Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies flirttaili toiselle kun en ollut paikalla

Vierailija
26.07.2020 |

Apua tai vertaistukea tarvitaan.
Olimme kesäjuhlassa eilen ja minun mentyä nukkumaan kuulin aamulla miehen serkulta että, hän oli sanonut juhlissa olleelle nuoremmalle tytölle kuinka mielettömän kaunis hän on ja kertonut kuinka häntä saa testata koska vaan. Miehen serkku kertoi kuinka heidän. Flirtti/kiusoittelu oli jatkunut koko yön. Minulla sekavat ja ahdistuneet fiilikset. Miehen mielestä ylireagoin,että koko juttu oli pelkkää leikkiä. Minulla on tosi halpa olo. Tiedän, että mies olisi raivoissaan jos olisin itse jäänyt kiinni mutta omien sanojen mukaan eihän tätä voi ottaa tosissaan kun se toinen tyttö oli niin nuori. Tekisi mieli jättää koko paska. Meillä ei ole lapsia ja ollaan molemmat alle 30vuotiaita.

Kommentit (90)

Vierailija
21/90 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kuvia. Niinkuin tekstistä käy ilmi mitään sanoja pahempaa ei ole tapahtunut.

Vierailija kirjoitti:

Missä ne kuvat viipyy?

Vierailija
22/90 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummallisen monta alapeukkua. Onko ihan oikeasti ihmisten mielestä ap nipo ja mies jotenkin väärinymmärretty😀

Hullu palsta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/90 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai saa keskustella ja olisi ihan ok kehua toisen ulkonäköäkin. Kuitenkin ei ole oikein kertoa vieralle naiselle kuinka häntä saisi testa koska vaan tai kehua mm. Miten hyvä perse tällä on. En tiedä mihin olet tae parisuhteissasi tottunut mutta minulla on tietty raja joka on nyt ylitetty ja ihan tosissani pohdin haluanko ikinä esimerkiksi saada lapsia ihmisen kanssa joka puhuu noin mulle kun itse en ole paikalla.

Vierailija kirjoitti:

Ylireagoit. Sinulla on huono itsetunto, jos ei mies voi hieman keskustella vastakkaisen sukupuolen kanssa.

Vierailija
24/90 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylireagoit. Sinulla on huono itsetunto, jos ei mies voi hieman keskustella vastakkaisen sukupuolen kanssa.

Tsiisus. Yleensä nämä flirtit miehet on itse heti hakkaamassa tai uhoamassa, jos se nainen käy vähän lirkuttamassa muille miehille... Ei tuollainen ole ok.

Vierailija
25/90 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi virheet. Ennakoiva tekstinsyöttö ja raivo niin ei tule kirjoitettu oikein.

Vierailija kirjoitti:

Tottakai saa keskustella ja olisi ihan ok kehua toisen ulkonäköäkin. Kuitenkin ei ole oikein kertoa vieralle naiselle kuinka häntä saisi testa koska vaan tai kehua mm. Miten hyvä perse tällä on. En tiedä mihin olet tae parisuhteissasi tottunut mutta minulla on tietty raja joka on nyt ylitetty ja ihan tosissani pohdin haluanko ikinä esimerkiksi saada lapsia ihmisen kanssa joka puhuu noin mulle kun itse en ole paikalla.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
26/90 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummallisen monta alapeukkua. Onko ihan oikeasti ihmisten mielestä ap nipo ja mies jotenkin väärinymmärretty😀

Ei, vaan ap on joko provoilija tai ääliö. Ei kukaan täysijärkinen ole tuollaisen miehen kanssa.

Vierailija
27/90 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kerroin miehelle miten loukattu ja nöyryytetty olo minulla on niin hän vastasi ettei kannata leikistä suuttua. Kuulemma hänkään ei suuttuisi jos puhuisin tuon ikäiselle tälläistä juttuja mutta meidän ikäisille ja vanhimmille jos puhuisi niin ei olisi ok?! Siis me ollaan hieman alle 30 ja tämä tyttönen noin 20v. Nyt sen lisäksi että arvostus miestä kohtaan lähti niin pidän häntä myös henkisesti vajaana. -ap

Vierailija
28/90 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hemmetin noloa ja vielä sukulaisten läsnäollessa. Kai tämä serkkunsa edes puuttui tilanteeseen jotenkin?

Vierailija
29/90 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti ei ole provo. Mies on ollut ihana ja luotettava tähän päivään asti. Luulin ihan oikeasti että hän on jotenkin parempi kuin muut miehet.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, vaan ap on joko provoilija tai ääliö. Ei kukaan täysijärkinen ole tuollaisen miehen kanssa.

Vierailija
30/90 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun kerroin miehelle miten loukattu ja nöyryytetty olo minulla on niin hän vastasi ettei kannata leikistä suuttua. Kuulemma hänkään ei suuttuisi jos puhuisin tuon ikäiselle tälläistä juttuja mutta meidän ikäisille ja vanhimmille jos puhuisi niin ei olisi ok?! Siis me ollaan hieman alle 30 ja tämä tyttönen noin 20v. Nyt sen lisäksi että arvostus miestä kohtaan lähti niin pidän häntä myös henkisesti vajaana. -ap

Ai hänelle ei ole ok, jos menet jollekin papalle flirttaamaan, mutta se olisi ok, että flirttailet oman ikäisille ja nuoremmille? :D

Vierailija
31/90 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äijä kuulostaa ilmaiselta niljakkeelta. Ei jatkoon.

Vierailija
32/90 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flirttailu kuuluu normaaliin elämään

Vierailija
33/90 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän sanoi miehelle ettei jaksa katsoa tämän showta enenpää ja kiitti juhlien järjestäjää ja tuli saman tien luokseni noin 6 aikaan aamuyöstä kertomaan asiasta. Arvostus häntä kohtaan nousi miten selkärankainen ihana ihminen.quote=Vierailija]Ihan hemmetin noloa ja vielä sukulaisten läsnäollessa. Kai tämä serkkunsa edes puuttui tilanteeseen jotenkin?[/quote]

Vierailija
34/90 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti 😂 onpa idioottimaisen kuuloinen selitys kun ajattelee. Siis 20 vuotiaalle saa vitsillä ehdotella panojuttuja mutta esim jos toinen on 25 sa suuttua🧐

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai hänelle ei ole ok, jos menet jollekin papalle flirttaamaan, mutta se olisi ok, että flirttailet oman ikäisille ja nuoremmille? :D

Vierailija
35/90 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan eräissä häissä, kun sellainen n. 35v. naimisissa oleva miekkonen meinasi saada korvilleen sellaiselta parikymppiseltä likalta, kun meni tälle ihan pokkana ehdottamaan jotain seksijuttuja ja jopa koskettelemaan. Sieltä tuli vielä tytön isä kyselemään, että mitä tapahtuu. Oli niiiin noloa miestä sen jälkeen!

Vierailija
36/90 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies kyllä tietää itsekin, että nyt tuli mokattua. Ikä on täysi sivuseikka.

Sä siis saat sanoa parikymppiselle jannulle, että "pääset panolle koska vaan" ja miehestä se on vaan hauskaa ja viatonta?

Vierailija
37/90 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin mies käyttäytyy tuolla tavalla, ja sitten ei edes huomioi sitä kuinka loukkaantunut ja ahdistunut olet asiasta? Ei hyvältä kuulosta. Itse en katselisi tuollaista hetkeäkään kauempaa.

Vierailija
38/90 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites mies suhtautuisi jos sanoisit et "naapurin 20v Pete muuten sanoi et pääsen koska vaan ratsaille, aika hauska läppä, eikö hehhehhee, eihän tuommosesta voi suuttua!"?

Vierailija
39/90 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin hänen sanojensa mukaan 😀. Äsken vasta pyysi anteeksi ja sanoi ettei muista kaikkea eiliseltä.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies kyllä tietää itsekin, että nyt tuli mokattua. Ikä on täysi sivuseikka.

Sä siis saat sanoa parikymppiselle jannulle, että "pääset panolle koska vaan" ja miehestä se on vaan hauskaa ja viatonta?

Vierailija
40/90 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Flirttailu kuuluu normaaliin elämään

Flirttailu on täysin eri asia kuin suoranainen lupa seksiin.