Mies flirttaili toiselle kun en ollut paikalla
Apua tai vertaistukea tarvitaan.
Olimme kesäjuhlassa eilen ja minun mentyä nukkumaan kuulin aamulla miehen serkulta että, hän oli sanonut juhlissa olleelle nuoremmalle tytölle kuinka mielettömän kaunis hän on ja kertonut kuinka häntä saa testata koska vaan. Miehen serkku kertoi kuinka heidän. Flirtti/kiusoittelu oli jatkunut koko yön. Minulla sekavat ja ahdistuneet fiilikset. Miehen mielestä ylireagoin,että koko juttu oli pelkkää leikkiä. Minulla on tosi halpa olo. Tiedän, että mies olisi raivoissaan jos olisin itse jäänyt kiinni mutta omien sanojen mukaan eihän tätä voi ottaa tosissaan kun se toinen tyttö oli niin nuori. Tekisi mieli jättää koko paska. Meillä ei ole lapsia ja ollaan molemmat alle 30vuotiaita.
Kommentit (90)
Mieheni veli yllätti minut myös viime kesänä niljakkaalla luonteellaan. Meillä oli mökkibileet ja juhlimassa useampi ihminen, mutta illan tai aamun sarastaessa suurinosa oli jo häipynyt mukaan lukien tämä veljen vaimoke ja mitä tekee tämä veli?!
Latelee kuinka kuiva hänen parisuhteensa onkaan ja seksiä ei saa tarpeeksi ym ym.. kivaa ystävälleni, joka myös seurustelee. En saanut seinän takana nukuttua, kun nämä 2 lirkuttelivat avoimesti toisilleen ja kun lähdin vessaan, nämä 2 muka siinä kahvia keittelemässä. Tämä veli hinautuneena ystäväni perseen takana, että miten sitä keitintä oikein käytetään.
Pitäisi olla selkärankaa puhua sen oman puolison kanssa siitä seksittömyydestä ja muista ongelmista, eikä niin että kun silmä välttää, niin heti ollaan toisessa naisessa kiinni.
Minusta sillä flirttailullakin rajat pitää olla, eikä tarviis ruveta sikailemaan!
Minun mielestäni noin vihjaileva flirttaili ei kuulu parisuhteeseen. Hän siis kehui muutenkin paljon tätä tyttöä ja etsi hänen instagraminsa ja kehui treenattua persettä mm. Sen lisäksi heillä oli KOKO illan/yön jatkuvaa kousoittelua ja vääntöä jotka muutkin seurueesta huomasivat ja vaivaantuivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Flirttailu kuuluu normaaliin elämään
Flirttailu on täysin eri asia kuin suoranainen lupa seksiin.
Siis... olette alle kolmekymppisi', ja miehesi katsoo jo nuorempaa? Kuinkahan nuoria sitä on tuijoteltu?...
Aivan totta! Inhottavaa käytöstä ja todella nöyryyttävää tämänkin miehen puolisolle.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni veli yllätti minut myös viime kesänä niljakkaalla luonteellaan. Meillä oli mökkibileet ja juhlimassa useampi ihminen, mutta illan tai aamun sarastaessa suurinosa oli jo häipynyt mukaan lukien tämä veljen vaimoke ja mitä tekee tämä veli?!
Latelee kuinka kuiva hänen parisuhteensa onkaan ja seksiä ei saa tarpeeksi ym ym.. kivaa ystävälleni, joka myös seurustelee. En saanut seinän takana nukuttua, kun nämä 2 lirkuttelivat avoimesti toisilleen ja kun lähdin vessaan, nämä 2 muka siinä kahvia keittelemässä. Tämä veli hinautuneena ystäväni perseen takana, että miten sitä keitintä oikein käytetään.Pitäisi olla selkärankaa puhua sen oman puolison kanssa siitä seksittömyydestä ja muista ongelmista, eikä niin että kun silmä välttää, niin heti ollaan toisessa naisessa kiinni.
Minusta sillä flirttailullakin rajat pitää olla, eikä tarviis ruveta sikailemaan!
Vierailija kirjoitti:
Muistan eräissä häissä, kun sellainen n. 35v. naimisissa oleva miekkonen meinasi saada korvilleen sellaiselta parikymppiseltä likalta, kun meni tälle ihan pokkana ehdottamaan jotain seksijuttuja ja jopa koskettelemaan. Sieltä tuli vielä tytön isä kyselemään, että mitä tapahtuu. Oli niiiin noloa miestä sen jälkeen!
Mua kiinnostais missä päin nämä häät oli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistan eräissä häissä, kun sellainen n. 35v. naimisissa oleva miekkonen meinasi saada korvilleen sellaiselta parikymppiseltä likalta, kun meni tälle ihan pokkana ehdottamaan jotain seksijuttuja ja jopa koskettelemaan. Sieltä tuli vielä tytön isä kyselemään, että mitä tapahtuu. Oli niiiin noloa miestä sen jälkeen!
Mua kiinnostais missä päin nämä häät oli?
Turun lähellä oli.
Ihan täysi-ikäinen 19-20v tyttö oli kyseessä. En tiedä hänestä sen enenpää kuin , että autolla oli paikalla eli ei mitään laittomuudesta ole kyse. Me ollaan itse minä 26 ja mies 29 vuotiaita.
Vierailija kirjoitti:
Siis... olette alle kolmekymppisi', ja miehesi katsoo jo nuorempaa? Kuinkahan nuoria sitä on tuijoteltu?...
Ai nyt siellä on klassinen " olin kännissä en muisra" kun ap on edelleen kiukkuinen :D Kylläpäs vielä äsken muisti mitä on tehnyt ja sanonut kun kertoi ap sille sennolleen vaan vitsi ja että sä saisut tehdä samoin joillekin. Älö mene Muisti meni-retkuun.
Olen pahoillani, että mies paljastui limamölöksi. Jätä mölö lirkuttelemaan muille, ei sun tartte suetää saati ymmärtää tuota. Henkistä pettämistä, jossa onnportti oettämiseen, koska jos mies ei ottaisi "ajelua" tältä (tai toiselta mimmiltä) sun selän takana, sitä ei edes ehdoteltaisi.
Nyt mölö on pahalla tuulella, kun jäi KIINNI. Ei siitä, että sinä ap olet loukkaantunut ja että moinen lirkutelu on puhtaasti sopimatonta ha puolisia häpäisevää. Kertoo ihan tarpeeksi "muehestä" vaikka mitä se,"mies" yrittäisi selittää perusteeksi. Ei ole hyvä, että "pyytää anteeksi" vasta selkö seinää vasten.
Ap ansaitset miehen, joka kunnioittaa ha rakastaa sinua ja jolle sinä olet ainoa.
Vierailija kirjoitti:
Aivan totta! Inhottavaa käytöstä ja todella nöyryyttävää tämänkin miehen puolisolle.
Vierailija kirjoitti:
Latelee kuinka kuiva hänen parisuhteensa onkaan ja seksiä ei saa tarpeeksi ym ym.. kivaa ystävälleni, joka myös seurustelee. En saanut seinän takana nukuttua, kun nämä 2 lirkuttelivat avoimesti toisilleen ja kun lähdin vessaan, nämä 2 muka siinä kahvia keittelemässä. Tämä veli hinautuneena ystäväni perseen takana, että miten sitä keitintä oikein käytetään.Pitäisi olla selkärankaa puhua sen oman puolison kanssa siitä seksittömyydestä ja muista ongelmista, eikä niin että kun silmä välttää, niin heti ollaan toisessa naisessa kiinni.
Kyllä! Yritin myös puhua tälle veljen vaimokkeelle, joka on myös ystäväni..Siis hienotunteisesti kerroin, että siellä tapahtui flirttailua näiden kahden välillä hänen lähdettyä, mutta hän ei uskonut! No ajattelin sitten, että jos on noin sinisilmäinen niin olkoot.
Vierailija kirjoitti:
Ihan täysi-ikäinen 19-20v tyttö oli kyseessä. En tiedä hänestä sen enenpää kuin , että autolla oli paikalla eli ei mitään laittomuudesta ole kyse. Me ollaan itse minä 26 ja mies 29 vuotiaita.
Vierailija kirjoitti:
Juu. Ja 20- vuotias eroaakin ihan hirveästi 26- vuotiaasta.
Ap tässä. Nyt useamman tunnin mietittyään mies häpeissään lähti ajelulle päätään selvittämään. Pyysi anteeksi ihan tosissaan. Silti jotenkin itsellä särkyi mielikuva hänestä. Olin ennen hänestä niin ylpeä kun ei ikinä suhteemme aikana ole mitenkään katsellut muita tai kommentoinut. Tulee epävarmuus mitä hän ok aiemmin touhunnut esimerkiksi baarissa kun en ole itse ollut paikalla. Ylireagoinko vai voiko tälläisestä päästä yli? Kyse on kuitenkin sanoista ei teoista.
Mulla jäis toi mieleen ja vaivais niin pitkään, että lopulta eroaisin kuitenkin, vaikken heti saisi aikaan. Tottakai mies vähättelee asiaa, koska mitä muutakaan voi. Mitä jos tää nainen oiskin lähtenyt juttuun mukaan, luuletko ettei miehesi olisi käyttänyt tilaisuutta hyväksi? Ilman serkkuasi et edes olisi saanut ikinä kuulla asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Kun kerroin miehelle miten loukattu ja nöyryytetty olo minulla on niin hän vastasi ettei kannata leikistä suuttua. Kuulemma hänkään ei suuttuisi jos puhuisin tuon ikäiselle tälläistä juttuja mutta meidän ikäisille ja vanhimmille jos puhuisi niin ei olisi ok?! Siis me ollaan hieman alle 30 ja tämä tyttönen noin 20v. Nyt sen lisäksi että arvostus miestä kohtaan lähti niin pidän häntä myös henkisesti vajaana. -ap
Joo olen kans valitettavasti erehtynyt suhteeseen miehen kanssa jolta tuli kaikenlaista vttuilua ja sit kätevästi selitteli asiat vaan huumorilla.
Siis menitja uskoit jonkun sanomisia.
Just joo.
Ja just tää, ettei mies ole sun silmissä enää sama. Alat epäillä mitä aiemmin on tapahtunut ja mihin mies ois valmis. Miten monesti asia tulee sun mieleen riidan aikana tai jopa silloin kun oot onnellinen? Inhottava kalvava tunne. En voi sanoa kuin omasta puolesta, että en jatkais suhdetta. Oon ollut vastaavassa tilanteessa ja paha olo vaan jatkui ja jatkui, kunnes mies jäi vuoden päästä kiinni kaikenlaisesta ja siinä kohtaa sain sitten tarpeekseni.
Vierailija kirjoitti:
Mulla jäis toi mieleen ja vaivais niin pitkään, että lopulta eroaisin kuitenkin, vaikken heti saisi aikaan. Tottakai mies vähättelee asiaa, koska mitä muutakaan voi. Mitä jos tää nainen oiskin lähtenyt juttuun mukaan, luuletko ettei miehesi olisi käyttänyt tilaisuutta hyväksi? Ilman serkkuasi et edes olisi saanut ikinä kuulla asiasta.
Kokeili kepillä jäätä.
Nainen lähti juttuun mukaan ja kilatteli kaikelle mitä mies sanoin. Kuulemma jossain vaiheessa oli sanonut, että ei nyt oikeasti hänellä onntyttöystävä mutta silti jatkanut pervoja juttujaan ja mitään sen fyysisempää ei siis tapahtunut. -ap
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo ole enää flirttiä eli ihan aiheesta suutuit.
Keskustelkaa kun mies palaa. Kerro suoraan että vaikea luottaa enää, jos mies ei itse pidä tuollaista minään. Tuohan helposti johtaa myös tekoihin kun saa vastakaikua.
En näkisi itse jatkoa tuolle ellei mies oikeasti näe tuossa miten on toiminut väärin ja tuo ei toistu.
Tuo ikäkin on ihan surkea selitys. Kyseessä on aikuinen nainen. Jos taas mies pitää häntä melkein alaikäisenä tyttösenä niin entistä pahempaa perseen kehuminen ym.
Vierailija kirjoitti:
Ap tässä. Nyt useamman tunnin mietittyään mies häpeissään lähti ajelulle päätään selvittämään. Pyysi anteeksi ihan tosissaan. Silti jotenkin itsellä särkyi mielikuva hänestä. Olin ennen hänestä niin ylpeä kun ei ikinä suhteemme aikana ole mitenkään katsellut muita tai kommentoinut. Tulee epävarmuus mitä hän ok aiemmin touhunnut esimerkiksi baarissa kun en ole itse ollut paikalla. Ylireagoinko vai voiko tälläisestä päästä yli? Kyse on kuitenkin sanoista ei teoista.
Mitä jos lähti tapaamaan tätä toista naista? Itse en tuollaisen jälkeen enää luottaisi. Ties mitä muuta hän on tehnyt aiemmin selän takana... Nyt vaan serkkunsa paljasti hänet.
Eikun ap kokeilemaan! Voi olla, ettei olekaan niin hassua läppää, jos on vielä komea nuorimies.