Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko naisen aloitteellisuus siis tuhoon tuomittua?

Vierailija
26.07.2020 |

Onko todella niin, että mies menettää ennen pitkää mielenkiintonsa jos nainen on ollut suhteen alussa aloitteellinen? Tuolla toisessa ketjussa joku sanoi, että miehiä ei kiinnosta liian helpot naiset, koska ” laatunaista pitää saada jahdata”. Ja että olemalla aloitteellinen saa kyllä miehen, mutta sitä ei saa pidettyä. Pelkään tehneeni paljon virheitä. Pitäisikö minun alkaa hankalammaksi ja pelaamaan kaikenlaisia kissa ja hiiri -leikkejä? Loogisesti kun ajattelee, ei ikinä tietenkään kannattaisi olla aloitteen tekijä, koska silloin ei saa tietää olisko se toinen osapuoli ikinä lähestynyt oma-alotteisesti.

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minun mielestä kannata tehdä aloitetta. Nykyään en tee mitään, koska ehtii sen elämänsä tehdä helvetiksi ja kutsua siihen ongelmia hitaamminkin tai jopa jättää koko paskan väliin jos mies ei toimeennu. Jokatapauksessa aina kun suhde ei synny, olen voittaja.

Vierailija
22/63 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Exäni teki minulle aloitteen ja siitä seurasi kahden vuoden parisuhde.

M31

Eli siis et löytänyt kumppania loppuiäksesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minun mielestä kannata tehdä aloitetta. Nykyään en tee mitään, koska ehtii sen elämänsä tehdä helvetiksi ja kutsua siihen ongelmia hitaamminkin tai jopa jättää koko paskan väliin jos mies ei toimeennu. Jokatapauksessa aina kun suhde ei synny, olen voittaja.

Hyvä pointti tämäkin. :D

Vierailija
24/63 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainut lyhyt (vuoden) suhde on naisen kanssa jonka minä iskin ja lopetin.

Lopetit naisen? Aika tylyä.. mutta ei suhde sillai kestä. Että lopettaa naisen.

Vierailija
25/63 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se aloitteellisuus voi tarkoittaa aivan semmoista yksinkertaista asiaa että pääsee jonkun kanssa puheväleihin ja sitä kautta häneen voi tutustua vähitellen ja katsoa sitten miten pitkälle sitä kiinnostusta riittää. Jos tulee torpatuksi jo alkumetreille ilman mitään sen kummempaa syytä, niin se kyllä tappaa tehokkaasti kiinnostuksen.

Harvaa älykästä ihmistä voi yrittää voittaa puolelleen jollain iskurepliikillä, vaan se henkilökemia käynee paremmin selville kun juttelee tavallisista asioista ummet ja lammet. Toisin sanoen löytyykö niitä yhteisiä keskustelun aiheita luonnostaan vai menevätkö sukset ristiin vähän joka asiassa. Esimerkiksi jos joku on todella kiinnostunut musiikista ja toiselle se täysin yhdentekevä elämän alue, niin siinä sulkeutuu pois yksi mahdollinen puheenaihe.

Vierailija
26/63 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä ehkä sekoittuu kaksi eri keskustelua. Puhutaanko siitä, kuinka nopeasti nainen haluaa mennä sänkyyn vai kuinka nopeasti haluaa sitoutua. Kysyn tätä siksi, että itse en ole kovin nopeasti sänkyyn lämpenevä, mutta kyllä aloitteellinen ja määrätietoinen sitoutumisen osalta. Nuorena uuden poikaystävän kanssa vasta 4 viikon jälkeen olin valmis sänkyyn. Minä olin eka kuukausina useammin se, joka otti yhteyttä ja sainkin kuulla, että olin siinä suhteessa ”liian helppo” (tuosta sänkyosuudesta huolimatta). No, siitä päästiin yli ja juhlittin juuri 20-vuotishääpäivää.

Eiih, taas yksi nainen joka määrittelee ihmisarvonsa sänkyyn menemättömyyden kautta... Elämme vuotta 2020!!

Hän puhui 1990-luvun tapahtumista, mikäli luit kunnolla. Eli sinänsä ihan sama mitä vuotta nyt eletään, kun tuo oli kaiketi historiakatsaus eikä neuvoksi tarkoitettu edes.

Vierailija
27/63 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä ehkä sekoittuu kaksi eri keskustelua. Puhutaanko siitä, kuinka nopeasti nainen haluaa mennä sänkyyn vai kuinka nopeasti haluaa sitoutua. Kysyn tätä siksi, että itse en ole kovin nopeasti sänkyyn lämpenevä, mutta kyllä aloitteellinen ja määrätietoinen sitoutumisen osalta. Nuorena uuden poikaystävän kanssa vasta 4 viikon jälkeen olin valmis sänkyyn. Minä olin eka kuukausina useammin se, joka otti yhteyttä ja sainkin kuulla, että olin siinä suhteessa ”liian helppo” (tuosta sänkyosuudesta huolimatta). No, siitä päästiin yli ja juhlittin juuri 20-vuotishääpäivää.

Haluaisitko vielä avata hiukan lisää mitä tämä ”liian helppo” tarkoitti sinun kohdallasi? Häiritsikö miestä sinun yhteyden otot? Olisko hän halunnut kokea enemmän jotain romanttista epävarmuutta suhteen etenemisestä sinun suunnaltasi?

Hänestä tuntui, että suhde etenee vakavaksi nopeammin, kuin hän oli suunnitellut. Mutta kuten sanottu, löysimme keskitien ja sillä tiellä ollaan.

Ja tuolle toiselle aikaisemmalle kirjoittajalle: ei, en määrittele omaani enkä kenenkään muun ihmisarvoa sänkyyn menemättömyyden kautta. En moralisoi esiaviollista seksiä enkä irtoseksiä enkä ryhmäseksiä enkä mitään muutakaan, mitä aikuiset yhteisellä suostumuksella tekevät. Itse nyt en vain tuolloin 90-luvulla ollut halukas menemään sänkyyn ennen kuin oltiin tunnettu muutama viikko. Siitä huolimatta siis olin ”liian helppo” = halusin edetä liian nopeasti, mutta loppuviimein se ei ollut ongelma.

Vierailija
28/63 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiih, taas yksi nainen joka määrittelee ihmisarvonsa sänkyyn menemättömyyden kautta... Elämme vuotta 2020!!

Hän puhui 1990-luvun tapahtumista, mikäli luit kunnolla. Eli sinänsä ihan sama mitä vuotta nyt eletään, kun tuo oli kaiketi historiakatsaus eikä neuvoksi tarkoitettu edes.

Luin ja tuon kirjoittajan olisi syytä sisäistää muutama tärkeä asia tasa-arvosta. Jotka eivät olleet uusia kyllä 90-luvullakaan.

Vierailija
29/63 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisitko vielä avata hiukan lisää mitä tämä ”liian helppo” tarkoitti sinun kohdallasi? Häiritsikö miestä sinun yhteyden otot? Olisko hän halunnut kokea enemmän jotain romanttista epävarmuutta suhteen etenemisestä sinun suunnaltasi?

Hänestä tuntui, että suhde etenee vakavaksi nopeammin, kuin hän oli suunnitellut. Mutta kuten sanottu, löysimme keskitien ja sillä tiellä ollaan.

Ja tuolle toiselle aikaisemmalle kirjoittajalle: ei, en määrittele omaani enkä kenenkään muun ihmisarvoa sänkyyn menemättömyyden kautta. En moralisoi esiaviollista seksiä enkä irtoseksiä enkä ryhmäseksiä enkä mitään muutakaan, mitä aikuiset yhteisellä suostumuksella tekevät. Itse nyt en vain tuolloin 90-luvulla ollut halukas menemään sänkyyn ennen kuin oltiin tunnettu muutama viikko. Siitä huolimatta siis olin ”liian helppo” = halusin edetä liian nopeasti, mutta loppuviimein se ei ollut ongelma.

Kiitos vastauksestasi.

Ja mun käsittääkseni 90- luvulla oli ihan normaalia odotella muutama viikko ellei jopa kuukausi ennen sänkyyn menemistä. Nykyään hypätään sänkyyn heti ja melkein kenen kanssa vaan, siltä ainakin vaikuttaa.

Vierailija
30/63 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, niin, joo. Miehen se aloite pitää aina tehdä. Näin on.

Vierailija
31/63 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään merkitystä, jos mies on oikeasti kiinnostunut on aivan yhdentekevää tekeekö nainen aloitteen. Minulle on tehty naiseuteen toimesta aloitteita ja sehän on vain hyvä asia, eihän tuo niin vaikea ole sanoa ett hei oot tosi kiva mutta en koe sinua kohtaan tarpeeksi vetovoimaa tms.. aloitteellinen nainen on hyvän itsetunnon merkki.

Vierailija
32/63 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen ei kannata juosta miesten tai ratikoiden perässä. Aina 5 minuutin päästä tulee jostain seuraava. Tätä viisautta olen harjoittanut koko elämäni. Miehet rakastaa sitä et ne voi jahdata. Sänkyyn sen sijaan menen heti kun itseäni huvittaa, koska haluan seksisuhteita. Tällä hetkellä harrastan kakskymppisiä, itse olen keski-ikäinen. Antakaa naiset miesten tehdä työt teidän valoittamuseksi, ne tykkää siitä. Ainut ongelma minulla, että miehet haluavat kanssani parisuhteeseen tai lapsen yms, ja minä en halua ketään kuin seksiin. Pitää sitten koko ajan vaihtaa kumppania, onneksi iskijöitä riittää. Erityisesti komeita kakskymppisiä alfoja.

Vierailija
33/63 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä komistus päätyi suhteeseen vasta kun nainen teki aloitteen.

Nyt jälkeen päin saanut kuulla miten moni kiinnostunut nainen epäili minua nirsoksi tai pelimieheksi, kun olin niin pitkään sinkkuna. Silmät pyöreinä toljotellaan millaisen naisen kanssa nyt kuljen onnellisena. (joo, ei ole ulkoisesti kaunis, mutta ulkonäkö ei koskaan ollutkaan kriteerinäni)

Ja ei, en todellakaan tiennyt näiden naisten kiinnostuksesta aiemmin.

Vierailija
34/63 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin ja tuon kirjoittajan olisi syytä sisäistää muutama tärkeä asia tasa-arvosta. Jotka eivät olleet uusia kyllä 90-luvullakaan.

Täällä tuo 90-luvulla miehensä napannut. Mikä asia tasa-arvosta minun pitäisi ymmärtää? Että pitää mennä nopeammin sänkyyn kuin haluaa? Vai että tyttö ei saa olla aloitteelinen, jos löytää hyvän poikaystävän, jonka haluaa pitää?

Olen tasa-arvon kannattaja enkä osaa nähdä tässä meidän suhteen alussa todellakaan tasa-arvon ongelmaa. Nyt sinun täytyy opettaa minua. Olemme koko suhteemme ajan jakaneet kaiken tasa-arvoisesti, kotityöt, vanhempainvapaat, seksialoitteet, rahat, molemmat tuettu toistemme uraa vuorotellen. Olen ihan ihmeissäni tällaisesta syytöksestä.

Vierailija
35/63 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen ei kannata juosta miesten tai ratikoiden perässä. Aina 5 minuutin päästä tulee jostain seuraava. Tätä viisautta olen harjoittanut koko elämäni. Miehet rakastaa sitä et ne voi jahdata. Sänkyyn sen sijaan menen heti kun itseäni huvittaa, koska haluan seksisuhteita. Tällä hetkellä harrastan kakskymppisiä, itse olen keski-ikäinen. Antakaa naiset miesten tehdä työt teidän valoittamuseksi, ne tykkää siitä. Ainut ongelma minulla, että miehet haluavat kanssani parisuhteeseen tai lapsen yms, ja minä en halua ketään kuin seksiin. Pitää sitten koko ajan vaihtaa kumppania, onneksi iskijöitä riittää. Erityisesti komeita kakskymppisiä alfoja.

Pidetään tämä keskustelu asiapitoisena, jooko?

Vierailija
36/63 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, niin, joo. Miehen se aloite pitää aina tehdä. Näin on.

Joo. Eihän muuten tavisnaisella voisi olla kymmeniä seksikumppaneita plakkarissa, jos nainen tekisi aina aloitteen.

Vierailija
37/63 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

*huoh*

Vierailija
38/63 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lortt* on näemä kiellettyjen sanojen listalla nykyään.

Vierailija
39/63 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidetään tämä keskustelu asiapitoisena, jooko?

Tämä vastaukseni on täyttä asiaa! Minulla on 20 vuoden kokemus miehistä ja voin kertoa, että naisen ei kannata juosta miesten perässä! Ikinä en ole jäänyt yksin tällä tyylillä. Nytkin mua piirittää kaksi komeaa 15 v. nuorempaa miestä. Ja mitä minä teen: en mitään. Antaa poikien juosta...

Vierailija
40/63 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lortt* on näemä kiellettyjen sanojen listalla nykyään.

Täällä tuo 90-luvun nuori tasa-arvon kannattaja. Juuri tällaista ajattelutapaa haluan vastustaa. Jokainen saa mennä tai olla menemättä sänkyyn, jos huvittaa, sukupuolesta riippumatta. Naisille ei voi olla eri standardit, ei siinä että täytyy pidättäytyä siveyden vuoksi, tai pitää ”antaa” vaikka ei halua, koska se on ikiaikainen naisten velvollisuus miessukukuntaa kohtaan. Molemmat ovat vahingollisia ajattelutapoja, ja sitä paitsi monesti kulkevat käsi kädessä epätasa-arvoisissa yhteisöissä, jolloin eka koskee naimattomia naisia, ja toka naimisissa olevia naisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi