Mies flirttaili toiselle kun en ollut paikalla
Apua tai vertaistukea tarvitaan.
Olimme kesäjuhlassa eilen ja minun mentyä nukkumaan kuulin aamulla miehen serkulta että, hän oli sanonut juhlissa olleelle nuoremmalle tytölle kuinka mielettömän kaunis hän on ja kertonut kuinka häntä saa testata koska vaan. Miehen serkku kertoi kuinka heidän. Flirtti/kiusoittelu oli jatkunut koko yön. Minulla sekavat ja ahdistuneet fiilikset. Miehen mielestä ylireagoin,että koko juttu oli pelkkää leikkiä. Minulla on tosi halpa olo. Tiedän, että mies olisi raivoissaan jos olisin itse jäänyt kiinni mutta omien sanojen mukaan eihän tätä voi ottaa tosissaan kun se toinen tyttö oli niin nuori. Tekisi mieli jättää koko paska. Meillä ei ole lapsia ja ollaan molemmat alle 30vuotiaita.
Kommentit (90)
Eiköhän mies paljastanut todellisen luonteensa.
Siis ap kuulitko omin korvin, että mies olisi lirkutellut tytölle tällaisia, vai oliko se vain jonkun kertomaa? Tai myönsikö mies?
Ei nimittäin välttämättä kannata uskoa, jos joku on kuullut mitä mies on sanonut ja sitten kertonut sinulle. Sanon vaan omasta kokemuksesta. Moni kateellinen tai ilkeä tyyppi on yrittänyt pahaa puhumalla ja asioita sopivasti suurentelemalla saada toisen parisuhteen rikki - ja onnistunut siinä.
Vierailija kirjoitti:
Ap, olet ahdistava henkilö. Jos pelkkä kevyt flirttailu saa sinut noin sekaisin. Hanki nyt edes jonkinlainen itsetunto ja lopeta tuollainen vahtiminen. Kas kun et rakenna häkkiä sen miehesi ympärille, ettei vaan kukaan vie. Ja tuota menoa kun jatkat, mies lähtee ihan kyllä viemättäkin.
Kevyt flirtti?
Tökerö törkeiden puhuminen mieluummin.
Halvaksi tuossa saa mies itsensä tuntea. Eihän se aapee typerä tehnyt.
Mutta tosiaan, jos tuo on totta, niin onhan se ihan todella moukkamaista ja sitä nuorta tyttöä -ja mielestäni yleisellä tasolla naisia halventavaa käytöstä.
Miklainen huumori tällä tyypillä oikein on?
Miehesi on "flirtti"ja ylitti rajoja ainakin humalassa. Onko tämä piirre sellainen, jonka kanssa pystyt elämään? Pystytkö luottamaan häneen? Todennäköisesti tämä tapa/piirre ei katoa hetkessä.
Saatko itse nauttia miehen kehuista, aloitekyvystä jne. joita osoitti toista naista kohtaan. Itse olen flirttailevaa tyyppiä (myös parisuhteessa). Vastapainoksi tai saman piirteen toinen puoli on se, olen parisuhteessa toista kehuva, en säästele kauniissa sanoissa ja teoissa ja olen seksissä aloitteellinen.
Mies lähti asunnolleen koska haluaa itselleen tilaa, ja huolestuttaa sinua erosta. Ei koska haluaisi auttaa sinua pahan mielesi kanssa. Hänen oli helpompi vain häipyä, ja varmasti toivoo että sulle tulee nyt ikävä ja paniikki että tuleehan hän takaisin. Ei hän sitä tehnyt sinua ajatellen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, olet ahdistava henkilö. Jos pelkkä kevyt flirttailu saa sinut noin sekaisin. Hanki nyt edes jonkinlainen itsetunto ja lopeta tuollainen vahtiminen. Kas kun et rakenna häkkiä sen miehesi ympärille, ettei vaan kukaan vie. Ja tuota menoa kun jatkat, mies lähtee ihan kyllä viemättäkin.
Tässä meillä malliesimerkki narsistimiehestä. Opiskelkaa tarkkaan; syylistäminen ja manipulointi, vähättely ja alistaminen. Lopuksi vielä uhkaus.
Tämä.
Parisuhteen tulisi perustua kunnioitukseen ja luottamukseen. Kumpikaan noista ei toteutunut tuossa tilanteessa.
Juomisen piikkiin niin helppo sälyttää asioita. Sama ihminen siellä alla kuitenkin on.
Mitään ylentävää ei löydy miehen käytöksestä ja suhtautumisesta sinun loukkaantumiseesi.
Hänhän yrittää pelastaa vain itsensä.
Aito välittävä, huolehtiva ja kunnioittava kumppani ei pakene mokan tehtyään.
Itse 50v ja nähnyt elämää. Sen pohjalta sanoisin, että hyvin kesken kasvuista mieheltäsi. Kertoo moraalista ja sitoutumisen syvyydestä.
Tilaisuuden tullen antaa siis itselleen luvan höllemmin suhtautua vastakkaiseen sukupuoleen. Sen jälkeen voi koota selityksiä ja sanoa, ettei tarkoittanut.
Vahinko on kuitenkin jo tapahtunut.
Loukannut, rikkonut jotain kaunista ja hyvää, valinnut tekonsa ja tässä tapauksessa erityisesti sanansa nuorelle typykälle.
Testasiko omaa haluttavuuttaan. Ehkä.
Jos, niin mistä se kertoo.
En tarkoita, että ei olisi asioita minkä yli pääsee. On mahdollista, mutta jäljet jää.
Ne näkyvät parisuhteessa monissa tilanteissa ja sinua tulee kalvamaan epäilys.
Se on se tärkein kysymys mikä sinun tulee esittää itsellesi.
Oletko valmis antamaan sydämestäsi anteeksi ja silloinkin joudut työstämään asiaa yhdessä ja erikseen.
Vierailija kirjoitti:
Parisuhteen tulisi perustua kunnioitukseen ja luottamukseen. Kumpikaan noista ei toteutunut tuossa tilanteessa.
Juomisen piikkiin niin helppo sälyttää asioita. Sama ihminen siellä alla kuitenkin on.
Mitään ylentävää ei löydy miehen käytöksestä ja suhtautumisesta sinun loukkaantumiseesi.
Hänhän yrittää pelastaa vain itsensä.Aito välittävä, huolehtiva ja kunnioittava kumppani ei pakene mokan tehtyään.
Itse 50v ja nähnyt elämää. Sen pohjalta sanoisin, että hyvin kesken kasvuista mieheltäsi. Kertoo moraalista ja sitoutumisen syvyydestä.
Tilaisuuden tullen antaa siis itselleen luvan höllemmin suhtautua vastakkaiseen sukupuoleen. Sen jälkeen voi koota selityksiä ja sanoa, ettei tarkoittanut.
Vahinko on kuitenkin jo tapahtunut.
Loukannut, rikkonut jotain kaunista ja hyvää, valinnut tekonsa ja tässä tapauksessa erityisesti sanansa nuorelle typykälle.Testasiko omaa haluttavuuttaan. Ehkä.
Jos, niin mistä se kertoo.En tarkoita, että ei olisi asioita minkä yli pääsee. On mahdollista, mutta jäljet jää.
Ne näkyvät parisuhteessa monissa tilanteissa ja sinua tulee kalvamaan epäilys.
Se on se tärkein kysymys mikä sinun tulee esittää itsellesi.
Oletko valmis antamaan sydämestäsi anteeksi ja silloinkin joudut työstämään asiaa yhdessä ja erikseen.
Onkohan mies valmis työstämään, jos tapana on poistua paikalta.
Taitaa tosiaan kaiken päälle odottaa, että ap juoksee peräänsä.
AP tule kertomaan meille miten kävi!
Lähde hyvä nainen äläkä edes ajattele tekeväsi lapsia tuon kanssa.
Itselläni oli hiukan vastaava tilanne. Olimme olleet suunnilleen saman aikaa mieheni kanssa yhdessä, tosin itse olin raskaana. Mies meni ihan yllättäen jonkin naisen luo jatkoille ja tuli kotiin vasta kun olin itse lähdössä töihin. Asenne oli tosi inhottava "eihän mitään tapahtunut ja sitä paitsi ei kuulu sinulle, et voi kieltää minua tekemästä mitään jne". Töistä tullessani olikin ihan eri ääni kellossa ja mies roikkui itkien minussa ja lupasi kuun taivaalta. Joku ihmeen mielenhäiriö minut siihen sai jäämän ja vieläpä luottamaan siihen ettei mies ollut pettänyt ja olin vain nipottaja. Voi kun olisinkin silloin palstaillut ja tehnyt tänne aloituksen ja kuunnellut järjen ääniä (oikeasti niitä on tämäkin ketju täynnä!). Vuosia myöhemmin nimittäin kuulin, että mies oli pettänyt aiemminkin.
Voin kertoa, ettei sinun miehesi tuosta miksikään muutu ja se viiden vuoden parisuhde on vielä helppo heittää roskiin, kun ei ole lapsia tai muuta. Ole vain onnellinen että miehesi todellinen luonne selvisi ajoissa. Kadut myöhemmin, jos tuohon jäät!