Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kalleimmat kenkäsi, kerro hinta

Vierailija
22.06.2013 |

omissa oli hintalappu 895,-

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
22.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

160€

Talvikengät.

Vierailija
22/43 |
22.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2013 klo 16:32"]

Mitä ihmettä? Millaiset kengät noin paljon maksaa?

[/quote]

Käsin tehdyt miesten nahkakengät Testonilta. Norvegese-tekniikalla työstettyä kamelinnahkaa. Absurdi hinta toki mutta ovat nämä valtavan hyvät kengät, naurettavan mukavat ja käytännössä vedenpitävät. Mulla on liikekumppaneita, joihin tällaiset tekevät vaikutuksen.  Ei näitä vapaa-ajalla kylläkään ilkeä pitää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
22.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2013 klo 18:05"]

Absurdi hinta toki mutta ovat nämä valtavan hyvät kengät, naurettavan mukavat ja käytännössä vedenpitävät. Mulla on liikekumppaneita, joihin tällaiset tekevät vaikutuksen.  Ei näitä vapaa-ajalla kylläkään ilkeä pitää.

[/quote]

Kaksi tonnia siitä että saa vedenpitävät kengät joita ei edes voi pitää vapaa-ajalla? Myy nyt ihmeessä ja osta Kontion saappaat tilalle, alkaen 49€. Itse en ottaisi liikekumppaniksi ikinä henkilöä joka on noin turhamainen raha-asioissa.

Vierailija
24/43 |
22.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halvat, vain 180€.

Vierailija
25/43 |
22.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

109€ talvikengät

Vierailija
26/43 |
22.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

785,-

Lahja. En ikipäivänä maksais itse niin paljon kengistä :)

Vierailija
27/43 |
22.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2013 klo 18:19"]

Kaksi tonnia siitä että saa vedenpitävät kengät joita ei edes voi pitää vapaa-ajalla? Myy nyt ihmeessä ja osta Kontion saappaat tilalle, alkaen 49€.

[/quote]

Usko tai älä, mutta joillakin ihmisillä on useita pareja kenkiä, joista osa on tarkoitettu työkäyttöön ja osa vapaa-ajalle. Minulla on myös Kontion pitkävartiset virvelöintiä varten, mutta en ole oikein saanut niitä toimimaan puvun kanssa.

Vierailija
28/43 |
22.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Absurdi hinta toki mutta ovat nämä valtavan hyvät kengät, naurettavan mukavat ja käytännössä vedenpitävät. Mulla on liikekumppaneita, joihin tällaiset tekevät vaikutuksen.  Ei näitä vapaa-ajalla kylläkään ilkeä pitää.

[/quote]

Kaksi tonnia siitä että saa vedenpitävät kengät joita ei edes voi pitää vapaa-ajalla? Myy nyt ihmeessä ja osta Kontion saappaat tilalle, alkaen 49€. Itse en ottaisi liikekumppaniksi ikinä henkilöä joka on noin turhamainen raha-asioissa.

[/quote]

Valivali. Jos omia rahojaan käyttää niin mitä se kenellekään kuuluu?

Ei kai edes sinulle?

Vierailija
29/43 |
22.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cowboybootsit noin 100 euroa. Olivat - 50% alennuksessa, oikea hinta noin 200 euroa, mitä en olisi koskaan tietenkään maksanut.

Vierailija
30/43 |
22.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2013 klo 18:47"]

[/quote]

[/quote]

Ei kai edes sinulle?

[/quote]

Ruotsissa tehdyt Lundhagsin vaelluskengät 320 euroa ja niissäkin runsaasti ilmaa hinnassa taatusti. Laatu varmasti niin hyvää kuin kengissä ikinä voi olla. Tosiasia on että muoti kengissä maksetaa merkistä sillä eivä parasta mahdollista laatua olevat materiaalit ja käsityö maksa kenkäparia kohden millään 900 euroa tai enemmänkin.

Vierailija
31/43 |
22.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2013 klo 19:02"]

[/quote]

[/quote]

Ei kai edes sinulle?

[/quote]

Ruotsissa tehdyt Lundhagsin vaelluskengät 320 euroa ja niissäkin runsaasti ilmaa hinnassa taatusti. Laatu varmasti niin hyvää kuin kengissä ikinä voi olla. Tosiasia on että muoti kengissä maksetaa merkistä sillä eivä parasta mahdollista laatua olevat materiaalit ja käsityö maksa kenkäparia kohden millään 900 euroa tai enemmänkin.

[/quote]

Makuasioita, mitään absoluuttista "totuutta" ei tässä asiassa ole mahdollista määrittää.

Paitsi tietysti kukin itselleen, mutta juuri siksi nämä ovatkin makuasioita.  

Vierailija
32/43 |
22.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Ei kuulukaan. Minun puolestani voit vaikka ostaa itsellesi kullatun, timanteilla koristellun kyltin jossa lukee "olen idiootti". Mutta älä sitten ihmettele jos joku nauraa sinulle kun kerrot siitä AV-palstalla. Parempi siis pitää ne kahden tonnin kengätkin ihan omana tietona.

Vierailija
33/43 |
22.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan kukaan kalliiden kenkien ostaja kuvittele maksavansa vain materiaaleista ja työstä. Tottakai myös merkki maksaa, mutta lähinnä suunnittelutyö. Kengissähän merkki ei näy mitenkään päällepäin useinkaan, kuten laukuissa mutta merkkikengät tunnistaa silti silloin kun on silmää. Ja minä en kadu tippaakaan satojen eurojen merkkikenkiäni, päinvastoin, ne tuottavat minulle iloa aina kun ovat jalassa :)

Vierailija
34/43 |
22.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

280e

Vierailija
35/43 |
22.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2013 klo 19:39"]

Mutta älä sitten ihmettele jos joku nauraa sinulle kun kerrot siitä AV-palstalla. Parempi siis pitää ne kahden tonnin kengätkin ihan omana tietona.[/quote]

Ihme nillitystä. Kysyttiin kenkien hintaa, joten vastasin. Ihmeellistä, että joku koettaa pilkan uhalla painostaa toisia vaikenemaan rahankäytöstään. Ei kuulosta ihan terveeltä käytökseltä.

[/quote]

Vierailija
36/43 |
22.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dieselin nahkaiset saappaat, päälle 300 euroa. 

Vierailija
37/43 |
22.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2013 klo 19:46"]

[quote author="Vierailija" time="22.06.2013 klo 19:39"]

Mutta älä sitten ihmettele jos joku nauraa sinulle kun kerrot siitä AV-palstalla. Parempi siis pitää ne kahden tonnin kengätkin ihan omana tietona.[/quote]

Ihme nillitystä. Kysyttiin kenkien hintaa, joten vastasin. Ihmeellistä, että joku koettaa pilkan uhalla painostaa toisia vaikenemaan rahankäytöstään. Ei kuulosta ihan terveeltä käytökseltä.

[/quote]

[/quote]

Av:lla tämä menee aina tähän. Nuukajullit ja rahattomat alkavat aina arvostelemaan niitä jotka antavat manille kyytiä. Liian usein myös ovat tietävinään ettei moisiin ylellisyyksiin olisi ostajalla ollut edes varaa.

Itse tulkitsen nämä niin, että tyytymättömyys omaa elämää kohtaan on niin suurta, ettei valtavirrasta poikkeamista muiltakaan haluta hyväksyä.

Vierailija
38/43 |
22.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 150€, El Naturalistan korkkarit ja talvikengät. Vaelluskengät taisivat olla vielä kalliimmat, mutta niiden hintaa en enää muista.

Vierailija
39/43 |
22.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko Batan talvisaappaat alesta 169€. Tuossa menee kipuraja.

Hienoimmat kengät on Roomasta ostetut käsintehdyt mokkakorkkarit - 99€. Siinä on laatu ja hinta kohdallaan!!

Vierailija
40/43 |
22.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2013 klo 19:26"]

[quote author="Vierailija" time="22.06.2013 klo 19:02"]

[/quote]

[/quote]

Ei kai edes sinulle?

[/quote]

[/quote]

Makuasioita, mitään absoluuttista "totuutta" ei tässä asiassa ole mahdollista määrittää.

Paitsi tietysti kukin itselleen, mutta juuri siksi nämä ovatkin makuasioita.  

[/quote]

Joku kirjanpitäjä laskemalla valmistuskustannusten ja myyntihinnan erotuksen voisi kyllä kertoa "absoluuttisen totuuden".