Miehen naispuoliset ystävät.
Mieheni kaikki kaverit ovat naisia, yhtä lukuunottamatta.
Joidenkin kanssa käy uimassa yhdessä, kahvilla, leffaa katsomassa jne. Sanoin, että aiheuttaa mulle vähän epämukavuutta.
Ollaan tuore pari ja sanoin, että tahtoisin olla paikalla kun hän tapaa ystäviään ja tutustua heihin myös itsekin. On myös itse ollut avoin, ja sanonut että haluaa että tapaan hänen ystävänsä. En ole kuitenkaan vielä tavannut, ja mulle olisi tärkeää, että aluksi, kunnes luottamus meidän kahden kesken on kohdillaan olisin myös mukana näissä tilanteissa. Mieheni reagointi oli kuitenkin hiukan negatiivinen, ja ilmeisesti kokee että eristän hänet ystävistää.
Toin esille, että koska ollaan tuore pari, niin se on mulle tärkeää, kerroin myös että voin muuttua ajan kuluessa.
Mitä mieltä? Toiminko oikein vai onko mieheni oikeassa ja mulla ei ole syytä kokea näitä tunteita?
Kommentit (71)
Eikö nyt muita miehiä oo vapaana kuin tuo yksi, hä ...?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä, miksi et voisi mennä mökille mukaan. Jos on kyse vain kaveriporukasta. Luulisi mukaan mahtuvan. Joka kahvitteluun ei tarvitse ängetä, kaveri voi haluta luottamuksella jutella vaikka huolistaan.
Sanoi jotakuinkin näin: '' kutsuisin sut mukaan jos tuntisit heidät. En halua että olisit ulkopuolinen'.
ap
Ja tuohon pitäisi vastata, että siellähän olisi oiva tilaisuus tutustua. Vai etkö siis halua, että tutustun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä, miksi et voisi mennä mökille mukaan. Jos on kyse vain kaveriporukasta. Luulisi mukaan mahtuvan. Joka kahvitteluun ei tarvitse ängetä, kaveri voi haluta luottamuksella jutella vaikka huolistaan.
Sanoi jotakuinkin näin: '' kutsuisin sut mukaan jos tuntisit heidät. En halua että olisit ulkopuolinen'.
ap
Siis mitä v.ttua?
Seurustelukumppania ei esitellä kavereille jottei tämä tuntisi oloaan ulkopuoliseksi? :D
No itsekö veisit seurustelukumppanin suhteen alkumetreillä kavereiden kanssa aiemmin varatulle mökkireissulle tutustumaan? Minä en. Enkä menisi mukaan. Myöhemmin ehtii tutustua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä mies, jolla on enimmäkseen naispuolisia ystäviä, on outo. Vastaavasti nainen, jonka ystäväpiiri koostuu pääsääntöisesti miehistä, menee jollakin lailla mun ymmärryksen ohi. Tällaisiin aina toisinaan törmää, ehkä te muutkin ootte törmänneet?
Myös oma ex-mies oli sellainen, että mitään sen kummempia mieskavereita hänellä ei tapaamisemme aikaan ollut. Samaan tapaan kuin ap:n ukko se mun ex-mies kehui, että hänellä on naispuolisia ystäviä ja niistä parhaimman kanssa oli kokeillut seksiäkin. Kaikenkaikkiaan mies retosteli aika lailla naiskokemuksillaan, joita ilmeisesti olikin jonkin verran kertynyt ennen kuin tapasimme, että tyyppi tuli edellisestä suhteestaan lempatuksi ja haki kai hyväksyntää kaatamalla naisia.
No, tuon yhden naispuolisen ystävän kanssa ex-mieheni myös tuntui jakavan kaiken - myös meidän suhteen intiimit asiat. Siinä meni raja ja suutuin kun sain tietää. Eivät kaiketi tavanneet yhdessäolomme aikana, nainen asui kaukana. Jonkin verran pohdin sitä heidän ystävyyttään, joka ei ollut mitenkään erityisen vanha sekään. Huolestuttavinta koko miehessä mun mielestä oli se, että siltä puuttui pitkäkestoiset kaverisuhteet. Asiaan löytyi sitten ajan mittaan selityskin, sillä mies osoittautui erittäin narsistiseksi persoonaksi, joka katkoi melko pienenkin mielensä pahoittamisen seurauksena välit.
Mä ymmärrän aloittajaa hyvin ja näin oman kokemuksen viisastuttamana sanoisin, että jos ei tunnu hyvälle, niin jatka matkaa. Joku syy sille varmasti on, että miehellä ei ole miespuolisia kavereita tai ystäviä, ja se syy voi olla niin merkittävä, että sinun on parempi ilman tuota tyyppiä.
Miksi ihmeessä pitäisi olla miespuoleisia kavereita? Onko sellainen nainen viallinen jolla on suurin osa kavereista, tai jopa kaikki, miehiä? Ystävyyssuhteisiin vaikuttaa niin moni asia, esimerkiksi vaikkapa se että jossain paikalla kasvaessa on ollut suurin osa tyttöjä, eikä poikia ole riittänyt kavereiksi asti. Ja en ymmärrä miksi niin monelle se seksinharrastaminen on se kynnyskysymys. Meneekö ystävyyssuhde jotenkin pilalle jos harrastaa seksiä kun kumpikin on sinkkuna ja suostuivaisena? Meinaako seksin harrastaminen, että sitä pettää jokaisen tilaisuuden tullen?
Minun tuntemani miehet joilla on vain tai pääasiassa naispuolisia kavereita, ovat:
a) kamupoikia joiden mahkut saada nainen ovat heikot
b) pelimiehiä joiden uskollisuuden kanssa on niin ja näinJuu, aina on se 1/1000 mahdollisuus että nainen toteuttaa fantasiansa ja "kesyttää pelimiehen", saaden tuntea olevansa niiin spesiaali kun juuri hänen kanssaan playeri sitoutui. Kovin hyvin ei tunnu toimivan, pelimiehet ovat koukussa naisten metsästämiseen. Se halu on osa perusluonnetta, eikä katoa.
Jos mies on pannut niitä kaverinaisia, lienee selvää kumpan kategoriaan hän kuuluu.
ps. jos mies sanoo että on harrastanut seksiä vain joidenkin naisista kanssa, totuus voi olla toinen.
No, oma kokemukseni on aviomiehestäni jonka ystäväksi hänen eksänsä jäi ja jonka paras ystävä on työkaveri pitkältä ajalta, jonka kanssa kerran harrasti seksiä vuosia ennen tapaamistamme.
Lisäksi pannut myös kahta harrastuskaverinaistaan harrastusreissuilla silloin kun ovat olleet sinkkuja. Kyllä aikuinen ihminen osaa pitää housunsa jalassa kun on suhteessa, jos on pitääkseen. Kumppani joka pettää, pettää ihan oikeasti vaikka kuinka vahtisi. Kannattaa siis olla yhdessä kumppanin kanssa johon luottaa. Jos ei luota - eroaa.
Oletkohan minun poikaystävän uusin valloitus? Hän tosin yrittää viimeiseen asti piilotella omia taipumuksiaan pitää haaremia, eikä kehu uusille naisille (pano)kavereillaan. Me vanhat ystävät eli panokaverit aletaan olemaan jo kalustoa ja nähty monet ihastukset.
Miehesi kohdalla on todennäköisesti kyse siitä, että miehellä on useita rinnakkaisia suhteita. Hän saattaa olla nyt ihastunut, mutta unohtaa sinut parin kuukauden päästä.
Jos et halua elää monisuhteisesti ilman sitoutumista, niin lähde ennen kuin sinut jätetään.
Olet idiootti. Hän ei ole miesystäväsi, hän on liero joka käy jyystämässä joka akkaa eri iltana. Kukaan teistä ei ole hänen tyttöystävänsä, eikä "vain kaveri". Oikeasti uskot häntä vai trollaat?
Naisilla ei juuri ole hajua siitä millaisia pelimiehet ovat.
Itse tunnen yhden. Ihan tyypillistä että "seurustelee" useamman kanssa kerrallaan.
Esimerkiksi yhden naisen jonka kanssa oli juttua toi kaverien bileisiin, esitteli muille ja kaikkea.
Myöhemmin illalla sanoi että tämä nyt tuskin on vakavampaa kun tuntee töistä yhden naisen josta on tosissaan kiinnostunut ja jonka kanssa deittailee.
Sitten oli lisäksi panot ja muut joita ei toki esitelty kavereille, mitä nyt kuvat näytettiin toki kuinka hyvä p*rse yhdellä oli ja kuinka villiä seksiä toiselta sai.
On nyt avioitunut kolmesti. Uskollisuudesta ei tietoakaan, heti kun tulee pienimpiäkin ongelmia, alkaa panoralli vanhojen hoitojen ja myös uusien kanssa.
Onnea vain ap:lle matkaan, hienon miehen on löytänyt.
Vierailija kirjoitti:
Ps. On harrastanut osan ystäviensä kanssa irtoseksiä. Sanoi , että se loppu heti kun on minun kanssa. Oli tästä avoin, mikä on mielestäni hienoa, mutta lisäsi vain lopulta näitä omia tuntemuksiani..
ap
Okei, olen 40v nainen, mulla on aina ollut miespuolisia ystäviä, mutta ei heidän kanssaan harrasteta seksiä. Samoin kuin en harrasta seksiä minulle rakkaiden naispuolisten ystävien kanssa. Miehesi taitaa olla nuori tai hänellä on outo kösitys ystävyydestä. Jos ystävyyteen kuuluu tsi on joskus kuulunut seksi, onko hän maannut miespuolisten ystäviensä/ystävänsä kanssa?
Tätä kuulee aina että kun kaverina on vastakkaista sukupuolta on ihan pakko panna jossain vaiheessa. No ei ole. Ihan oma valinta.
Minunkin ex mussutti, että kyllähän vastakkaisen sukupuolen kanssa voi olla vain ystävä. Nykyään kylläkin ex mies ja kimpassa sen viestittely kaverinsa kanssa joka oli vain kaveri ja työkaveri.
Mutta ei hätää, exällä on jo uusi iltaviestikaveri. Semmoisia ne on nää miehet joilla on naispuolisia ystäviä.
Siis mitä v.ttua?
Seurustelukumppania ei esitellä kavereille jottei tämä tuntisi oloaan ulkopuoliseksi? :D