Teuvo Hakkarainen: Suomalainen mies on luotettava, rehellinen ja aliarvostettu
Teuvon mukaan Stephanielta saa sellaista arvostusta, mitä hän ei ole Suomessa aiemmin saanut.
– Aamulla minulla on kaikki vaatteet silitettynä ennen parlamenttiin menoa. Stephanielle se on kunnia-asia. Minulle on kunnia-asia rakastaa tulevaa vaimoani henkeni uhalla. Naisen kuuluu hoitaa ne asiat, jotka naisen kuuluu. Olen perinteinen mies.
– Suomalaiset naiset eivät arvosta suomalaista miestä, vaikka meillä on maailman parhaimmat ja tasa-arvoisimmat miehet. Suomalainen mies on luotettava, rehellinen ja aliarvostettu, poliitikko kuvailee.
https://www.seiska.fi/Uutiset/Teuvo-Hakkarainen-perheenlisayksesta-Kunh…
Kommentit (46)
Onneksi ei itsestään tai edustamansa puolueen miehistä puhu.
Minäkin voin tehdä niin jos mies elättää meidät..
Teukka on tainnut pitää omat sekoilunsa uudelta nuorikoltaan salassa.
Hienosti oli Hakkarainen arvostettava ja kunniallinen mies kun syyllistyi ällöttävään rikokseen eduskunnassa työpaikallaan, töissä ollessaan.
Ääneni menee jatkossa persuille. Näyttävät olevan ainoa ei-miesvihamielinen puolue.
Teukkis yleistää empiiriset kokemuksensa koko kansaan
Jos mies on selvinpäin, niin arvostan.
Näin se on. Teuvon kanssa samoilla linjoilla. Suomessakin on silti naisia, jotka ymmärtävät vanhenevankin miehen arvon, kuten Erika ymmärsi jopa 77 v Dannyn päälle. Kyllä suomalainen mies on hyvä naiselle kansallisuudesta riippumatta. Suominaiset ei kaikki enää ymmärrä hyvän päälle.
Teukkahan on Halla-Ahon terävin keihäänkärki Brysselissä. Paras mies sinne laitettiin.
Väkisinsuutelevaa miestä pitäisi suomalaisen naisen arvostaa? Just joo.
Vierailija kirjoitti:
Teukkahan on Halla-Ahon terävin keihäänkärki Brysselissä. Paras mies sinne laitettiin.
:D Huumori kukkii.
Akkaparka kuulostaa ihan kotiapulaisen ja hu o ran yhdistelmältä.
En tiennytkään arvostuksen olevan paidan silityksestä kiinni. Teukka vois käydä näyttämässä mun exälle kuinka ois ollu syytä arvostaa kun silitin paidatkin. Ei vaan ollu miehestä osoittamaan sitä arvostusta toiseen suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Akkaparka kuulostaa ihan kotiapulaisen ja hu o ran yhdistelmältä.
No sellainenhan hyvä vaimo on. Vielä jos ei nalkuta yhtään, niin vot!
Ei kiinnostaa pitää kunnia-asiana miehen vaatteiden silittämistä. Ei kuulu mun hommiin. Hyvä jos Stephanie hoitaa ja tykkää silittämisestä. Mun puolesta saa tulla vaikka 10 t Stephanieta, ei haittaa.
seuratkaa tota stefanieta instassa. siellä se vaan pelehtii häpeilemättä nuoren miesystävänsä kanssa. olivat samassa sängyssä toissa päivänä. sitten oli eilen sen sylissä uima aaltaassa.
siis miten tuo teuvo voi olla niin v tun typerä!!!!!! kymppitonneja jo lähetellyt sille eikä pilluakaan ole herunut!!!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnostaa pitää kunnia-asiana miehen vaatteiden silittämistä. Ei kuulu mun hommiin. Hyvä jos Stephanie hoitaa ja tykkää silittämisestä. Mun puolesta saa tulla vaikka 10 t Stephanieta, ei haittaa.
Just tästä syystä tällaiset Stephaniet vie suominaisilta hyvät miehet nenän edestä.
Yhyy..