Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia huomaamattomia keinoja olet käyttänyt että kiinnostava mies töissä-harrastuksessa-opiskelussa huomaisi sinut ja saisit suhteeseen?

Vierailija
26.07.2020 |

Kerro myös mikä toimi ja mikä ei

Kommentit (75)

Vierailija
61/75 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosituimmissa on samaan aikaan ketju, jossa naiset kertovat ahdistelua olevan senkin, jos mies pitää ovea työpaikalla auki. Naisten kaksoisrattaat taas ajossa. 

Vierailija
62/75 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomaamattomasti ajatellut erästä kivaa miestä viime vuoden keväästä lähtien. Ajattelin viimeksi tänään. Odotan edelleen, että hän huomaa nämä huomaamattomat yritykseni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/75 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosituimmissa on samaan aikaan ketju, jossa naiset kertovat ahdistelua olevan senkin, jos mies pitää ovea työpaikalla auki. Naisten kaksoisrattaat taas ajossa. 

Itse asiassa tätä siellä jankuttaa vain yksi ja sama lukutaidoton mies oman olkiukkonsa ja kehäpäätelmänsä perusteella. Perus aihevapaata.

Vierailija
64/75 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa tätä siellä jankuttaa vain yksi ja sama lukutaidoton mies oman olkiukkonsa ja kehäpäätelmänsä perusteella. Perus aihevapaata.

Ei, vaan ketju täynnä naisia jotka tulkitsevat kaikki miesten normaalit ystävälliset käytöstavat ahdisteluksi.

Hienosti jaksat femspleinata. 

Vierailija
65/75 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisena et tarvitse kuin pienen eleen joka osoittaa aktiivisuutta miehiä kohtaan. Perusasetelma nimittäin on se, että mies on aina se joka "iskee" naisen ja nainen on vastaanottava osapuoli joka sitten joko antaa pakit tai suostuu "iskettäväksi". Se, että nainen on aktiivinen miestä kohtaan kinnostusmielessä, on tosi harvinaista. Näin ollen ihan pienikin ele, kuten "moi" ja lämmin hymy puolituttua miestä kohtaan melkeinpä jo riittää osoittamaan tälle miehelle, että nainen on kiinnostunut. Sitten jos mies tuntee samoin, niin aivan varmasti se kyllä vie hommaa eteenpäin pyytämällä kahville tms. Ellei sitten ole poikkeuksellisen ujo mies. Mutta ujouunoihin nyt harva nainen ihastuukaan, joten tuskin sellaisesta tässä sinulla on kysymys.

Tervehdin kaikkia pienellä hymyllä olin sitten töissä, harrastuksessa tai opiskelemassa. Käyn noissa paikoissa ko asian vuoksi, en hae elämänkumppania.

Oudoin neuvo on aloittaa uusi harrastus löytääkseen miehen.

Ja paskin noista harrastusneuvoista on kehottaa ottamaan avoimen yliopiston kursseja. Me tutkinto-opiskelijat käydään samat luennot eikä todellakaan kiinnosta jos joku tuntematon alkaa yrittää iskeä jutun juurta samalla kun proffa puhuu.

Vierailija
66/75 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, vaan ketju täynnä naisia jotka tulkitsevat kaikki miesten normaalit ystävälliset käytöstavat ahdisteluksi.

Ja sinä olet totaalisen lukutaidoton :D

Vierailija
67/75 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kalahtiko sun kohdalla oikeasti kalikka jotenkin kovasti, kun älähtelet tätä jo toisessakin ketjussa? Jätä naiset rauhaan niin kaikki on ok.

Vierailija
68/75 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei toimi minuun t. mies

Niin mikä ei toimi?

Huomionhaku ja sen yrittäminen että tulisin juttelemaan. Sen täytyy mennä toisin päin t. mies

No miten sä sitten yrität herättää huomaamattasi huomiota, jotta nainen tulisi sulle juttelemaan?

Yritän loistaa sisäisesti t. mies

Mä loistan. Ihan liekehdin onnea, kun katson häntä silmiin arkisissa tilanteissa.

Luulen, että se näkyi, vaikka yritin peitellä. Kun sama hohde näkyi myös hänen silmissään uskalsin näuttää onneni myös avoinemmin. Harmi, kin tiemme erosivat ennen kuin ne edes kohtasivat kunnolla.

Vierailija
69/75 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sinä olet totaalisen lukutaidoton :D

Jokainen voi lukea sen ketjun. Oven auki pitäminen on naisten mielestä ahdistelua. 

Vierailija
70/75 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen ei kannata yrittää iskeä yhtään ketään ellei ole kaunotar. Tällaista tavisnaista vaan hyväksikäytetään ja dumpataan sitten heti kun joku kauniimpi ilmestyy näkökenttään. Fiksumpaa odottaa miehen lähestymistä (ja samalla yrittää tehdä itsestä mahdollisimman viehättävä). 

Vierailija
71/75 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatteletko ap tosissaan, että siinä vaiheessa jo halutaan ihminen suhteeseen, kun on todettu hänet kiinnostavan oloiseksi? Eihän hänestä tiedä silloin vielä yhtään mitään. Siinä vaiheessa häneen halutaan tutustua, jotta voisi nähdä, olisiko hän niin kiinnostava, että voisi jopa johtaa molemminpuoliseen ihastumiseen ja sitä kautta kehittyä parisuhteeksi.

Jos tuollainen tilanne tulisi, hakeutuisin tietysti juttusille ja sen jälkeen reagoisin miehen lähettämiin sanallisiin ja nonverbaalisiin signaaleihin. Jos hän selkeästi viihtyisi seurassani, voisin esimerkiksi heittää puolihuolimattoman ehdotuksen, että olen menossa töiden/harrastuksen jälkeen oluelle, haluaisiko hän liittyä seuraan (tai viikonloppuna paikkaan X tms).

Vierailija
72/75 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten ns iskuyrityksiä

- FB viesti illalla jossa kiitteli jostain (fyssari)

- Innokkaat tykkäilyt sonekuvistani (exän kaveri)

No lohkesiko?

Olin kuin en olisi edes huomannut mitään, naiset eivät olleet riittävän kiinnostavia

Täällä on nyt muutamassakin keskustelussa kierretty jotenkin tätä samaa asiaa. Eli kun mies on kiinnostunut, hän ottaa itse yhteyttä. Naisten yhteydenotot hivelevät miehen itsetuntoa, mutta loppujen lopuksi aloitteita tekevät naiset nähdään epätoivoisina ja epätoivottuina.

Silti miesten vinkkivitonen aina on: sano suoraan, emme ole ajatuksenlukijoita.

https://en.wikipedia.org/wiki/Weasel_word

Vierailija
73/75 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kalahtiko sun kohdalla oikeasti kalikka jotenkin kovasti, kun älähtelet tätä jo toisessakin ketjussa? Jätä naiset rauhaan niin kaikki on ok.

Missä tämän ketjun viesteissä olet tuominnut aloittajan ja naiset ylipäätään, jotka haluavat iskeä miehiä työpaikallaan? Laita vaikka viestien numerot. 

Vierailija
74/75 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettet nyt vaan luulisi itsestäsi hieman liikoja

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten ns iskuyrityksiä

No lohkesiko?

Olin kuin en olisi edes huomannut mitään, naiset eivät olleet riittävän kiinnostavia

Täällä on nyt muutamassakin keskustelussa kierretty jotenkin tätä samaa asiaa. Eli kun mies on kiinnostunut, hän ottaa itse yhteyttä. Naisten yhteydenotot hivelevät miehen itsetuntoa, mutta loppujen lopuksi aloitteita tekevät naiset nähdään epätoivoisina ja epätoivottuina.

Naisten yhteydenotot itsessään on hieno juttu, mutta mistä johtuu se, että aloitteen tekevä nainen yrittää aina liian tasokasta miestä? Aloitteen voi tehdä myös omantasoiselle miehelle eikä yrittää vain sitä lottovoittoa.

Vierailija
75/75 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

lottovoittojako kirjoitti:

Ettet nyt vaan luulisi itsestäsi hieman liikoja

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten ns iskuyrityksiä

No lohkesiko?

Naisten yhteydenotot itsessään on hieno juttu, mutta mistä johtuu se, että aloitteen tekevä nainen yrittää aina liian tasokasta miestä? Aloitteen voi tehdä myös omantasoiselle miehelle eikä yrittää vain sitä lottovoittoa.

Opettele sinä kirjoittamaan viestisi lainaamasi viestin alle.

Ennen kuin edes yrität paasata muille. -eri 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi