10/31 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle ei tämä yhteiskunta tarjoa enää mitään. On parempi upota virtuaalitodellisuuteen kuin tuhlata aikaa reaalielämässä.

Vierailija
11/31 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain sossun rahoista säästetty ensin hyvä pelikone ja sitten vauva-palstalle sen kanssa vai olisiko niin, että vanhempien teininä ostama romu ei enää muuhun taivu.

Vierailija
12/31 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jostain sossun rahoista säästetty ensin hyvä pelikone ja sitten vauva-palstalle sen kanssa vai olisiko niin, että vanhempien teininä ostama romu ei enää muuhun taivu.

*iesviha näkyväksi! 😶🌫😶🌫😶🌫

Vierailija
13/31 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet onnellinen niin mikäs siinä. Ei ole yhtä oikeaa tapaa elää.

Vierailija
14/31 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vikaa on 20 euroa tunnissa?

Vierailija
15/31 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eriklisen aikaisin tuli pimeä tänään. Kello oli jotain puoli seitsemän.

Vierailija
16/31 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisen aivot kehittyy noin 25-30 vuotiaaksi saakka, mutta vain jos niille antaa mahdollisuuden. 

Vierailija
17/31 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säästin tuista 5000€ autoa varten että saan helpommin töihin, nyt Kela vaatii että myyn auton tai tuet katkeaa??

Minä säästin tuista 3000e pelikoneeseen että pääsen helpommin nettiin, nyt sossu vaatii että myyn koneen tai tuet katkeaa? 

Vierailija
18/31 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä säästin tuista 3000e pelikoneeseen että pääsen helpommin nettiin, nyt sossu vaatii että myyn koneen tai tuet katkeaa? 

Mä säästin 500e polkupyörään, jotta pääsen töihin. Pitääköhän sekin myydä ettei tuet katkee? 

Vierailija
19/31 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä vikaa on 20 euroa tunnissa?

Ihan hyvä palkka. Mulla on pienempi ja olen ihan täysjärkinen yhteiskunnan jäsen. 

Vierailija
20/31 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä säästin 500e polkupyörään, jotta pääsen töihin. Pitääköhän sekin myydä ettei tuet katkee? 

Ja minä potkulautaan. Himputin Kela! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän