Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko naisen aloitteellisuus siis tuhoon tuomittua?

Vierailija
26.07.2020 |

Onko todella niin, että mies menettää ennen pitkää mielenkiintonsa jos nainen on ollut suhteen alussa aloitteellinen? Tuolla toisessa ketjussa joku sanoi, että miehiä ei kiinnosta liian helpot naiset, koska ” laatunaista pitää saada jahdata”. Ja että olemalla aloitteellinen saa kyllä miehen, mutta sitä ei saa pidettyä. Pelkään tehneeni paljon virheitä. Pitäisikö minun alkaa hankalammaksi ja pelaamaan kaikenlaisia kissa ja hiiri -leikkejä? Loogisesti kun ajattelee, ei ikinä tietenkään kannattaisi olla aloitteen tekijä, koska silloin ei saa tietää olisko se toinen osapuoli ikinä lähestynyt oma-alotteisesti.

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein aloitteen. Vanhan aikaista termiä käyttäen pokasin miehen. Menin sänkyyn ekana iltana. 70 -luku. Naimissa ko.miehen kanssa 40v.

Aina välillä mä ihmettelen nykyisiä kuvioita näissä jutuissa, miksi tehdä niistä niin vaikeita.

Vierailija
62/63 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen ei kannata juosta miesten tai ratikoiden perässä. Aina 5 minuutin päästä tulee jostain seuraava. Tätä viisautta olen harjoittanut koko elämäni. Miehet rakastaa sitä et ne voi jahdata. Sänkyyn sen sijaan menen heti kun itseäni huvittaa, koska haluan seksisuhteita. Tällä hetkellä harrastan kakskymppisiä, itse olen keski-ikäinen. Antakaa naiset miesten tehdä työt teidän valoittamuseksi, ne tykkää siitä. Ainut ongelma minulla, että miehet haluavat kanssani parisuhteeseen tai lapsen yms, ja minä en halua ketään kuin seksiin. Pitää sitten koko ajan vaihtaa kumppania, onneksi iskijöitä riittää. Erityisesti komeita kakskymppisiä alfoja.

Totta kai ne sinun kimpussasi pyörii kun sinulta saa seksiä helpommin kuin oman ikäisiltä eikä tarvitse pelätä sitoutumista tai muuta sen kummempaa. Käyhän kaupassakin alekorien kimpussa kova kuhina, muttei se sitä tarkoita että se tavara olisi siellä parempaa. Kysypä vaikka anonyyminä joltain nuorten miesten palstalta niin saat kuulla totuuden. Ei kukaan parikymppinen alfa halua vaimokseen keski-ikäistä puumaa. Jos tämä on se mitä haluat niin hyvä, ja tällaisen kuvan sain sinun tekstistäsi joten asia on varmaan sinulle ok. Minulle ei olisi ja itse tuntisin itseni hyväksikäytetyksi koska kaipaan ihmissuhteiltani syvyyttä ja kunnioitusta.

Varmasti tykkäävät, kun en ole epävarma ja

en halua sitoutua. Olen varakas ja minulla on kiva asunto keskustassa. Olen älykäs ja minulta saa tukea moneen asiaan. Mutta minulle on nyt useamman nuorukaisen kanssa käynyt niin, että puhuvatkin lapsihaaveestaan kanssani. Näkevät että olen hyvä äiti, ja alkavat toivoa yhteistä lasta. Mutta olen alusta asti sanonut, että en halua lisää lapsia. Kokemukseni on, että moni kaksikymppinen kokee vanhemman naisen turvalliseksi vaihtoehdoksi lastensa äidiksi. Nykynuoret on kasvatettu niin, että arvostavat aikuisen naisen luomaa turvaa. Mies lähtee siis minulla tässä vaiheessa kiertoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. Minun aloitteeni ovat johtaneet pitkiin suhteisiin ja päättyneet ovat päättyneet omasta aloitteestani. Joten sanoisin, että väite on enimmäkseen roskaa muiden paitsi itsestään epävarmojen pelailijoiden kohdalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi