Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies flirttaili toiselle kun en ollut paikalla

Vierailija
26.07.2020 |

Apua tai vertaistukea tarvitaan.
Olimme kesäjuhlassa eilen ja minun mentyä nukkumaan kuulin aamulla miehen serkulta että, hän oli sanonut juhlissa olleelle nuoremmalle tytölle kuinka mielettömän kaunis hän on ja kertonut kuinka häntä saa testata koska vaan. Miehen serkku kertoi kuinka heidän. Flirtti/kiusoittelu oli jatkunut koko yön. Minulla sekavat ja ahdistuneet fiilikset. Miehen mielestä ylireagoin,että koko juttu oli pelkkää leikkiä. Minulla on tosi halpa olo. Tiedän, että mies olisi raivoissaan jos olisin itse jäänyt kiinni mutta omien sanojen mukaan eihän tätä voi ottaa tosissaan kun se toinen tyttö oli niin nuori. Tekisi mieli jättää koko paska. Meillä ei ole lapsia ja ollaan molemmat alle 30vuotiaita.

Kommentit (90)

Vierailija
1/90 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lupaa hyvää.

En luottaisi tuollaiseen mieheen.

Vierailija
2/90 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopajoo. -5/5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/90 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli päässyt kuulemma panemaan. Tekstasi yöllä, että saa vaihteeksi nuorta ja raikasta.

Vierailija
4/90 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kuvia?

Vierailija
5/90 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kauheeta!

Vierailija
6/90 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa mitäköhän mies tykkäisi jos itse harrastaisit moista?

Joo, ei katselisi.

Vierailija
7/90 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, olet ahdistava henkilö. Jos pelkkä kevyt flirttailu saa sinut noin sekaisin. Hanki nyt edes jonkinlainen itsetunto ja lopeta tuollainen vahtiminen. Kas kun et rakenna häkkiä sen miehesi ympärille, ettei vaan kukaan vie. Ja tuota menoa kun jatkat, mies lähtee ihan kyllä viemättäkin.

Vierailija
8/90 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä voisi harkita uutta ihmissuhdetta. Jos miehesi jahtaa 13 vuotiaita tilanne ei todellakaan ole hyvä.

Vierailija
9/90 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen serkku oli vain mustasukkainen koska miehesi seksuaalinen vetovoima ja panomiesmäisyys!

Vierailija
10/90 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset pedarisuvun kesäjuhlat siellä sitten.

Vierailija
11/90 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ne kuvat viipyy?

Vierailija
12/90 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. älä tee hätiköityjä johtopäätöksiä ilkeisiin ja kateellisiin juoruihin perustuen. Odota vielä vuosi kunnes olet päässyt yläasteelta. Miehesi voi hyvinkin järkiintyä siihen mennessä ja jättää nuorempien jahtaamisen.

Vierailija
13/90 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi Ikis!

Vierailija
14/90 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aito, luotettava mies ei kiusoittele edes leikillään, vaan on aina tosissaan asian suhteen. Jätä tämä mies.

Vierailija
15/90 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärsin otsikosta, että miehesi flirttaili toiselle miehelle! Olin heti, että nyt tuli mielenkiintoinen asetelma! Mutta kyllä tuokin on ihan jännä. Oliko tätä flirttiä todistamassa paljonkin sukua ja tuttavia?

Vierailija
16/90 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kyl ihan nainen ja aikuinen ihminen tämä toinen nainen. Inhottaa kun olin jotenkin ennen ylpeä miehestäni, että on niin luotettava ja ei katsele muualle. Minun mielestä tollainen käytös ei vaan käy parisuhteessa. Tuntuu että olisi jotenkin sanallisesti petetty. Hän ei pidä asiaa yhtään niin isona asiana mutta itse mietin jopa eroa. Ollaan oltu 5 vuotta yhdessä. -ap

Vierailija
17/90 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli hänen puolen sukua aika monta ympärillä. Eivät siis minun sukulaisia tai erityisen läheisiä. - ap

Vierailija kirjoitti:

Ymmärsin otsikosta, että miehesi flirttaili toiselle miehelle! Olin heti, että nyt tuli mielenkiintoinen asetelma! Mutta kyllä tuokin on ihan jännä. Oliko tätä flirttiä todistamassa paljonkin sukua ja tuttavia?

Vierailija
18/90 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, olet ahdistava henkilö. Jos pelkkä kevyt flirttailu saa sinut noin sekaisin. Hanki nyt edes jonkinlainen itsetunto ja lopeta tuollainen vahtiminen. Kas kun et rakenna häkkiä sen miehesi ympärille, ettei vaan kukaan vie. Ja tuota menoa kun jatkat, mies lähtee ihan kyllä viemättäkin.

Sun mielestä parisuhteessa ollessa on ihan ok sanoa vieraalle et "pääset pukille koska vaan"?

Vierailija
19/90 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallisen monta alapeukkua. Onko ihan oikeasti ihmisten mielestä ap nipo ja mies jotenkin väärinymmärretty😀

Vierailija
20/90 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylireagoit. Sinulla on huono itsetunto, jos ei mies voi hieman keskustella vastakkaisen sukupuolen kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä