Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kertokaapa, miksi kuskaatte lapsianne harrastuksiin?
20.06.2013 |
Minun nuoruudessani matkustin omiin harrastuksiini itse bussilla, pyörällä tai kävellen. Olen ymmärtänyt, että nykyvanhemmat sen sijaan kuskaavat lapsensa kaikkiin menoihin. Mikä lienee syynä moiseen? Itse en tulevia lapsiani haluaisi kuskailla, vaan käyttää heidän harrastusaikansa omaksi ilokseni ja hyödykseni.
Kommentit (22)
Monienkin syiden vuoksi. Mutta juuri eilen tajusin, että nyt omatoimikuukauden aikana olen olltu paljon vähemmän teinilleni läsnä, kun harjoituskauden aikana, jolloin istutaan kuutisen tuntia viikossa vierekkäin autossa. Siinä ei pääse teini sanomaan " Joojoo" ja työntämään ovea kiinni:)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Musta on kiva että vanhemmat tukee lapsiaan ja kuskaa harrastuksiin! Itekin vien aina, muistan kuinka kurjaa oli omassa lapsuudessa kun vanhemmat eivät ikinä vieneet harrastuksiin vaikka auto löytyi ja aikaa oli..mutta olihan se tv:n katselu ja ryyppääminen tärkeämpää..joskus jouduin menemään pitkällekin treeneihin, yli 1h/suunta, autolla olis mennyt 20min. Heh en ole katkera en..omille lapsille en toivo samaa, siksi kuskaan.