Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raparpereistä kysymys mitä teette niistä?

Vierailija
23.06.2013 |

M eilä ja naapurissa on tehty yksi piirakka, p itäiskö nuo hävittää?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maemeladia. Hyvää paahtoleivällä. 

Tai hilloa, hyvää jätskin ja maustamattoman jogun kanssa.

Dan Sukkerilta löytyy ohjeet.

Kiisseliä mä en enää jaksa sietää... riittävän monta vuotta tullut syötyä sitä.

Vierailija
2/13 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

hilloa, mehua, kiisseliä, piirakkaa, huomenna ajattelin tehdä juustokakun.. testikakku.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

hilloa monin eri variaatioin, piirakastakin löytyy vaikka minkälaista ohjetta, kiisseli menee kerran kesässä kun siihen lisää mansikoita. mehu ei kelpaa kenellekään. talveksi voi pakastaa viipaleina, käy ainakin piirakkaan. ei sitä raparperia hirveästi mene, mutta meillä ei haittaakaan kun on tilaa kasvaa. raparperi-britakakun ohje oli houkutteleva, mutta en ole vielä kokeillut.

Vierailija
4/13 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mehua. Sellainenohje on hyvä, missä mehu siivilöidään vasta seuraavana päivänä. Tulee enemmän makua. Minttua jos on lisätä vielä (keittämisen jälkeen) niin on hyvää.

Piirakkaa teen myös. Vanilijakastikkeen kanssa hyvää.

Vierailija
5/13 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, toi oli uutta, että voi pakastaa viipaleina piirakantekoa varten! Kiitos! t. 5

Vierailija
6/13 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon tehny juomaa, kiisseliä ja piirakkaa tähän mennessä. Tarkotus ois tehdä vielä hilloa ja pakastaa. Sitä juomaakin aion vielä ainakin yhden satsin tehdä, ihanan raikasta kuplajuomalla lantrattuna!

Vierailija
7/13 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon tehny juomaa, kiisseliä ja piirakkaa tähän mennessä. Tarkotus ois tehdä vielä hilloa ja pakastaa. Sitä juomaakin aion vielä ainakin yhden satsin tehdä, ihanan raikasta kuplajuomalla lantrattuna!

Vierailija
8/13 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakastaessa hiukan vetistyy, mutta ei minusta haittaa.

Vierailija
9/13 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vielä unohtui mainita että raparperiviiniäkin on tehty ja taas pitäis laittaa pöhisemään. t4

Vierailija
10/13 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raparperimehua, ihan mehumaijalla ja pakkaseen. Teini juo sitä litratolkulla.

Tehdään myös kiisseliä ja piirakkaa, sekä tuoreista, että pakastetuista.

Vierailija
11/13 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä tulee ihanaa chutneytä. Ohjeita löytyy paljon ja omia variaatioita vielä enemän. Raparperichutney.

Vierailija
12/13 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakastan ja teen piirakkaa

Vierailija
13/13 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiilloketta, piirakkaa, kiisseliä, mehua. Pakastan, että saa kesäistä piirakkaa talvellakin. Tänä vuonna olen nähnyt reseptejä, joissa raparperia grillataan lihan lisukkeeksi. En ole itse kokeillut, mutta kuulostaa kiinnostavalta. Hyvää chutneytä sitä varmaan myös saa. Netistä löytyy varmaan reseåtejä. 

Älkää hävittäkö, viekää mielummin raparperittomalle kaverille hyötykäyttöön. Ja minne sammakko tekee kultaisen kotinsa ellei ryytimaassa enää ole raparperia? :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi