Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies sanoi viikko sitten kyläpaikaassa; "Äläpäs ota enään lisää"

Vierailija
20.06.2013 |

Olin ottanut pari keksiä, ja en ollut syönyt koko päivänä mitään. Kello oli n.7 illalla. Mökötys jatkuu vieläkin. Onko oikeutettua? Miehen mielestä ei. Hän nolasi minut täysin.

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
20.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä mäkin hermostuisin ihan täysin. Mutta syöminen onkin todella arka asia mulle.

Vierailija
2/53 |
20.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et ollut syönyt? Mitä vastasit miehelle? Yrittääkö miehesi kontrolloida painoasi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
20.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli typerää mieheltä sanoa noin, mutta niin on sekin, jos aikuinen ihminen mököttää kuin teini-ikäinen.

Vierailija
4/53 |
20.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis olet pitänyt viikon mykkäkoulua? Vai olet martyroinut viikon? Ei ole oikein. Mies loukkasi, sun kuuluu sanoa se hänelle, vähän lietsoa riitaa, riidellä se riita loppuun ja antaa asian olla. Tollanen murjottaminen tappaa teidän suhteen.

Vierailija
5/53 |
20.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2013 klo 21:23"]

No kyllä mäkin hermostuisin ihan täysin. Mutta syöminen onkin todella arka asia mulle.

[/quote]

Ap. No todella arka asia mullekkin. Mut mua ihan heikotti jo tuolloin. 2 keksiä!  En tajua miesten logiikkaa. Olisko ollut yli noloa, jos olisin syönyt enemmän...

Vierailija
6/53 |
20.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin loukkaa, kun mies ei osaa suomea. Se on enää eikä enään. Mykkäkoulua pitäisi siihen asti, että mies olisi kirjoittanut tuhat kertaa vihkoonsa sanan "enää".

Vierailija
7/53 |
20.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy miksi miehesi kohtelee sinua kuin lasta ja haluaa vielä nolata julkisesti.

Vierailija
8/53 |
20.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2013 klo 21:25"]

Miksi et ollut syönyt? Mitä vastasit miehelle? Yrittääkö miehesi kontrolloida painoasi?

[/quote

Ap. En ollut syönyt, koska mentiin kylään ja tiesin et tarjolla kaikenlaista herkkua. Ja joo ilmeisesti kontrolloi. Ja heitin kyllä pari tiukkaa sanaa, en ollut hiljaa.

Vierailija
9/53 |
20.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin mitättömästä asiasta suuttuminen ja mököttäminen on tosi naurettavaa. Olisin varmaan sanonut heko heko ja ottanut kolmannenkin keksin.

Vierailija
10/53 |
20.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin minäkin hermostunut tuosta. Tosin viikon mököttäminen kuulostaa täysin ylimitoitetulta, itse tapaan mökötellä korkeintaan vuorokauden, yleensä vain muutamia tunteja (ellei ole erityisen vakava mökötyksen aihe) :) Nytkin on itse asiassa mökötys päällä: mies jätti (taas) ostamatta kauppalistalle laittamani herkut. Ottaa todella päähän! Mies teki äsken mökkiostokset ja mökille on tulossa vieraitakin. Olin laittanut listaan, että pitää ostaa kaksi pullapitkoa, keksejä ja muffineja. Mies toi sitten puolikkaan pullapitkon eikä mitään lisukkeita, kun hänen mielestään tuo puoli pitkoa riittää! Siitä ei kuuden hengen kahviseurue saa kuin yhden siivun jokainen, kukaan ei saa santsata. Eikä muiden päivien kahvitteluille ole yhtään mitään.

Joudun huomenaamulla erikseen lähtemään tämän takia kauppaan, eikä ole kiva kun lähtö viivästyy kun nuorimpien lasten on muutenkin vaikea jaksaa istua autossa monta tuntia, parempi olisi saada lähdettyä heti aamupalan jälkeen. Enkä edes ole pätkääkään ylipainoinen, joten ottaa todella päähän tämä miehen tapa omavaltaisesti lähes aina jättää kokonaan pyytämäni herkut ostamatta tai karsia niiden määrää. Hemmetti, luulisi, että edes juhannuksena saan syödä pullaa jos haluan. Noih. Sainpa avautua! Mies ei saa pesää tänään.

Vierailija
11/53 |
20.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2013 klo 21:32"]

[/quote

Ap. En ollut syönyt, koska mentiin kylään ja tiesin et tarjolla kaikenlaista herkkua. Ja joo ilmeisesti kontrolloi. Ja heitin kyllä pari tiukkaa sanaa, en ollut hiljaa.

[/quote]

No tossa tapauksessa mäkin voisin sanoa sulle noin. Olet syömättä, jotta voisit mässätä kyläpaikassa, sitten kun miehes tajuaa suorastaan vinoutuneen toimintamallisi, huomauttaa sinulle ja sinä vedöt viikoksi keksinmurut nenuun. Onnea sulle. Mussuttaisit kotonasi salaa yksin pimeässä.

Vierailija
12/53 |
20.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai tuollaisen takia viikkoa tarvitse mököttää,mutta harvinaisen tahditon mies ap:lla,itse varmaan sanoisin etten ole mikään pikkulapsi,ei tarvitse holhota,ja se siitä.

Vierailija
13/53 |
20.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2013 klo 21:35"]

[/quote

[/quote]

No tossa tapauksessa mäkin voisin sanoa sulle noin. Olet syömättä, jotta voisit mässätä kyläpaikassa, sitten kun miehes tajuaa suorastaan vinoutuneen toimintamallisi, huomauttaa sinulle ja sinä vedöt viikoksi keksinmurut nenuun. Onnea sulle. Mussuttaisit kotonasi salaa yksin pimeässä.

[/quote]

Ap. No oliko 2 keksiä pajon? Tarjolla oli pitzaa ja piirakkoja, ja katoin sit sivusta kun muut söivät. Esim. mieheni.

Vierailija
14/53 |
20.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ei ongelma ole se, että söit VAIN 2 keksiä, vaan se, että sulla on joku ongelmallinen suhtautuminen ruokaan ja mieheesi.

- normaali ihminen ei säästele tilaa vatsaan siinä toivossa, että kyläpaikassa saa kaikenlaisia herkkuja.

- normaalisti ihminen aloittaa niillä pizzoilla, ei kekseillä.

- normaalisti nainen viittaa kintaalla miehen tollasille kommenteille ja ottaa lisää.

Sun miehesi tietää sen sun ongelmas ja pyrkii kontrolloimaan sitä, ilmeisesti koska itse et pysty. Ja sä suostut siihen. Mitä kertoo susta se, että jäit sivusta katsomaan kun muut söivät vaikka itsesikin teki mieli?

Vierailija
15/53 |
20.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä olisin kans suuttunu ja hävettäis edelleen ja pitkään! 

Vierailija
16/53 |
20.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2013 klo 21:35"]

[/quote

[/quote]

[/quote]

Ap, Ja voin vielä lisätä, että tarkoitus ei ollut mässäillä, mutta syödä kohteliaasti tarjottavia. Olen 174 pitkä ja paino 60-61 kg. et en varmasti ole läski.

Vierailija
17/53 |
20.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä olisin ottanut tuollaisen vitsinä. Mutta mulla onkin ihana mies ja jos se tuollaista heittäisi, niin vitsi se olisi ollutkin.

Sun tapauksessa taitaa syynä olla ihan sun ylipaino

Vierailija
18/53 |
20.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se mies. Jos se siis tosiaan sanoi "enään".

Vierailija
19/53 |
20.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottamatta kantaa ap:n mahdollisiin syömis/miesongelmiin,viikko ON kohtuuton aika mököttää pikkujutun takia.

Vierailija
20/53 |
20.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottamatta kantaa ap:n mahdollisiin syömis/miesongelmiin,viikko ON kohtuuton aika mököttää pikkujutun takia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä