Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen naispuoliset ystävät.

Vierailija
26.07.2020 |

Mieheni kaikki kaverit ovat naisia, yhtä lukuunottamatta.
Joidenkin kanssa käy uimassa yhdessä, kahvilla, leffaa katsomassa jne. Sanoin, että aiheuttaa mulle vähän epämukavuutta.
Ollaan tuore pari ja sanoin, että tahtoisin olla paikalla kun hän tapaa ystäviään ja tutustua heihin myös itsekin. On myös itse ollut avoin, ja sanonut että haluaa että tapaan hänen ystävänsä. En ole kuitenkaan vielä tavannut, ja mulle olisi tärkeää, että aluksi, kunnes luottamus meidän kahden kesken on kohdillaan olisin myös mukana näissä tilanteissa. Mieheni reagointi oli kuitenkin hiukan negatiivinen, ja ilmeisesti kokee että eristän hänet ystävistää.
Toin esille, että koska ollaan tuore pari, niin se on mulle tärkeää, kerroin myös että voin muuttua ajan kuluessa.

Mitä mieltä? Toiminko oikein vai onko mieheni oikeassa ja mulla ei ole syytä kokea näitä tunteita?

Kommentit (71)

Vierailija
21/71 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peukuista ja kommenteista päätelleb ilmeisesti reaktioni on siis ylimitoitettua?

On. Luota siihen että hän on valinnut sinut, eikä niitä ystäviään? Minunkin miehelläni on kaksi hyvin läheistä naispuolista ystävää, joista on kummankin kanssa harrastanut seksiä aikanaan. Kuitenkin hän päätyi suhteeseen minun kanssani, ei heidän. Uskon että tähän on ihan syynsä. Minunkin paras ystäväni on mies, en tosin ole harrastanut hänen kanssaan seksiä.

Uskoton kumppani on uskoton joka tapauksessa, anna miehesi olla ystäviensä kanssa ja luota suhteeseenne. Muuten on aika turha olla yhdessäkään.

Ajasta minusta on ihan aiheellista olla mustasukkainen, jos hänellä ei ole aikaa tavata sinua.

Vierailija
22/71 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ps. On harrastanut osan ystäviensä kanssa irtoseksiä. Sanoi , että se loppu heti kun on minun kanssa. Oli tästä avoin, mikä on mielestäni hienoa, mutta lisäsi vain lopulta näitä omia tuntemuksiani..

ap

Miehesi sanoi että harrastanut heidän kanssaan seksiä, mutta ei enää?

Pyörii heidän luonaan kuitenkin.

Ja sinä sinisilmäinen hölmö uskot kun tyyppi sanoo, et ehei, en varmalla enää nai niiden kanssa.

Mieheltä sinulle neuvo, älä usko sekuntiakaan. vedättää sinun 10/0

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/71 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ps. On harrastanut osan ystäviensä kanssa irtoseksiä. Sanoi , että se loppu heti kun on minun kanssa. Oli tästä avoin, mikä on mielestäni hienoa, mutta lisäsi vain lopulta näitä omia tuntemuksiani..

ap

Kuulostaa hienolta.

Totta kai hyväksyt miehen touhut, eihän hän varmasti harrasta irtoseksiä ystäviensä kanssa jatkossa vaikka uimassa tai leffassa käydessä (vaikka onkin menneisyydessä harrastanut). Tietysti mies on nyt muuttunut kun juuri sinä tapasit hänet.

Ja totta kai on ymmärrettävää että ystävät pidetään erillisinä etkä saa tavata heitä. Mitenkään tuo ei kerro mistään pelailusta tai panojen petaamisesta jatkossa.

Kuulostaa mahtavalta mieheltä, voit katsella luottavin mielin tulevaisuuteen!

Vierailija
24/71 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

...ja sä uskoit? Ihanan jännä mies sulla <3

Mikä ihme siinä on että uskoisi? On minullakin ollut fwb-suhteita ja edelleen heidän kanssaan olen tekemisissä, vaikka kumpikin osapuoli on jo naimisissa muiden kanssa. Ja ihan ilman seksiä.

Vierailija
25/71 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä tämä ei nyt täysin ole ookoo. Itse en suostuisi myöskään että tyttöystäväni lähtisi pelkästään miesten kanssa mökille, etenkään sellaisten kenen kanssa on seksisuhde kun ei seurustele.

Muutenkin kumppanin kaverit on hyvä tavata ajoissa, etenkin ne vastakkaista sukupuolta olevat. Hienoa toki että avoimesti puhutte asiasta.

Jokaiseen parisuhteeseen sovitaan yhdessä säännöt ja niiden mukaan mennään. Meillä esim ei olla yötä vastakkaista sukupuolta olevien luona (paitsi tietty jos siellä on muitakin yötä) eikä harrasteta sekasaunoja alasti. Joissakin suhteissa nämä molemmat taas on ookoo mutta meillä ei.

Kiitos asiallisesta vastauksesta. 

ap

Vierailija
26/71 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän kuvitella tilannetta missä minulla olisi tuore suhde mieheen. Kertoisin hänelle, että lähden mökille viikoksi 10 miesystäväni kanssa joista 7 olen pannut. Ja mies olisi fine. Välillä kun mies haluaisi tavata niin ilmoittaisin että olen mieskavereideni kanssa, joita kaikkia olisin pannut, katsomassa leffaa. Ja mieheni oli asiasta fine. Eikä asia yhtään vaivaisi häntä.

Vierailija
27/71 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Kuulostaa hienolta.

Totta kai hyväksyt miehen touhut, eihän hän varmasti harrasta irtoseksiä ystäviensä kanssa jatkossa vaikka uimassa tai leffassa käydessä (vaikka onkin menneisyydessä harrastanut). Tietysti mies on nyt muuttunut kun juuri sinä tapasit hänet.

Ja totta kai on ymmärrettävää että ystävät pidetään erillisinä etkä saa tavata heitä. Mitenkään tuo ei kerro mistään pelailusta tai panojen petaamisesta jatkossa.

Kuulostaa mahtavalta mieheltä, voit katsella luottavin mielin tulevaisuuteen!

Siis jos suhteiden ulkopuolella harrastaa seksiä kun ystävä on sopivasti myös vapaa, niin automaattisesti myös pettää puolisoaan? Aika kapea ajatusmaailma joillain.

Vierailija
28/71 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritän kuvitella tilannetta missä minulla olisi tuore suhde mieheen. Kertoisin hänelle, että lähden mökille viikoksi 10 miesystäväni kanssa joista 7 olen pannut. Ja mies olisi fine. Välillä kun mies haluaisi tavata niin ilmoittaisin että olen mieskavereideni kanssa, joita kaikkia olisin pannut, katsomassa leffaa. Ja mieheni oli asiasta fine. Eikä asia yhtään vaivaisi häntä.

Eikä mies saisi tavata miespuolisia "spesiaali"kavereitasi.

Vierailija
29/71 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
30/71 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No siis miksi ei olisi? Miksi te olette suhteessa ihmisiin joihin ette luota? Kyllä minulle on ihan fine, että mies käy harrastuporukan kanssa reissuilla ja nukkuu samoissa teltoissa. Ja tiedän että on harrastanut seksiä näiden ryhmässä olevien naisten kanssa aiemmin. En minä epäile etteikö aikuinen ihminen osaisi olla rikkomatta oman parisuhteensa sääntöjä vaikka viettäisi aikaa muiden naisten kanssa.

Kyllä miehelleni on ollut ihan fine että minä olen risteilyllä ollut samassa hytissä miespuoleisen ystäväni kanssa.

Miksei se olisi? Miksi olette sellaisia että petätte tilaisuuden tullen tai olette suhteessa ihmisen kanssa jonka epäilette pettävän tilaisuuden tullen? Oletteko niitä samoja ihmisiä jotka uskotte että ihan vahingossa kännissä lipsahti penis vaginaan vaikka kuinka yritin...

Vierailija
31/71 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naistenmiehille on eri säännöt.

Itselläkin on naispuolisia ystäviä joiden kanssa olen käynyt leffassa ja sitä rataa. Yhdenkään kanssa en ole harrastanut seksiä, ja seurustellessa tyttöystävä tapaa heitä siinä missä miespuolisia kavereitanikin.

Jos kuvio olsi tuo ap:n kertoma, yksikään nainen ei sitä katselisi.

Vierailija
32/71 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsu ap pari miespuolista kaveriasi kylään teille, ja anna panna itseäsi. Miehellesi joka tulee kotiin kun pompitte saunan lauteilla ( ajoitat sopivasti ) tokaiset vain, että ne on pelkkiä kavereita..

Vierailija
33/71 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kysymys ap:lle.

Oletko oikeustoimikelpoinen henkilö?

Jokainen täysjärkinen ihminen osaa päätellä että tuossa on kyse panojen varmistamisesta jatkossa, aivan kuten mies on tehnyt tähänkin mennessä.

Koska kyseessä on naistenmies, totta kai naiset ovat päät märkinä naisselittelemässä kuinka vaikka mies on tehnyt menneisyydessä sitä tätä ja haluaa varmistaa panot tulevaisuudessa, ei se välttämättä tarkoita sitä että mies tätä optiota käyttäisi tulevaisuudessa. Ihmisethän muuttuvat, eikä menneisyys kerro mitään tulevaisuudesta, Uusi Minä ja elämä on matka, jne.

mm. tätä tarkoitan sillä että naiset ovat alistuvia. Kun nainen tapaa miehen jonka kokee sytyttäväksi ja muiden naisten suosimaksi, on hän valmis kynnysmatoksi saman tien.

Vierailija
34/71 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huh, toivottavasti mies ymmärtää lähteä hyvän sään aikana. Itse juoksisin, jos mies alkaisi mussuttaa etten saa tavata ystäviäni muuten kuin hänen valvovan silmänsä alla. Pelottavaa.

Lainaan itseäni nyt kun asiasta on selvinnyt uusia puolia. Puhun tässä kommentissani ystävistä, en mistään vanhoista panoista ja säädöistä.

Itselläni on paljon miespuolisia ystäviä, mutta eipä ole kyllä koskaan tullut mieleenkään harrastaa heidän kanssaan seksiä.

Vierailija
35/71 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huh, toivottavasti mies ymmärtää lähteä hyvän sään aikana. Itse juoksisin, jos mies alkaisi mussuttaa etten saa tavata ystäviäni muuten kuin hänen valvovan silmänsä alla. Pelottavaa.

Lainaan itseäni nyt kun asiasta on selvinnyt uusia puolia. Puhun tässä kommentissani ystävistä, en mistään vanhoista panoista ja säädöistä.

Itselläni on paljon miespuolisia ystäviä, mutta eipä ole kyllä koskaan tullut mieleenkään harrastaa heidän kanssaan seksiä.

Kiitos selvennyksestä!

ap

Vierailija
36/71 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

121212 kirjoitti:

Yksi kysymys ap:lle.

Oletko oikeustoimikelpoinen henkilö?

Jokainen täysjärkinen ihminen osaa päätellä että tuossa on kyse panojen varmistamisesta jatkossa, aivan kuten mies on tehnyt tähänkin mennessä.

Koska kyseessä on naistenmies, totta kai naiset ovat päät märkinä naisselittelemässä kuinka vaikka mies on tehnyt menneisyydessä sitä tätä ja haluaa varmistaa panot tulevaisuudessa, ei se välttämättä tarkoita sitä että mies tätä optiota käyttäisi tulevaisuudessa. Ihmisethän muuttuvat, eikä menneisyys kerro mitään tulevaisuudesta, Uusi Minä ja elämä on matka, jne.

mm. tätä tarkoitan sillä että naiset ovat alistuvia. Kun nainen tapaa miehen jonka kokee sytyttäväksi ja muiden naisten suosimaksi, on hän valmis kynnysmatoksi saman tien.

Ja sinäkö olet oikea henkilö moralisoimaan? Olet myöntänyt että sinulla on ollut kaksi fwb-suhdetta samanaikaisesti (onko vieläkin).

Vierailija
37/71 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tuollanen nainen, ja jännä juttu että kotiin mennessää (omat kämpät)

nää miestutut oli ryyppäämässä ja sitten vaan "tapahtui" jotain sellaista.

ikinä en saanut tavata näitä miehiä....

Vierailija
38/71 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti ne naiset eivät myöskään halua tavata apta, koska heistä voisi olla kiusallista jutella naisen kanssa, joka nyt käyttää ennen heidän käytössään ollutta munaa. Todennäköisesti myös odottelet, että mies taas vapautuu, jotta käyttöoikeus munaan vapautuu jälleen.

Vierailija
39/71 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh, olet varmaan rakastunut, mutta onpa miehellä ihme kuvio. Ei tosiaankaan sopisi minulle. Sopisiko se mielelle jos asetelma olisi toisinpäin?

Vierailija
40/71 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huhhuh, olet varmaan rakastunut, mutta onpa miehellä ihme kuvio. Ei tosiaankaan sopisi minulle. Sopisiko se mielelle jos asetelma olisi toisinpäin?

On kertonut kuinka ei haittaa jos on miespuolisia kavereita. En tosin tiedä mitä mieltä olisi, jos olisin harrastanut heidän kanssa seksiä ja lähtisin mökkeilemään. (tod.näköisesti sallisi sen jotta minäkin sallisin sen hänelle)

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kuusi