Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Teuvo Hakkarainen: Suomalainen mies on luotettava, rehellinen ja aliarvostettu

Vierailija
26.07.2020 |

Teuvon mukaan Stephanielta saa sellaista arvostusta, mitä hän ei ole Suomessa aiemmin saanut.

– Aamulla minulla on kaikki vaatteet silitettynä ennen parlamenttiin menoa. Stephanielle se on kunnia-asia. Minulle on kunnia-asia rakastaa tulevaa vaimoani henkeni uhalla. Naisen kuuluu hoitaa ne asiat, jotka naisen kuuluu. Olen perinteinen mies.

– Suomalaiset naiset eivät arvosta suomalaista miestä, vaikka meillä on maailman parhaimmat ja tasa-arvoisimmat miehet. Suomalainen mies on luotettava, rehellinen ja aliarvostettu, poliitikko kuvailee.

https://www.seiska.fi/Uutiset/Teuvo-Hakkarainen-perheenlisayksesta-Kunh…

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
42/46 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo Hakkis onnistunut tavallista palstailijaa paremmin.

Hänen alkoholin käytölleen voi toki naureskella ja muullekin, mutta kieltämättä hän on päässyt lihapatojen ääreen hyville ansioille. Kelpais ne tehtävät ainakin minulle.

Vielä kun saisi nostetta, vaikka Vihreissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
44/46 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä kiinnosta enää passata suomalaista miestä joka palauttaa saamansa arvostuksen ja naisen panostuksen heittäytymällä elätiksi. Voin tehdä omassakin kodissa ne kotityöt ja ihan ilman huoritteluja ja väkivallan uhkaa. Suomalainen mies kun haluaa alistaa ja nitistää naisen joka rakastaa sitä ja välittää. Suomalainen mies on kunnolla naisen kanssa vain jos saa säännöllisesti turpaansa.

Vierailija
45/46 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin voin tehdä niin jos mies elättää meidät..

Ei mies pysty elättämään kun ihailemasi vihervasemmisto on tehnyt verotuksella sen mahdottomaksi.

Vierailija
46/46 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

.