Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ne hajustetetut pikkuhousunsuojat

Vierailija
22.06.2013 |

Tiesittekö naiset? sen muuten haistaa kellä semmonen hajustettu on pöksyissä kun on lähellä nainen/naisia. eilen illalla kun oltiin juhannus tapahtumassa tyttöystävän kanssa missä oli satama baari jne..ja tietysti kokko alue aivan täynnä ihmisiä ihmettelin jossain välissä että käyttääpäs moni nainen samaa hajuvettä mitä tyttöystävä käyttää no otettiin siinä virvokkeita ja menin sit käymään vessassa ja pois tullessa tuli nenään taas sama tuttu tuoksu kun naisten vessaan oli pitkä jono mietin että mikä? sit muistin että meillähän vessa tuoksuu ihan samanlaiselle kun siellä on semmonen pikkuhousunsuojapaketti aukinaisena. mutta että se tuoksu on noin voimakas että tuntuu housujen läpikin?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
22.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja höpöhöpö joutavia vaan sullekin. Jos sulla olis tuommonen nenä kuin koiralla, niin sulle olis paljon työmahiksia esim. "huumekoirana". Vai että pikkuhousunsuojat haisee nenään oikein kokkoalueella :D

Vierailija
2/24 |
22.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne haisevat. Niissä on todella kuvottava löyhkä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
22.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä ne sitten haisee. En voi tietää, kun en ole käyttänyt. Mutta en myöskään ole missään niihin törmännyt tai sellaista haistanut. Millaisia ne edes on, minkä merkkisiä ja missä myydään? ;)

T kakkonen

Vierailija
4/24 |
22.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin sellaisia vahingossa, ja tuli kieltämättä mieleen, että haiseeko ne ulkopuolelle asti. En ole sen jälkeen ostanut juuri tuon hajuvaaran takia, enkä muutenkaan välitä mistään hajusteista.

Nelonen, ne taisi olla Alwaysin ja ihan sittarista minä ostin.

Vierailija
5/24 |
22.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla yksi työkaveri käyttää niitä, ja kyllä ne haistaa.

Vierailija
6/24 |
22.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne muuten oikeasti haistaa!

Itse ostin niitä vahingossa ja jo avattu paketti haisi niin pahalle, että lemu levisi koko kylppäriin tunnissa. Haistan myös jos joku kavereistani sellaista käyttää.

Mietityttää vaan, että miltäköhän se pesä maistuu kun sellaisessa on pimperoaan hautonut, tuskin lähtee ihan perus pesulla pois nimittäin ihostakaan se käry.

Vierailija
7/24 |
22.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jollakulla on noin hyvä hajuaisti, hänellä voisi olla edessään loistava tulevaisuus esim. homekoirana! Hometaloja on valitettavan paljon :(

Vierailija
8/24 |
22.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetyttää ap:n kirjoituksessa lähinnä se, että käyttääkö muka noin moni nainen niitä? Että lähes jokaisella on "samaa hajuvettä" jne. Höpön löpön sanon minä. Tosin uskon kyllä, että niiden haju tuntuu nenään vaatteiden läpikin jossain määrin, mutta että kaikilla naisilla juhannustapahtumassa jne. hmm...

Vierailija
9/24 |
22.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

^

Jos ne tuoksusuojat on just ollu tarjouksessa paikallisissa marketeissa ;)

Vierailija
10/24 |
22.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2013 klo 11:06"]

Jos jollakulla on noin hyvä hajuaisti, hänellä voisi olla edessään loistava tulevaisuus esim. homekoirana! Hometaloja on valitettavan paljon :(

[/quote]

Ei siinä oikeasti kummoista hajuaistia tarvita, niissä nimittäin on t o d e l l a voimakas se haju.

Vierailija
11/24 |
22.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vittu, mene helvettiin pervoine juttuinesi. Miten tollasella ääliöllä voi edes olla tyttöystävä? Joku jäätävä ääliö naiseksi kuitenkin.

Vierailija
12/24 |
22.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisilla nyt vaan on parempi hajuaisti vaikka ei mikään koira olisikaan ;)

Minä ainakin haistan kaikki maailman hajut ja tuoksut...enkä todellakaan aina haluaisi YÖK!

Haistoin muuten edellisen kodin pikkuvessan Lattian vesivahingon...mies ei uskonut kun sanoin että tuolla maton alla muhii kosteus.

Haisi sellainen outo makea hunajainen haju nokkaan mutta kukaan muu ei sitä haistanut.

Vierailija
13/24 |
22.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin ihmetyttää noiden suojankäyttäjien suuri määrä. Ovatko kaikki esim. harrastaneet seksiä juuri ennen juhlille lähtöä vai onko kaikilla niillä menkat samaan aikaan?

Vierailija
14/24 |
22.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tulee niistä hiivatulehdus, en voi käyttää.

Samoin alusvaatteet pestävä hajusteettomilla tuotteilla.

Vierailija
15/24 |
22.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin mä niille tuoksun (se vaalenpunanen kukka-always, ei kamomillantuoksunen) kun vahingossakaan sillille :D

Vierailija
16/24 |
22.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2013 klo 15:32"]

Mieluummin mä niille tuoksun (se vaalenpunanen kukka-always, ei kamomillantuoksunen) kun vahingossakaan sillille :D

[/quote]

Jos pillu haisee sillille, kannattaa mennä lääkäriin.

Vierailija
17/24 |
22.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä esim. kun otetaan verta kädestä niin haistaa jos on naisottajalla joku tulehdus. Tai kampaajalla jos istuu siinä tuolissaan.

Vierailija
18/24 |
22.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon huomannut, että noin päivää ennen kuin migreenikohtaus alkaa, on hajuaisti HUOMATTAVASTI parempi kuin normaalisti. Haistan silloin aivan mitättömät asiat, joita ympärilläni olevat ihmiset eivät huomaa ollenkaan. Onko muilla migreeniin taipuvaisilla samanlaisia kokemuksia?

Vierailija
19/24 |
22.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä hajustan pikkuhousunsuojani itse! joskus tulee yllättävän voimakasta aromii! joskus jopa väritänkin.

jos tosissaan nii mun mielestä nämä pikkuhoususuojat ei ole ollenkaan käteviä, hautoo ja hiettää pimppiä vaan. myös niihin menee yllätävän paljon rahaa ja ei se voi olla luonnolle niin hyvää niin paljon roskia ja vielä niissä on pakosti kemikaaleja kuten vaipoissakin.

kannatan kovasti monista syistä eniten mukavuuden takia kestositeitä ja kestovaippoja.

Vierailija
20/24 |
22.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hikinen mulkku haisee paljon pahemmalle. Varsinkin juntin peli, jonka karvoitusta ei ole ajettu. Hyi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan