Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ikuisuusaihe taas kerran: Mikä on suosikkisi miehen vartalotyyppinä, esimerkkinä yleisurheilijat

Vierailija
26.07.2020 |

Eli mies, joka kaikilta muilta ominaisuuksiltaan on juuri sinun makuusi. Mikä olisi paras kehotyyppi, pyrin tuossa vähän hoikasta lihaksikkaan kautta isompaan ukkoon.

Ikuisuusaihe taas kerran: Mikä on suosikkisi miehen vartalotyyppinä, esimerkkinä yleisurheilijat

Vaihtoehdot

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kiinnostunut minkään lajin harrastajasta. Suosikkini on tavallinen suomalainen iskävatsainen mies, jolla on luonnostaan leveämmät hartiat kuin lantio. En tiedä, miltä näyttää esimerkiksi kiekonheittäjä. Keihäänheittäjistä mieleeni tulee isokokoiset miehet, mutta en pidä pitkistä miehistä. Kuulantyöntäjillä taas ei ole kapea lantio.

Mitä ihmeen väliä sillä on sinulle, millaisesta miehestä esim. juuri minä pidän?

Vierailija
2/28 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paljon on eroa maratoonarilla ja 1500 metrin juoksijalla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka paljon on eroa maratoonarilla ja 1500 metrin juoksijalla?

10 kg

Vierailija
4/28 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kysely ap, mutta olisit laittanut esimerkkikuvat. Keskimääräinen av-mamma ei kuitenkaan tiedä noiden kaikkien lajien harrastajien vartalotyyppejä, ja on sen verran laiska ettei jaksa kyselyäsi varten etsiä kuvia. Kannattaa yleensä olettaa, että suurin osa av-mammoista on ignorantteja, laiskoja, ilkeitä ja miesvihahenkisiä.

t. mies

Vierailija
5/28 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmenottelijoilla on usein tosi hyvät vartalot, valitsin siis sen. Toinen vaihtoehto ois kiekonheittäjä, heillä on iso syliväli, joten sellaiselta mieheltä sais ison ja vahvan halauksen :)

Vierailija
6/28 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus seukannut pitkänmatkan juoksijan kanssa, oli täydellinen atleetti.

Vierailija
7/28 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dorothea Wierer

Vierailija
8/28 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole suosikkivartalotyyppiä, saatan ihastua vartaloltaan hyvin erityyppisiin miehiin. Ainoat vartalotyypit jotka toimivat jonkinlaisena turn-offina ovat reilu ylipaino ja kehonrakentajat, jotka ovat hyvin lihaksikkaita. Niin ja erityisen pitkistä miehistä en myöskään ole kiinnostunut eli sanotaanko yli 185 cm pituisista miehistä.

Mutta tosiaan korostan, että olen seurustellut vartaloltaan erityyppisten miesten kanssa ja aina olen kulloisenkin kumppanin kohdalla ihannoinut ja himoinnut juuri hänen vartaloaan, koska olen ollut mieheen rakastunut. En siis ole ollut ikinä sellaisen miehen kanssa jonka vartalosta en olisi tykännyt vaan olisin ajatellut, että "mies on muuten ihana mutta olisipa hänellä erilainen vartalo/ulkonäkö".

Vierailija
9/28 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kiinnostunut urheilijoista. Oma kroppa muistuttaa eniten kuulantyöntäjää, joten miespuolinen vastine sille olisi kai kuulantyöntäjä. Valitsin siis sen. Todellisuudessa olisin luonteen, arvomaailman yms perusteella valintani jo tehnyt, oli miehen kroppa millainen tahansa.

Vierailija
10/28 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole mitään merkitystä. Kunhan ei ole alipainoinen, reippaasti ylipainoinen, mielellään ei alle 155 cm tai yli 190cm, ja harrastaa edes vähän liikuntaa. Sen vaihteluvälin sisällä ei mitään väliä, naama on minulle paljon tärkeämpi ulkonäköä miettiessä. Eikä senkään tärkeys ylitä luonnetta.

Vierailija
11/28 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En seuraa urheilua, mutta jos ne on järjestyksessä kevyemmästä raskaampaan sarjaan niin otetaan maratunari. Tykkään kapeasta, hoikasta miehestä.

Vierailija
12/28 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosta puuttu taistelulajien harrastajat ja telinevoimistelijat, jotka voittavat nuo muut 10/0

Vierailija
13/28 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosta puuttu taistelulajien harrastajat ja telinevoimistelijat, jotka voittavat nuo muut 10/0

Joo! Olet niin oikeassa. Edellinen deitti harrasti taistelulajeja ja oli just täydellinen.

T. 11

Vierailija
14/28 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jääkiekkoilija

Vierailija
15/28 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei tällainen tavallinen maistelulajien harrastaja kelpaa? On vahva keskikroppa.

Vierailija
16/28 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parkour-ammattilainen, kiitos!

Vierailija
17/28 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä uimarin kroppa on paras.

Vierailija
18/28 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei tällainen tavallinen maistelulajien harrastaja kelpaa? On vahva keskikroppa.

Mulla on musta essu Bar Be Cuessa.

Vierailija
19/28 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jääkiekkoilija

Mä en hampaatonta huolis oli kroppa sitten millanen vaan

Vierailija
20/28 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kysely ap, mutta olisit laittanut esimerkkikuvat. Keskimääräinen av-mamma ei kuitenkaan tiedä noiden kaikkien lajien harrastajien vartalotyyppejä, ja on sen verran laiska ettei jaksa kyselyäsi varten etsiä kuvia. Kannattaa yleensä olettaa, että suurin osa av-mammoista on ignorantteja, laiskoja, ilkeitä ja miesvihahenkisiä.

t. mies

Väärin. Kannattaa olettaa, että keskivertopalstamies on kiinnostuneempi katselemaan kuvia ventovieraiden miesten vartaloista kuin täällä aikaansa viettävä (useimmiten perheellinen) nainen.

Minua aidosti hämmästyttää palstamiesten tarve etsiä ja julkaista muiden miesten kuvia, mittoja ym.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä