Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olen ollut ensimmäinen nainen jo 23 v

Vierailija
10.05.2013 |

en koskaan toinen. musta ei ikinä olis siihen. säälin ihmisiä, jotka joutuvat olemaan kakkosia yhtään missään. ja jotkut vielä ovat ylpeitä "saavutuksistaan".

mutta jokainen elää omaa elämäänsä parhaaksi katsomalla tavalla. ja jos ei edes ole omatuntoa mikä kolkkuttais, kait se sitten on ihq.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta koskaan et voi tietää onko ollut toisia naisia;) Jokainen voi pettää joskus ja peittää jälkensä. Mä en usko yhteenkään sellaiseen naiseen tai mieheen joka väittää olevansa tässä asiassa täydellinen. Anteeksi vain - täydellisiä ihmisiä ei ole olemassakaan ja erehtyminen on inhimillistä;)

Kahden avioliiton ja monen muun pettymyksen jälkeisellä viisaudella tämän totean...

Vierailija
2/11 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta koskaan et voi tietää onko ollut toisia naisia;) Jokainen voi pettää joskus ja peittää jälkensä. Mä en usko yhteenkään sellaiseen naiseen tai mieheen joka väittää olevansa tässä asiassa täydellinen. Anteeksi vain - täydellisiä ihmisiä ei ole olemassakaan ja erehtyminen on inhimillistä;)

Kahden avioliiton ja monen muun pettymyksen jälkeisellä viisaudella tämän totean...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä myös :)

Vierailija
4/11 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2013 klo 09:34"]

en koskaan toinen. musta ei ikinä olis siihen. säälin ihmisiä, jotka joutuvat olemaan kakkosia yhtään missään. ja jotkut vielä ovat ylpeitä "saavutuksistaan".

mutta jokainen elää omaa elämäänsä parhaaksi katsomalla tavalla. ja jos ei edes ole omatuntoa mikä kolkkuttais, kait se sitten on ihq.

[/quote]

Voi kun mä olisin halunnut onnitella sinua hyvästä parisuhteesta, joka on näinä aikoina oikeasti saavutus.

Mutta sitten menit nostamaan omaa häntääsi ja ylenkatsomaan muiden elämää. :/

Vierailija
5/11 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

en voi tietää tietenkään! voihan olla, että muakin on petetty ja mäkin tulen pettämään. en kuitenkaan ikinä suostuisi olemaan toinen, kolmas, jne yhtään missään. ei kait mun tyytyväisyys, johtui se sitten mistä tahansa, ole keneltäkään pois?

t. ap

Vierailija
6/11 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olen ollut ensimmäinen nainen jo 22 vuotta. Mutta ei se nyt aina niin helppoa ole ollut.

Vierailija
7/11 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei elämän ole tarkoitus ollakaan helppoa

Vierailija
8/11 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2013 klo 09:48"]

en voi tietää tietenkään! voihan olla, että muakin on petetty ja mäkin tulen pettämään. en kuitenkaan ikinä suostuisi olemaan toinen, kolmas, jne yhtään missään. ei kait mun tyytyväisyys, johtui se sitten mistä tahansa, ole keneltäkään pois?

t. ap

[/quote]

Sanot: "Voi olla että tulet joskus pettämään" ja samaan aikaan nostat itsesi muiden ylle sanomalla ettet tule koskaan olemaan kakkonen? Häh?

Vierailija
9/11 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kakkosena oleminen tarkoittaa varatun ihmisen kanssa oloa. onhan noita vapaitakin miehiä! niitä vaan on paljon vaikeampi saada sänkyyn, kuin varattuja

t. ap

Vierailija
10/11 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä mä voin varmuudella sanoa etten koskaan petä.

Saattaa olla että joskus ihastun tai rakastun tai vaan himoitsen jotakuta muuta kuin miestäni mutta olenkin tehnyt tuon lupauksen olla pettämättä nimenomaan itselleni en muille!

Se nyt vaan on mulle periaate etten tee niin. Olen valmis käymään vaikeita aikoja läpi jotta pysyn päätöksessäni. Olen miettinyt jo valmiiksi miten käyttäytyisin jos olen umpihumalassa jatkoilla jossa todella kiva mies tai työpaikalla alkaa ihastuminen jne.

Kaikkia tilanteita ei voi valmiiksi purra ymmärrän sen mutta luotan itseeni täysin tässä asiassa.

Vierailija
11/11 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2013 klo 10:13"]

kakkosena oleminen tarkoittaa varatun ihmisen kanssa oloa. onhan noita vapaitakin miehiä! niitä vaan on paljon vaikeampi saada sänkyyn, kuin varattuja

t. ap

[/quote]

Kyllä näitä "vapaita" saa sänkyyn ihan niin paljon kuin tahtoo.... ne vaan on useinkin hyvästä syystä vapaita. Ne kun tahtoo vaan sänkyyn.....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi