Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Teuvo Hakkarainen: Suomalainen mies on luotettava, rehellinen ja aliarvostettu

Vierailija
26.07.2020 |

Teuvon mukaan Stephanielta saa sellaista arvostusta, mitä hän ei ole Suomessa aiemmin saanut.

– Aamulla minulla on kaikki vaatteet silitettynä ennen parlamenttiin menoa. Stephanielle se on kunnia-asia. Minulle on kunnia-asia rakastaa tulevaa vaimoani henkeni uhalla. Naisen kuuluu hoitaa ne asiat, jotka naisen kuuluu. Olen perinteinen mies.

– Suomalaiset naiset eivät arvosta suomalaista miestä, vaikka meillä on maailman parhaimmat ja tasa-arvoisimmat miehet. Suomalainen mies on luotettava, rehellinen ja aliarvostettu, poliitikko kuvailee.

https://www.seiska.fi/Uutiset/Teuvo-Hakkarainen-perheenlisayksesta-Kunh…

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostaako suomalainen nainen suomalaista miestä. Ja jos, niin miksi? Tai miksi ei arvosta?

Vierailija
22/46 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheeta kun tollane Teuvo siellä meppinä häärää ja pilaa Suomen maineen. Mä en jaksa enäää,, tarviin äkkiä parsakaalismoothien, nännilävistyksen ja mun vegaanille kissalle sukupuolenvaihdosleikkauksen.

t. silakkamies92

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran näin Teuvon livenä, se on hyvä jos 150 senttinen kääpä.

Vierailija
24/46 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnostaa pitää kunnia-asiana miehen vaatteiden silittämistä. Ei kuulu mun hommiin. Hyvä jos Stephanie hoitaa ja tykkää silittämisestä. Mun puolesta saa tulla vaikka 10 t Stephanieta, ei haittaa.

Just tästä syystä tällaiset Stephaniet vie suominaisilta hyvät miehet nenän edestä. 

Hyvät miehet osaa silittää omat paitansa itse.

T. Hyvämies

Vierailija
25/46 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun perussuomalaisten EU-edustaja sanoo noin, se on epäisänmaallista.

Teuvo, suomalainen nainen sinut synnytti, suomalainen nainen sinut ruokki ja hoiti.

Vierailija
26/46 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En valitettavasti ole ihan samaa mieltä suomalaisen miehen» hyvyydestä». Olen joutunut raiskatuksi ja petetyksi. En silti halua yleisesti leimata kaikkia, varmaan niitä hyviäkin on, ovat vaan harvinaisia ja vaikea löytää melkein sukupuuttoon kuolleita jo.

Vierailija
27/46 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teukka näyttää esimerkkiä ps miehille. Hakekaa vaimo ulkomailta, Kolumbiasta, Brasiliasta, Irakista...

Vierailija
28/46 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teuvo, suomalainen nainen sinut synnytti, suomalainen nainen sinut ruokki ja hoiti.

Suomalainen nainen sen on elättänytkin, äitinsä firmassa ollut säälistä töissä.

Vierailija
29/46 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äitinsä kasvattama ja äitinsä geenit saanu. Eli puoleksi äiti siihen syyllinen jos asiat noin näkee..

Vierailija
30/46 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin se on. Teuvon kanssa samoilla linjoilla. Suomessakin on silti naisia, jotka ymmärtävät vanhenevankin miehen arvon, kuten Erika ymmärsi jopa 77 v Dannyn päälle. Kyllä suomalainen mies on hyvä naiselle kansallisuudesta riippumatta. Suominaiset ei kaikki enää ymmärrä hyvän päälle. 

Suomalaiset naiset nimenomaan ymmärtää hyvän päälle. Sekä puolisonsa, että myös itsensä. Onneksi ei tarvitse mielistellä, vaan voi elää rehellistä hyvää parisuhdetta. Vastavuoroisuus on hienoa.

Vierailija
31/46 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnostaa pitää kunnia-asiana miehen vaatteiden silittämistä. Ei kuulu mun hommiin. Hyvä jos Stephanie hoitaa ja tykkää silittämisestä. Mun puolesta saa tulla vaikka 10 t Stephanieta, ei haittaa.

Just tästä syystä tällaiset Stephaniet vie suominaisilta hyvät miehet nenän edestä. 

Onko Teuvo mielestäsi hyvä mies?

Vierailija
32/46 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äitinsä kasvattama ja äitinsä geenit saanu. Eli puoleksi äiti siihen syyllinen jos asiat noin näkee..

Tai sitten Teuvo on unohtanut, mitä äiti hänen vuokseen teki.

Vierailija
33/46 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs tuon eukon instagram on?

Vierailija
34/46 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin suomalaiset miehet ovat rehellisiä, luotettavia ja hyviä miehiä, noin yleisesti ottaen. Ihmettelen tosin, miksi Teuvo kokee, etteivät suomalaiset naiset arvostaisi rehellisyyttä ja luotettavuutta miehessä.

En sitten tiedä, mutta mahtaisikohan Teuvon omalla käytöksellä olla mitään tekemistä asian kanssa? Hänhän on alkoholisti ja alkoholistit harvoin ovat kovin luotettavia, kun se viina vie. Ehkä hän ei itse olekaan niin rehellinen ja luotettava, kuin itse luulee? Ainakin poliittisen uransa aikana hän on lukuisia kertoja julkisesti luvannut, jopa omalle puolueelleen, laittaa korkin kiinni. Ja pettänyt lupauksensa joka kerta. Ei se ainakaan luotettavuudesta minun mielestäni kieli.

Vierailija
35/46 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen kulttuurin miesten alistamia sitten haikaillaan, ovelaa...

Vierailija
36/46 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teukka näyttää esimerkkiä ps miehille. Hakekaa vaimo ulkomailta, Kolumbiasta, Brasiliasta, Irakista...

Suomalaisten naisten yleisin uusi ulkomainen aviomies on parina viime vuotena ollut irakilainen mies.

Vierailija
37/46 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä arvostan suomalaista miestä omalta osaltani niin paljon, että otin ulkomaalaisen miehekseni :) Eihän meistä suomalaisista naisista ole tunnetusti mihinkään, joten parempi arvostaa maamme miehiä näin etäältä, ja päästää muut heilastelemaan heidän kanssa.

Vierailija
38/46 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teuvollahan on tuota pilkettä silmäkulmassa muttei silti kelpaa? Mikä teitä vaivaa?

Vierailija
39/46 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on steffun ig?

Vierailija
40/46 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin se on. Teuvon kanssa samoilla linjoilla. Suomessakin on silti naisia, jotka ymmärtävät vanhenevankin miehen arvon, kuten Erika ymmärsi jopa 77 v Dannyn päälle. Kyllä suomalainen mies on hyvä naiselle kansallisuudesta riippumatta. Suominaiset ei kaikki enää ymmärrä hyvän päälle. 

Suomalaiset naiset nimenomaan ymmärtää hyvän päälle. Sekä puolisonsa, että myös itsensä. Onneksi ei tarvitse mielistellä, vaan voi elää rehellistä hyvää parisuhdetta. Vastavuoroisuus on hienoa.

No mistä minä sinun kaltaisen rehellisen ja vastavuoroisuutta arvostavan naisen löydän?

t. mies 40 v