Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia huomaamattomia keinoja olet käyttänyt että kiinnostava mies töissä-harrastuksessa-opiskelussa huomaisi sinut ja saisit suhteeseen?

Vierailija
26.07.2020 |

Kerro myös mikä toimi ja mikä ei

Kommentit (75)

Vierailija
21/75 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten ns iskuyrityksiä

- FB viesti illalla jossa kiitteli jostain (fyssari)

- Innokkaat tykkäilyt sonekuvistani (exän kaveri)

No lohkesiko?

Olin kuin en olisi edes huomannut mitään, naiset eivät olleet riittävän kiinnostavia

Täällä on nyt muutamassakin keskustelussa kierretty jotenkin tätä samaa asiaa. Eli kun mies on kiinnostunut, hän ottaa itse yhteyttä. Naisten yhteydenotot hivelevät miehen itsetuntoa, mutta loppujen lopuksi aloitteita tekevät naiset nähdään epätoivoisina ja epätoivottuina.

Silti miesten vinkkivitonen aina on: sano suoraan, emme ole ajatuksenlukijoita.

Naisten yhteydenotot itsessään on hieno juttu, mutta mistä johtuu se, että aloitteen tekevä nainen yrittää aina liian tasokasta miestä? Aloitteen voi tehdä myös omantasoiselle miehelle eikä yrittää vain sitä lottovoittoa.

No päästiinhän tässä tasoteoriaan. Siksi, ettei omantasoiselle miehelle tarvitse tehdä aloitteita. Kuten sanottua, jos mies on kiinnostunut, hän tekee aloitteen. Kun mies ei ole kiinnostunut, hän ei tee aloitetta. Miehet ovat aika yksinkertaisia päivän päätteeksi.

Vierailija
22/75 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei toimi minuun t. mies

Niin mikä ei toimi?

Huomionhaku ja sen yrittäminen että tulisin juttelemaan. Sen täytyy mennä toisin päin t. mies

No miten sä sitten yrität herättää huomaamattasi huomiota, jotta nainen tulisi sulle juttelemaan?

Yritän loistaa sisäisesti t. mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/75 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko teitä naiset nyt sitten lähestyä työpaikalla? Kun niin monta kertaa olen nähnyt tämä " älä syö kuormasta"-fraasin.

Vierailija
24/75 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei toimi minuun t. mies

Niin mikä ei toimi?

Huomionhaku ja sen yrittäminen että tulisin juttelemaan. Sen täytyy mennä toisin päin t. mies

No miten sä sitten yrität herättää huomaamattasi huomiota, jotta nainen tulisi sulle juttelemaan?

Yritän loistaa sisäisesti t. mies

:D

Vierailija
25/75 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten ns iskuyrityksiä

No lohkesiko?

Olin kuin en olisi edes huomannut mitään, naiset eivät olleet riittävän kiinnostavia

Täällä on nyt muutamassakin keskustelussa kierretty jotenkin tätä samaa asiaa. Eli kun mies on kiinnostunut, hän ottaa itse yhteyttä. Naisten yhteydenotot hivelevät miehen itsetuntoa, mutta loppujen lopuksi aloitteita tekevät naiset nähdään epätoivoisina ja epätoivottuina.

No ei se nyt yleensä mitään epätoivon leimaa tuo. Aina vaan ei kiinnostukset kohtaa siitä se on kiinni lähinnä.

Vierailija
26/75 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten ns iskuyrityksiä

No lohkesiko?

Naisten yhteydenotot itsessään on hieno juttu, mutta mistä johtuu se, että aloitteen tekevä nainen yrittää aina liian tasokasta miestä? Aloitteen voi tehdä myös omantasoiselle miehelle eikä yrittää vain sitä lottovoittoa.

Aloite kuuluu tehdä sille miehelle, joka kiinnostaa. Epäreiluahan se olisi kusettaa jotakuta, joka ei kiinnosta.

Eri

Vierailija
27/75 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko teitä naiset nyt sitten lähestyä työpaikalla? Kun niin monta kertaa olen nähnyt tämä " älä syö kuormasta"-fraasin.

Suomen jokaisella työpaikalla on syntynyt suhteita. Oleellista on osata tajuta milloin ei tarkoittaa ei.

Vierailija
28/75 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa sitten puhua suoraan ettei tule näitä seksuaalinen häirintä-keissejä, eli suoraan kysymykseen suora vastaus, eli jos mies kysyy naista ulos, niin naisen on turha esittää vaikeasti tavoiteltavaa ja sitten lopulta syyttää seksuaalisesta häirinnästä, jollei heti sano suoraan ja vedättää miestä ja toisin päin. Mitkään hienovaraiset vihjailut ei auta, kun ei ole olemassa mitään hienovaraisten vihjeiden koodistoa, jota kaikki tajuaisivat.

Vierailija
29/75 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei siinä huomaamattomat keinot auta. Luuletko miesten olevan meedioita?

Minä ainakin olen tunnistanut M44

Noniin, menes nyt siitä Juhan Af Grann

Vierailija
30/75 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetin mua kiinnostavalle miehelle noin 30 viestiä peräjälkeen, joissa kerroin olevani hänen lumoissaan ja rakastavani häntä ihan hulluna. Se keino tehosi, sillä juuri nyt tuo sama mies on tekemässä mulle aamiaista ja aikoi jopa tuoda sen tarjottimella sänkyyn:)

Vierailija
31/75 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten ns iskuyrityksiä

Kuinka tuli ilmi, että nuo mainitsemasi asiat olivat ns. iskuyrityksiä? Itse pitäisin tuollaista vain kiitoksina ja kuvien tykkäilynä.

Vierailija
32/75 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena et tarvitse kuin pienen eleen joka osoittaa aktiivisuutta miehiä kohtaan. Perusasetelma nimittäin on se, että mies on aina se joka "iskee" naisen ja nainen on vastaanottava osapuoli joka sitten joko antaa pakit tai suostuu "iskettäväksi". Se, että nainen on aktiivinen miestä kohtaan kinnostusmielessä, on tosi harvinaista. Näin ollen ihan pienikin ele, kuten "moi" ja lämmin hymy puolituttua miestä kohtaan melkeinpä jo riittää osoittamaan tälle miehelle, että nainen on kiinnostunut. Sitten jos mies tuntee samoin, niin aivan varmasti se kyllä vie hommaa eteenpäin pyytämällä kahville tms. Ellei sitten ole poikkeuksellisen ujo mies. Mutta ujouunoihin nyt harva nainen ihastuukaan, joten tuskin sellaisesta tässä sinulla on kysymys.

Vierailija
33/75 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten ns iskuyrityksiä

No lohkesiko?

Aloite kuuluu tehdä sille miehelle, joka kiinnostaa. Epäreiluahan se olisi kusettaa jotakuta, joka ei kiinnosta.

Eri

Niin, jotkut miehet vain ovat kiinnostavampia kuin toiset. Yksikään mies ei kuitenkaan ole kaikkien naisten kiinnostuksen kohde.

Vierailija
34/75 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minkäänlaisia keinoja. Korkeintaan olen vilkuillut kiinnostavaa miestä niin ettei hän huomaa. Jos toisin itseäni enemmän tykö, mies katsoisi vain että mitä tuo kuvottava akka oikein yrittää. Saattaisi järkyttyä.

Vierailija
35/75 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä ovat nämä 1800-luvun jutut miten nainen ei saa osoittaa kiinnostustaan kuin katseella!

Minä pyysin huomaamattomasti ja hienovaraisesti kivan työkaverin iltalenkille. Nyt meillä on kolme lasta.

Vierailija
36/75 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten oletatte että mies huomaisi jos on "huomaamattomia" keinoja? Suosittelisin käyttämään keinoja jotka huomaa, en ymmärrä mikä siinä on niin kauheaa. En minä ainakaan miehenä ala tyyliin naureskelemaan naiselle joka tulee juttelemaan minulle vaan pidän sitä ihan mukavana. Tärkeintä vaan ettei takerru jos mies ei osoita kiinnostusta syvempään tutustumiseen, se on ahdistavaa. Toki jos mies aluksi osoittaa kiinnostusta ja käytte ehkä treffeilläkin, silloin voi pyytää selitystä jos mies ei enää halua nähdä. Mutta jos heti alkuun kieltäytyy, silloin älä takerru.

Vierailija
37/75 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä ovat nämä 1800-luvun jutut miten nainen ei saa osoittaa kiinnostustaan kuin katseella!

Minä pyysin huomaamattomasti ja hienovaraisesti kivan työkaverin iltalenkille. Nyt meillä on kolme lasta.

Arvostan.

Vierailija
38/75 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten ns iskuyrityksiä

No lohkesiko?

Eri

Mutta ongelma onkin juuri se, että se liian tasokas, pitkä komea lihaksikas supliikkipalomies on se joka kiinnostaa. Tavallinen, lyhyt, ruma ja tylsä duunarimies ei kiinosta. Ja sitten kitistään vauvapalstalla kun ollaan ikisinkkuja ja miestä ei tahdo löytyä mistään. Voisi edes viilata ne termit kuntoon: mies löytyisi kyllä, mutta ei sitä huippumiestä.

Vierailija
39/75 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisena et tarvitse kuin pienen eleen joka osoittaa aktiivisuutta miehiä kohtaan. Perusasetelma nimittäin on se, että mies on aina se joka "iskee" naisen ja nainen on vastaanottava osapuoli joka sitten joko antaa pakit tai suostuu "iskettäväksi". Se, että nainen on aktiivinen miestä kohtaan kinnostusmielessä, on tosi harvinaista. Näin ollen ihan pienikin ele, kuten "moi" ja lämmin hymy puolituttua miestä kohtaan melkeinpä jo riittää osoittamaan tälle miehelle, että nainen on kiinnostunut. Sitten jos mies tuntee samoin, niin aivan varmasti se kyllä vie hommaa eteenpäin pyytämällä kahville tms. Ellei sitten ole poikkeuksellisen ujo mies. Mutta ujouunoihin nyt harva nainen ihastuukaan, joten tuskin sellaisesta tässä sinulla on kysymys.

Ei ole kiinnostuksen osoitus vaan normaali tervehdys. Tervehdin kaikkia naapurista lähtien noin enkä ole kenestäkään tällä hetkellä kiinnostunut.

Vierailija
40/75 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten ns iskuyrityksiä

No lohkesiko?

Eri

Niin, jotkut miehet vain ovat kiinnostavampia kuin toiset. Yksikään mies ei kuitenkaan ole kaikkien naisten kiinnostuksen kohde.

Kuka kiinnostuu kenestäkin, sehän riippuu yksilöistä. Vastasin vain väitteeseen siitä, kelle ne aloitteet kuuluu tehdä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan