Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko yliopisto-opiskelijan ja monta vuotta töissä käyneen parisuhde toimia?

Vierailija
22.06.2013 |

Olisi kiva kuulla perustelut etenkin sille, miksi ei voisi toimia. 

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
22.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan samalla tavalla voi olla se yliopisto-opiskelija ollut töissä vuosikaudet, yllättävän harva sinne nykyään suoraan lukiosta lipsahtaa. Ja opiskelun ohellakin moni tekee töitä.

Vierailija
2/8 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi toimia, jollet itse(tai kumppanisi) tee asiasta ongelmaa... Voi toimia myös amis-tutkinnon suorittaneen ja maisterinkin suhde. Ihan on suhteen onnistuminen/epäonnistuminen kiinni muista asioista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule ikis, ei sun nyt kannata muuta ku odottaa ja katsoa, toimiiko exäs ja tän sen nyxän suhde. Ei se miksikään muutu vaikka täällä palstalla spekuloit.

Mikset sä hae ittelles hoitoa tohon pakkomielteesees? Ei sun elämä voi olla kivaa.

Vierailija
4/8 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikis tää sun ongelma pahenee koko ajan, Avauksia kiihtyvällä tahdilla. Mee nyt oitoon ihan ittes takia.

Vierailija
5/8 |
22.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai voi, en ymmärrä ollenkaan mitä sillä olisi merkitystä että toinen opiskelee?

Vierailija
6/8 |
22.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri niin, miksi ei toimisi? Kun aloin seurustelemaan mieheni kanssa olin kyllä juuri saanut opintoni päätökseen, mutta hän oli ollut töissä jo monia vuosia, osakas yrityksessä, velaton uusi auto jne... Hyvin toimi ja toimii edelleen, kun olen ollut kotiäitinä ja menempä taas syksyllä opiskelemaan lisää. 

Vierailija
7/8 |
22.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tässä lähtöoletus se, että toinen on sivistymätön ja koulujakäymätön tyyppi joka elättää itsensä työtä tekemällä ja on tehnyt sitä jo vuosia kun taas toinen on älykkö ja opiskelee akateemista loppututkintoa? Vai haetaanko tässä nyt ikäero-ongelmaa?

Vierailija
8/8 |
22.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi, jos opiskelee ei voi tavata työllisiä.