Kalleimmat kenkäsi, kerro hinta
omissa oli hintalappu 895,-
Kommentit (43)
120€ ja itkua väänsin kun maksoin. Tästä on nyt kuusi vuotta ja edelleen ovat käytössä. Ovat kyllä kauneimmat saappaat, jotka olen koskaan nähnyt. Nyt alkavat olemaan jo niin kuluneet, että olen viimeisen vuoden katsellut ja yrittänyt löytää yhtä kauniita. Mistään hintaluokasta, en netistä enkä kenkäkaupoista, ole vielä löytänyt yhtä kauniita.
Noin muuten 100€ on aika maksimi, jonka pystyn kengistä maksamaan. Silloinkin mielellään ostan sellaiset, joita tulee aktiiviseen käyttöön moneksi vuodeksi.
Ferragamon korkkarit, pari vuotta sitten ostin Barcelonasta. Maksoin niistä 395 euroa.
Ovh. oli kullakin tuon 900 euroa, mutta ostin alennusmyynnistä puoleen hintaan. Chloe mustat nahkasaappaat kyseessä. Toiseksi kalleimmat ovat Pradan mustat lakeerikorkkarit, muistaakseni 395.
Mulla kalleimmat kengät oli varmaankin talvikengät muutaman vuoden takaa. Hinta oli jotakin satasen ja kahden sadan väliltä.
Ei tulisi mieleenikään maksaa kengistä useita satasia.
Taitaa oll 350€. Yhdet hääjuhliin ostetut korkkarit. Vain kerran tuli käytettyä.
Jotain 200,- parit saappaat. En näkisi mitään järkeä ostella itselleni kalliimpia siinäkään tapauksessa, vaikkei koskaan tarvitsisi ajatella mitään hintoja. Jos siis olisi niin. Olen aivan liian maanläheinen, järkevä ja taloudellinen mihinkään överimpään tai siihen että niitä edes täytyisi olla valtavaa määrää. Tuntisin itseni ihan tyhmäksi ja liian koreilevaksi, jos käyttäisin jotain järjettömän ylihintaisia ja ihan vain siksi, että niissä on jonkun pinnallisen "nimen" nimi ja ne maksaa paljon ja joku päättelee niistä sitten jotain... mutta miksi? Ei yhtään hyvää syytä sille hinnalle.
N 250 e maksoi nahkaiset talvikengät. Jalkani on leveä eli valikoimaa ei runsaasti ole. Olen käyttänyt niitä jo 2 talvea ja ihan varmasti kestää vielä monta. Pidän hyvää huolta kengistä ja viime talven jälkeen vaihdoin korkolaput.
Olisikohan ollut jotain 430 euroa, korkkarit. Kalliimmatkin voisin ostaa, mutta ei ole tullut kivoja vastaan.
[quote author="Vierailija" time="22.06.2013 klo 14:28"]
2100 euroa.
[/quote]
Mitä ihmettä? Millaiset kengät noin paljon maksaa?
N 180 euroa, eccon golfkengät. Hyvät ja tukevat jalassa kun kävelee neljä tuntia pehmeällä nurmella, lisäksi vesitiiviit. Muista käyttökengistä en ole koskaan maksanut yli sataa euroa.