Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En saanut vuokra-asuntoa, koska menin näyttöön yksin.

Vierailija
21.06.2013 |

Olisi siis kuulemma pitänyt olla vanhemmat mukana. Olen 21 -vuotias. 

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, jokainen voi ihan itse miettiä, koska provo menee yli ja milloin ällittelee samalla asialla liian pitkään. Vanhemmat mukana näytössä ja vanhemmat nuoren vuokra-asunnon maksajina ei ole mitenkään omituinen ilmiö. Ei rahoja saa hautaan mukaansa, joten miksi ei maksaa 850 e/kk siitä, että lapsi asuu mukavasti? Harva 21v pystyy ihan pokkana lupaamaan, että maksaa opintotuella tuonkokoisen vuokran.

Vierailija
2/8 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2013 klo 11:35"]

Niin, jokainen voi ihan itse miettiä, koska provo menee yli ja milloin ällittelee samalla asialla liian pitkään. Vanhemmat mukana näytössä ja vanhemmat nuoren vuokra-asunnon maksajina ei ole mitenkään omituinen ilmiö. Ei rahoja saa hautaan mukaansa, joten miksi ei maksaa 850 e/kk siitä, että lapsi asuu mukavasti? Harva 21v pystyy ihan pokkana lupaamaan, että maksaa opintotuella tuonkokoisen vuokran.

[/quote]21 -vuotias on aikuinen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä av-mammoille täysin vieras ajatus, että 21-vuotias voi olla jo töissä ja maksaa asuntonsa vuokran palkastaan, peräti ilman asumistukia?

Terveisin mamma, jonka lapset hankkivat omat vuokra-asuntonsa jo 18-vuotiaina ilman vanhempia, ja itse myös maksoivat.

Vierailija
4/8 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2013 klo 18:46"]

Onko tämä av-mammoille täysin vieras ajatus, että 21-vuotias voi olla jo töissä ja maksaa asuntonsa vuokran palkastaan, peräti ilman asumistukia?

Terveisin mamma, jonka lapset hankkivat omat vuokra-asuntonsa jo 18-vuotiaina ilman vanhempia, ja itse myös maksoivat.

[/quote]

Opettelehan ylemmyydentunnossasi kuitenkin erottamaan nämä provot ja jankkaajat...

Vierailija
5/8 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta ikis provoilu ja mee nyt vittu hoitoon!

Vierailija
6/8 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vuokra-asunnoista on ylitarjontaa niitä ei jaeta näytössä. Kaikki jättää yhteystiedot ja joku saa kämpän. 

Vierailija
7/8 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2013 klo 18:46"]

[/quote]

Enemmän on ollut niitä nuoria asunnonhakijoita, jotka ihan pokkana ehdottavat, että maksavat vuokravakuuden ensi kuussa, mutta nyt pitäisi heti saada avaimet.

Vierailija
8/8 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät mammat, tää on ikis! Älkää nyt näin helppoon menkö.