Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Kalleimmat kenkäsi, kerro hinta
22.06.2013 |
omissa oli hintalappu 895,-
Kommentit (43)
Olisikohan LV: n kiiltonahkaiset nilkkurit, mielestäni en klassikko-Louboutineista tai Pradoista maksanut yhtä paljoa. Ostan harvoin, nuo nyt ovat tulleet vastaan sopivasti. Rene Caovilloja olen kyllä katsellut sillä silmällä jonkin aikaa, isompaan juhlaan. Mutta katsotaan nyt.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
109€ korkkarit ja oli mielestäni ihan älyttömän kalliit. Olivat vaan niin hyvät jalassa ja olin ihan epätoivoinen kun oli juhlat tulossa ja kengät puuttuivat. Nykyään eivät mahdu enää jalkaan kun raskauden aikana (?) jalat suurenivat.
p.s. Huokasin ääneen "Herrajumala" kun luin noita hintoja :D
Alue: Aihe vapaa
[quote author="Vierailija" time="22.06.2013 klo 20:30"]
[quote author="Vierailija" time="22.06.2013 klo 19:26"]
[quote author="Vierailija" time="22.06.2013 klo 19:02"]
[quote author="Vierailija" time="22.06.2013 klo 18:47"]
[quote author="Vierailija" time="22.06.2013 klo 18:19"]
[quote author="Vierailija" time="22.06.2013 klo 18:05"]
Absurdi hinta toki mutta ovat nämä valtavan hyvät kengät, naurettavan mukavat ja käytännössä vedenpitävät. Mulla on liikekumppaneita, joihin tällaiset tekevät vaikutuksen. Ei näitä vapaa-ajalla kylläkään ilkeä pitää.
[/quote]
Kaksi tonnia siitä että saa vedenpitävät kengät joita ei edes voi pitää vapaa-ajalla? Myy nyt ihmeessä ja osta Kontion saappaat tilalle, alkaen 49€. Itse en ottaisi liikekumppaniksi ikinä henkilöä joka on noin turhamainen raha-asioissa.
[/quote]
Valivali. Jos omia rahojaan käyttää niin mitä se kenellekään kuuluu?
Ei kai edes sinulle?
[/quote]
Ruotsissa tehdyt Lundhagsin vaelluskengät 320 euroa ja niissäkin runsaasti ilmaa hinnassa taatusti. Laatu varmasti niin hyvää kuin kengissä ikinä voi olla. Tosiasia on että muoti kengissä maksetaa merkistä sillä eivä parasta mahdollista laatua olevat materiaalit ja käsityö maksa kenkäparia kohden millään 900 euroa tai enemmänkin.
[/quote]
Makuasioita, mitään absoluuttista "totuutta" ei tässä asiassa ole mahdollista määrittää.
Paitsi tietysti kukin itselleen, mutta juuri siksi nämä ovatkin makuasioita.
[/quote]
Joku kirjanpitäjä laskemalla valmistuskustannusten ja myyntihinnan erotuksen voisi kyllä kertoa "absoluuttisen totuuden".
[/quote]
Paitsi että valmistuskustannusten ja myyntihinnan erotus ei ole mikään "absoluuttinen totuus", Sillä ei ole tuotteen hinnan kanssa juuri mitään tekemistä.