Ikuisuusaihe taas kerran: Mikä on suosikkisi miehen vartalotyyppinä, esimerkkinä yleisurheilijat
Eli mies, joka kaikilta muilta ominaisuuksiltaan on juuri sinun makuusi. Mikä olisi paras kehotyyppi, pyrin tuossa vähän hoikasta lihaksikkaan kautta isompaan ukkoon.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kysely ap, mutta olisit laittanut esimerkkikuvat. Keskimääräinen av-mamma ei kuitenkaan tiedä noiden kaikkien lajien harrastajien vartalotyyppejä, ja on sen verran laiska ettei jaksa kyselyäsi varten etsiä kuvia. Kannattaa yleensä olettaa, että suurin osa av-mammoista on ignorantteja, laiskoja, ilkeitä ja miesvihahenkisiä.
t. miesVäärin. Kannattaa olettaa, että keskivertopalstamies on kiinnostuneempi katselemaan kuvia ventovieraiden miesten vartaloista kuin täällä aikaansa viettävä (useimmiten perheellinen) nainen.
Minua aidosti hämmästyttää palstamiesten tarve etsiä ja julkaista muiden miesten kuvia, mittoja ym.
Mua kans ihan naurattaa se määrä, mitä oletettavasti ihan heteromiehet tällä palstalla puhuu toisista miehistä ja näiden ulkonäöstä. Irlissä ainakaan omissa tyttöporukoissani ei ikinä puhuta niin paljon miehistä mitä miehet täällä.
No oisit nyt laittanut kuvat, en osaa kuvitella noita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kysely ap, mutta olisit laittanut esimerkkikuvat. Keskimääräinen av-mamma ei kuitenkaan tiedä noiden kaikkien lajien harrastajien vartalotyyppejä, ja on sen verran laiska ettei jaksa kyselyäsi varten etsiä kuvia. Kannattaa yleensä olettaa, että suurin osa av-mammoista on ignorantteja, laiskoja, ilkeitä ja miesvihahenkisiä.
t. miesVäärin. Kannattaa olettaa, että keskivertopalstamies on kiinnostuneempi katselemaan kuvia ventovieraiden miesten vartaloista kuin täällä aikaansa viettävä (useimmiten perheellinen) nainen.
Minua aidosti hämmästyttää palstamiesten tarve etsiä ja julkaista muiden miesten kuvia, mittoja ym.
Tätä minäkin olen ihmetellyt. Eikö ikinä mietitytä oma suuntautuminen? En kysy tätä kettuillakseni. En millään pysty näkemään, että jos itse jäisin sinkuksi, istuisin kaikki illat miettimässä NAISTEN vartaloita.
Vierailija kirjoitti:
No oisit nyt laittanut kuvat, en osaa kuvitella noita.
Ei voi yleistää, ainakaan keihäänheittäjiä, niitä on Seppo Rädystä Tero Pitkämäkeen / Andreas Thorkildseniin.
Itellä on ikää jo 46 ja miehelläni 58, joten ottaisin Jan Zelesnyn. :)
Kimmoke tehdä tämä kysely lähti ketjusta, jossa hoikat miehet nimettiin ulkonäöksellisesti ei kiinnostaviksi. Hain vähän "mittakaavaa" tähän ajatukseen.
Miksi heteromies olisi kiinnostunut miesten ulkonäöstä? En olekaan. Kiinnostaa lähinnä minkälainen ulkonäkö on kiinnostavin naisten näkökulmasta. Käsittäkseni ns perinteiset naistenlehdet, jotka lienee suunnattu heteronaisille, ovat naisten kuvia täynnä.
Aktiivisena urheilijana itselle olisi halutessa aika helppo säätää ulkomuotoa tuhdista kiekkomiehestä pikajuoksijaan. Ulkonäkö on osa sosiaalista pääomaa, itse mielellään maksimoin sitä sikälikin, kun se tulee helposti liikunnan sivutuotteena, kaupanpäälle.
ap
Tykkään pitkistä ja laihoista pitkäraajaisista miehistä. Lihasmassan määrällä ei ole juurikaan väliä, kunhan sitä ei ole liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kelpaamattomuuden polku on karu. Eiköhän taustalla ole toive siitä, että kun mitat ovat tietynlaiset, naisia alkaa kiinnostaa. Ensimmäisessä viestissä tuli julma totuus selville. "Luonnostaan" on avainsana eli miehen pitää olla jotain luonnostaan, työn tekeminen sen saavuttamiseksi ei kelpaa.
ohis
up