Mies flirttaili toiselle kun en ollut paikalla
Apua tai vertaistukea tarvitaan.
Olimme kesäjuhlassa eilen ja minun mentyä nukkumaan kuulin aamulla miehen serkulta että, hän oli sanonut juhlissa olleelle nuoremmalle tytölle kuinka mielettömän kaunis hän on ja kertonut kuinka häntä saa testata koska vaan. Miehen serkku kertoi kuinka heidän. Flirtti/kiusoittelu oli jatkunut koko yön. Minulla sekavat ja ahdistuneet fiilikset. Miehen mielestä ylireagoin,että koko juttu oli pelkkää leikkiä. Minulla on tosi halpa olo. Tiedän, että mies olisi raivoissaan jos olisin itse jäänyt kiinni mutta omien sanojen mukaan eihän tätä voi ottaa tosissaan kun se toinen tyttö oli niin nuori. Tekisi mieli jättää koko paska. Meillä ei ole lapsia ja ollaan molemmat alle 30vuotiaita.
Kommentit (90)
Vierailija kirjoitti:
Ap tässä. Nyt useamman tunnin mietittyään mies häpeissään lähti ajelulle päätään selvittämään. Pyysi anteeksi ihan tosissaan. Silti jotenkin itsellä särkyi mielikuva hänestä. Olin ennen hänestä niin ylpeä kun ei ikinä suhteemme aikana ole mitenkään katsellut muita tai kommentoinut. Tulee epävarmuus mitä hän ok aiemmin touhunnut esimerkiksi baarissa kun en ole itse ollut paikalla. Ylireagoinko vai voiko tälläisestä päästä yli? Kyse on kuitenkin sanoista ei teoista.
Sanojen suusta päästäminenkin on teko. On valinnut ihan itse lähteä flirttailemaan ha vuhjailemaan ettei yhtään haittaa, jos salaa sun selän takana vähän sutaisee kurkkua, jos se Mirkulle sopii. Kun on niin hyvä perse!!
Totta kai hän on pahoillaan jos joutuu mebettämään sinut, mutta teoilla on seurauksena ha minusta tässä sinua 20v vanhempana pahinta on, ettei hän kunnioita sinyautai edes rakasta. Jos rakastaa ei haikaile muuta. Älä aliarvioi koskaan kenenkään miehen jyjyö olla yhdessä jonkun kanssa cain seksin ja ugannok arjen takua ilman sen syvempää kiintymystä...
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti ei ole provo. Mies on ollut ihana ja luotettava tähän päivään asti. Luulin ihan oikeasti että hän on jotenkin parempi kuin muut miehet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummallisen monta alapeukkua. Onko ihan oikeasti ihmisten mielestä ap nipo ja mies jotenkin väärinymmärretty😀
Ei, vaan ap on joko provoilija tai ääliö. Ei kukaan täysijärkinen ole tuollaisen miehen kanssa.
Täh? Mikä vika muissa miehissä on?
Eiköhän se ole ihan vaan se sinun rakas siippasi, joka on ääliö. Turha sinun on siitä muita miehiä syyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap tässä. Nyt useamman tunnin mietittyään mies häpeissään lähti ajelulle päätään selvittämään. Pyysi anteeksi ihan tosissaan. Silti jotenkin itsellä särkyi mielikuva hänestä. Olin ennen hänestä niin ylpeä kun ei ikinä suhteemme aikana ole mitenkään katsellut muita tai kommentoinut. Tulee epävarmuus mitä hän ok aiemmin touhunnut esimerkiksi baarissa kun en ole itse ollut paikalla. Ylireagoinko vai voiko tälläisestä päästä yli? Kyse on kuitenkin sanoista ei teoista.
Sanojen suusta päästäminenkin on teko. On valinnut ihan itse lähteä flirttailemaan ha vuhjailemaan ettei yhtään haittaa, jos salaa sun selän takana vähän sutaisee kurkkua, jos se Mirkulle sopii. Kun on niin hyvä perse!!
Totta kai hän on pahoillaan jos joutuu mebettämään sinut, mutta teoilla on seurauksena ha minusta tässä sinua 20v vanhempana pahinta on, ettei hän kunnioita sinyautai edes rakasta. Jos rakastaa ei haikaile muuta. Älä aliarvioi koskaan kenenkään miehen jyjyö olla yhdessä jonkun kanssa cain seksin ja ugannok arjen takua ilman sen syvempää kiintymystä...
KURKKUA! :D Hemmetin autocorrect. Siis Mirkkua. No ehkä hänelle kurkkukin kelpaisi :'D
Yli voi päästä, ehkä kymmenessä vuodessa ja paljon paljon työstämistä omassa päässä.. Kunhan uusia tapauksia ei tule. Senkin jälkeen voi kirpaista vielä satunnaisesti. Voi olla helpompi lähteä nyt ellei suhde ole pelastamisen arvoinen. Ja miehen täytyy hyväksyä se ettet enää luota 100% kun lähtee illanviettoihin ym.
Vierailija kirjoitti:
Nainen lähti juttuun mukaan ja kilatteli kaikelle mitä mies sanoin. Kuulemma jossain vaiheessa oli sanonut, että ei nyt oikeasti hänellä onntyttöystävä mutta silti jatkanut pervoja juttujaan ja mitään sen fyysisempää ei siis tapahtunut. -ap
Vierailija kirjoitti:
Mulla jäis toi mieleen ja vaivais niin pitkään, että lopulta eroaisin kuitenkin, vaikken heti saisi aikaan. Tottakai mies vähättelee asiaa, koska mitä muutakaan voi. Mitä jos tää nainen oiskin lähtenyt juttuun mukaan, luuletko ettei miehesi olisi käyttänyt tilaisuutta hyväksi? Ilman serkkuasi et edes olisi saanut ikinä kuulla asiasta.
Mun ex teki tätä kaverinaisensa kanssa, myös minua ja miestä nuorempi. Yllätys, vaihtoikin sitten minut lennosta. Mulle ei vaan kerrottu tästä mitään, yllätin itse ne lirkuttelemasta ja istumassa kädet reisillä. Kuulemma ei ollut yhtään mitään, ystäviä vaan, mies selitti, että ei hän voi siirtää naisen kättä pois tai pyytää häntä tekemään niin, kunse olisi NIIN EPÄKOHTELIASTA, HUH HUH, HÄN ON HERRASMIES..! Niin, ei minulle.
AP juokse. Toi ei lupaa hyvää. Been there, done that. Ansaitset aidosti sinusta välittävän miehen etkä sellaista, joka viilaa muita naisia heti, jos tilaisuus vaan tulisi. Tietysti tässä yritti vihjailla, että jos nainen tekisi aloitteen. Olisi sitten mahdollisesti paljastuttuaan voinut selittää, että EN MINÄ MITÄÄN MUTTA KUN TOI NAINEN KÄVI MUN PÄÄLLE.
Serkkuaan vielä, jumalauta. Minä heittäisin tyypin pihalle ilman mitään selityksiä. Tuo ei selittelemällä ja juttelemalla parane.
Nyt vaan satavarmasti uusi kämppä sulle. Ihan kympillä eteenpäin elämässä. Tinderistä löytyy sulle kans flirtti ja panoseuraa. Yhden tutun veljen kaiman Tindertreffit oli kestänyt 24 minuuttia. Pukille pääsi 4 minuuttia ensitapaamisesta. Jätkällä oli 6 Tindernaista viikon aikana. Viiden kanssa pääsi vaihtaan eritteitä. Hyvä viikko kaikista naisista pääsi eroon kuin pieru Saharaan. Ota elämästä niskaote ja Tindermies panokaveriksi. Tinderjätkää tarttee katella max. kaksi tuntia ja uutta miestä kehiin.
Tiedän että hän lähti toiselle asunnolleen pienen matkan päähän. Soitin hänelle, että mihin meni ja sanoi että halusi antaa minulle tilaa. On kyllä kauhean epävarma fiilis ja silti tavallaan tuntuu kun ei tässä ole mitään fyysistä käynyt niin ylireagoin mutta en usko että voin enään ikinä luottaa. Tosiaan työ tyttö 20 ja minä 26 niin eipä tuossa mitään suurta eroa iässä ole. Mitään läpän heittoa en perseen kehumisessa ja testaamisessa näe enkä osaa sitä sellaiseksi käntää. Ahdistaa ja vituttaa. -ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos lähti tapaamaan tätä toista naista? Itse en tuollaisen jälkeen enää luottaisi. Ties mitä muuta hän on tehnyt aiemmin selän takana... Nyt vaan serkkunsa paljasti hänet.
Ei ollut serkku vaan serkun kaveri
Vierailija kirjoitti:
Entäs kun on seuraavat sukujuhlat ja koko ap:n suku tietää, että yritti ap:n kakskymppistä serkkulikkaa vongata...🤮
Siinä on hilpeä tunnelma edustaa miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Näin hänen sanojensa mukaan 😀. Äsken vasta pyysi anteeksi ja sanoi ettei muista kaikkea eiliseltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun kerroin miehelle miten loukattu ja nöyryytetty olo minulla on niin hän vastasi ettei kannata leikistä suuttua. Kuulemma hänkään ei suuttuisi jos puhuisin tuon ikäiselle tälläistä juttuja mutta meidän ikäisille ja vanhimmille jos puhuisi niin ei olisi ok?! Siis me ollaan hieman alle 30 ja tämä tyttönen noin 20v. Nyt sen lisäksi että arvostus miestä kohtaan lähti niin pidän häntä myös henkisesti vajaana. -ap
Mies kyllä tietää itsekin, että nyt tuli mokattua. Ikä on täysi sivuseikka.
Sä siis saat sanoa parikymppiselle jannulle, että "pääset panolle koska vaan" ja miehestä se on vaan hauskaa ja viatonta?
Huoh... Vai ei muista! Jätä ehdottomasti tuo pukki. Aina sanovat kun tekevät vääryyksiä=pettämisiä, etteivät muista illasta mitään. Sillon ne pääsee helpoimmalla. Älä usko sen mitään selityksiä. Yritti päästä pukille. Jätä se.
Itse ajattelen jotenkin niin, että tällaisissa tilanteissa ei oikeastaan ole kyse siitä omasta parisuhteesta, rakkaudesta ja uskollisuudesta. Kyse on enemmänkin siitä, millainen mies pohjimmiltaan on, ja haluatko olla hänen kaltaisensa kanssa. Ihminen pettää tai on pettämättä ja käyttäytymättä sopimattomasti oman itsensä vuoksi, omien arvojensa, moraalin ja maailmankatsomuksensa vuoksi. Ei niinkään siksi, rakastaako vai eikö rakasta puolisoaan.
Itse olen halunnut luotettavan, periaatteellisen ja hyvän miehen kumppanikseni. Hänkin voi tottakai pettää, mutta viimeiset 20 vuotta yhdessä, enkä kertaakaan ole miettinyt, käyttäytyykö hän sopimattomasti jotain naista tai minua kohtaan. Hän on hyvä ihminen riippumatta minusta. Hän on valinnut olla luotettava riippumatta minusta. Hän on uskollinen, koska katsoo tekevänsä sillä tavoin oikein itseään kohtaan.
Siksi noinkin nuorella iällä tapahtuneen "pettämisen" ja huonon käytöksen vuoksi, en vain jaksaisi uskoa ihmisen perimmäiseen luotettavuuteen, hyvyyteen ja kauniisiin arvoihin. Jätä se sika!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin hänen sanojensa mukaan 😀. Äsken vasta pyysi anteeksi ja sanoi ettei muista kaikkea eiliseltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun kerroin miehelle miten loukattu ja nöyryytetty olo minulla on niin hän vastasi ettei kannata leikistä suuttua. Kuulemma hänkään ei suuttuisi jos puhuisin tuon ikäiselle tälläistä juttuja mutta meidän ikäisille ja vanhimmille jos puhuisi niin ei olisi ok?! Siis me ollaan hieman alle 30 ja tämä tyttönen noin 20v. Nyt sen lisäksi että arvostus miestä kohtaan lähti niin pidän häntä myös henkisesti vajaana. -ap
Sä siis saat sanoa parikymppiselle jannulle, että "pääset panolle koska vaan" ja miehestä se on vaan hauskaa ja viatonta?Huoh... Vai ei muista! Jätä ehdottomasti tuo pukki. Aina sanovat kun tekevät vääryyksiä=pettämisiä, etteivät muista illasta mitään. Sillon ne pääsee helpoimmalla. Älä usko sen mitään selityksiä. Yritti päästä pukille. Jätä se.
Tuossahan se on pähkinän kuoressa: yritti päästä pukille. YRITTI. PÄÄSTÄ. PANEMAAN. TOISTA. NAISTA. Ja nyt harmittaa ja ahdistaa, kun puoliso sai tietää, eikä tykkää tästä eikä mene pelkän "hehheh vitsi vitsi" ja "kännissä olin, en muista"-läpän ja selittelyn piikkiin.
Tällä periaatteella voisi sanoa rikoksistakin, että
- Ai, hän ei tappanut ketään, uhkaili vaan, no ei se haittaa, mitään väärää ei ole tapahtunut
- Ai, hän oli humalassa ajaessaan autoa ja aiheuttaessaan kolarin? No ei se haittaa, semmosta sattuu kännissä
- Ai hän kouraisi ohimennen työkaverin ahteria? Ai läpällä vaan? No ei se sitten ollut seksuaalista ahdistelua eikä hänellä ollut mitään muuta kuin vitsailu mielessä, ei haittaa.
- Ai hän rikkoi sinun lempparimukisi ollessaan sinulle vihainen, muttei lyönyt sinua? No eihän se sitten haittaa, epäsuorasti kun kohdistaa väkivaltaa toisen omaisuuteen niin ei se ole vakavaa.
- Ai he istuivat sylikkäin ja hihittelivät, vaikka molemmat ovat varattuja? Mutta eivät kopeloineet, pussanneet tai panneet? No eihän se sitten, ei mitään tapahtunut, ihan normaalia ystävien välistä kanssakäymistä.
Totta kai mies yrittää selittää asian sellaiseksi kuin se ei ole, mutta mustaa ei saa valkoiseksi. Mies
a) lirkutteli serkullesi ja kiinnitti kaiken tarmonsa ja huomionsa häneen
b) kertoi, että on OK panna, mutta sinä serkkumirkku saat tehdä aloitteen (niin voin sitten sanoa puolisolle, jos jään kiinni, että minut ikävästi vieteltiin, kun olin avuttomasti humalassa)
c) ei kertonut eikä olisi IKINÄ kertonut, jäi kiinni ns. rysän päältä
d) heitti asian ensin vitsiksi, sen jälkeen yritti pestä likapyykin sanomalla, ettei muista
e) lähti pois miettimään, mitä tuli tehtyä. Ei ole pahoillaan siitä, että sinä voit huonosti vaan on pahoillaan, että jäi kiinni ja ei kestä siitä syntynyttä epämukavaa oloa .
Eli, jos et olisi saanut koskaan tietää, mies ei olisi kertonyt, ei ollut pahoillaan eikä ajatellut sinua ja sinun hyvinvointiasi sekuntiakaan.
Se, että päättää flirttailla ja ehdotella on TIETOINEN päätös. Ei tietoisesta ryöstäkään poliisi silitä päätä, että "Ai jestas, tämä meidän Voro Ville olikin vaan kännissä eikä muista mitään! No mitäpä siitä, sitä sattuu. Et onneksi ryöstänyt pankkia ja lähtenyt pakoajoon, tälleen vaan Ärrältä vohkit 200 euroa. Eihän se ole mikään rikos eikä ryöstö".
Yök. Kyllä tuollainen kertoo miehestä tarpeeksi. Ei hän ole uskollinen etkä sinä tule riittämään hänelle. Heti, kun pöly laskeutuu, niin sama meno jatkuu ja kytätään Instagramista noita kuvia ja fantasioidaan, koska olisi taas seuraavat kesäjuhlat... Ja jos nainen vähänkin kiinnostui, niin saattaapi ottaa yhteyttä ja mies tuskin kieltäytyy.
Kiitos -ap
Vierailija kirjoitti:
Itse ajattelen jotenkin niin, että tällaisissa tilanteissa ei oikeastaan ole kyse siitä omasta parisuhteesta, rakkaudesta ja uskollisuudesta. Kyse on enemmänkin siitä, millainen mies pohjimmiltaan on, ja haluatko olla hänen kaltaisensa kanssa. Ihminen pettää tai on pettämättä ja käyttäytymättä sopimattomasti oman itsensä vuoksi, omien arvojensa, moraalin ja maailmankatsomuksensa vuoksi. Ei niinkään siksi, rakastaako vai eikö rakasta puolisoaan.
Itse olen halunnut luotettavan, periaatteellisen ja hyvän miehen kumppanikseni. Hänkin voi tottakai pettää, mutta viimeiset 20 vuotta yhdessä, enkä kertaakaan ole miettinyt, käyttäytyykö hän sopimattomasti jotain naista tai minua kohtaan. Hän on hyvä ihminen riippumatta minusta. Hän on valinnut olla luotettava riippumatta minusta. Hän on uskollinen, koska katsoo tekevänsä sillä tavoin oikein itseään kohtaan.
Siksi noinkin nuorella iällä tapahtuneen "pettämisen" ja huonon käytöksen vuoksi, en vain jaksaisi uskoa ihmisen perimmäiseen luotettavuuteen, hyvyyteen ja kauniisiin arvoihin. Jätä se sika!
Totta. Ei vaan haluaisi heittää 5 vuoden suhdetta mutta miten tästä voi edes jatkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä siis saat sanoa parikymppiselle jannulle, että "pääset panolle koska vaan" ja miehestä se on vaan hauskaa ja viatonta?Huoh... Vai ei muista! Jätä ehdottomasti tuo pukki. Aina sanovat kun tekevät vääryyksiä=pettämisiä, etteivät muista illasta mitään. Sillon ne pääsee helpoimmalla. Älä usko sen mitään selityksiä. Yritti päästä pukille. Jätä se.
Tuossahan se on pähkinän kuoressa: yritti päästä pukille. YRITTI. PÄÄSTÄ. PANEMAAN. TOISTA. NAISTA. Ja nyt harmittaa ja ahdistaa, kun puoliso sai tietää, eikä tykkää tästä eikä mene pelkän "hehheh vitsi vitsi" ja "kännissä olin, en muista"-läpän ja selittelyn piikkiin.
- Ai, hän ei tappanut ketään, uhkaili vaan, no ei se haittaa, mitään väärää ei ole tapahtunut
- Ai, hän oli humalassa ajaessaan autoa ja aiheuttaessaan kolarin? No ei se haittaa, semmosta sattuu kännissä
- Ai hän kouraisi ohimennen työkaverin ahteria? Ai läpällä vaan? No ei se sitten ollut seksuaalista ahdistelua eikä hänellä ollut mitään muuta kuin vitsailu mielessä, ei haittaa.
- Ai hän rikkoi sinun lempparimukisi ollessaan sinulle vihainen, muttei lyönyt sinua? No eihän se sitten haittaa, epäsuorasti kun kohdistaa väkivaltaa toisen omaisuuteen niin ei se ole vakavaa.
- Ai he istuivat sylikkäin ja hihittelivät, vaikka molemmat ovat varattuja? Mutta eivät kopeloineet, pussanneet tai panneet? No eihän se sitten, ei mitään tapahtunut, ihan normaalia ystävien välistä kanssakäymistä.Totta kai mies yrittää selittää asian sellaiseksi kuin se ei ole, mutta mustaa ei saa valkoiseksi. Mies
b) kertoi, että on OK panna, mutta sinä serkkumirkku saat tehdä aloitteen (niin voin sitten sanoa puolisolle, jos jään kiinni, että minut ikävästi vieteltiin, kun olin avuttomasti humalassa)
d) heitti asian ensin vitsiksi, sen jälkeen yritti pestä likapyykin sanomalla, ettei muista
e) lähti pois miettimään, mitä tuli tehtyä. Ei ole pahoillaan siitä, että sinä voit huonosti vaan on pahoillaan, että jäi kiinni ja ei kestä siitä syntynyttä epämukavaa oloa .Eli, jos et olisi saanut koskaan tietää, mies ei olisi kertonyt, ei ollut pahoillaan eikä ajatellut sinua ja sinun hyvinvointiasi sekuntiakaan.
Se, että päättää flirttailla ja ehdotella on TIETOINEN päätös. Ei tietoisesta ryöstäkään poliisi silitä päätä, että "Ai jestas, tämä meidän Voro Ville olikin vaan kännissä eikä muista mitään! No mitäpä siitä, sitä sattuu. Et onneksi ryöstänyt pankkia ja lähtenyt pakoajoon, tälleen vaan Ärrältä vohkit 200 euroa. Eihän se ole mikään rikos eikä ryöstö".
Sanon vaan tähän väliin että tuo teidän tilanne ennustaa parisuhteen loppulaskentaa.. Erosin itse noin kahden vuoden päästä vastaavasta tilanteesta. Ei siitä enää kunnon suhdetta saanut kaiken paskan jälkeen kasaan vaikka kuinka yritti.
Vierailija kirjoitti:
Ap, olet ahdistava henkilö. Jos pelkkä kevyt flirttailu saa sinut noin sekaisin. Hanki nyt edes jonkinlainen itsetunto ja lopeta tuollainen vahtiminen. Kas kun et rakenna häkkiä sen miehesi ympärille, ettei vaan kukaan vie. Ja tuota menoa kun jatkat, mies lähtee ihan kyllä viemättäkin.
Tässä meillä malliesimerkki narsistimiehestä. Opiskelkaa tarkkaan; syylistäminen ja manipulointi, vähättely ja alistaminen. Lopuksi vielä uhkaus.
Vierailija kirjoitti:
Totta. Ei vaan haluaisi heittää 5 vuoden suhdetta mutta miten tästä voi edes jatkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Ai he istuivat sylikkäin ja hihittelivät, vaikka molemmat ovat varattuja? Mutta eivät kopeloineet, pussanneet tai panneet? No eihän se sitten, ei mitään tapahtunut, ihan normaalia ystävien välistä kanssakäymistä.Totta kai mies yrittää selittää asian sellaiseksi kuin se ei ole, mutta mustaa ei saa valkoiseksi. Mies
e) lähti pois miettimään, mitä tuli tehtyä. Ei ole pahoillaan siitä, että sinä voit huonosti vaan on pahoillaan, että jäi kiinni ja ei kestä siitä syntynyttä epämukavaa oloa .Eli, jos et olisi saanut koskaan tietää, mies ei olisi kertonyt, ei ollut pahoillaan eikä ajatellut sinua ja sinun hyvinvointiasi sekuntiakaan.
Et haluaisi heittää 5 vuoden suhdetta menemään, mutta sulla on oikeasti vaan tasan kaksi vaihtoehtoa; joko jäät junnaamaan suhteeseen miehen kanssa, joka ei välitä sinusta (koska jos välittää, ei ehdottele muille) tai otat eron, suret surusi, käyt läpi eron ja olet vapaa parisuhteeseen sinua kunnioittavan miehen kanssa.
Tämä suhde on sellainen, että minun kokemuksen mukaan sinun on parasta joko lähteä tai itkeä ja lähteä.
5 vuotta on parisuhteessa paljon, mutta vähän ihmiselämässä. Mitä pidempään tuhlaat ainutkertaista elämääsi, josta päiviä ei saa takaisin, huonoon suhteeseen - koska sitähän tuo on, vaikka puitteet olisivatkin paperilla kunnossa ja mies 90% ajasta kiva - sen vähemmän sinulle jää päiviä onnelliseen uuteen suhteeseen ja onnelliseen elämään.
Elämä ei aina ole reilua, mutta sinä päätät mitä sinä haluat.
Vierailija kirjoitti:
Siksi noinkin nuorella iällä tapahtuneen "pettämisen" ja huonon käytöksen vuoksi, en vain jaksaisi uskoa
ihmisen perimmäiseen luotettavuuteen, hyvyyteen ja kauniisiin arvoihin. Jätä se sika!
Hyvin sanottu! Lisäisin tähän vielä sen, että koska teki tuon ison sukulaisjoukon nähden avoimesti, se kertoo mielestäni siitä, ettei hän juurikaan kunnioita sinua.
Pidä tulevaisuudessa varasi, ettet sammu kesken juhlien.
Entäs kun on seuraavat sukujuhlat ja koko ap:n suku tietää, että yritti ap:n kakskymppistä serkkulikkaa vongata...🤮
Siinä on hilpeä tunnelma edustaa miehen kanssa.