Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies sanoi viikko sitten kyläpaikaassa; "Äläpäs ota enään lisää"

Vierailija
20.06.2013 |

Olin ottanut pari keksiä, ja en ollut syönyt koko päivänä mitään. Kello oli n.7 illalla. Mökötys jatkuu vieläkin. Onko oikeutettua? Miehen mielestä ei. Hän nolasi minut täysin.

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
20.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2013 klo 21:44"]

Ap, ei ongelma ole se, että söit VAIN 2 keksiä, vaan se, että sulla on joku ongelmallinen suhtautuminen ruokaan ja mieheesi.

- normaali ihminen ei säästele tilaa vatsaan siinä toivossa, että kyläpaikassa saa kaikenlaisia herkkuja.

- normaalisti ihminen aloittaa niillä pizzoilla, ei kekseillä.

- normaalisti nainen viittaa kintaalla miehen tollasille kommenteille ja ottaa lisää.

Sun miehesi tietää sen sun ongelmas ja pyrkii kontrolloimaan sitä, ilmeisesti koska itse et pysty. Ja sä suostut siihen. Mitä kertoo susta se, että jäit sivusta katsomaan kun muut söivät vaikka itsesikin teki mieli?

[/quote]

Ap. Ahhaa.. no sielä oli kyl ensin kahvipöytä, ja myöhemmin ne pitzzat ja muut suolaiset.

Vierailija
22/53 |
20.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottamatta kantaa ap:n mahdollisiin syömis/miesongelmiin,viikko ON kohtuuton aika mököttää pikkujutun takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
20.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottamatta kantaa ap:n mahdollisiin syömis/miesongelmiin,viikko ON kohtuuton aika mököttää pikkujutun takia.

Vierailija
24/53 |
20.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
25/53 |
20.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan sikamaista käytöstä mieheltä. Todella idiootti mies. Syytäkin miettiä mitä sanoo ja törkeää kontrolloida aikuisen syömisiä noin.

Vierailija
26/53 |
20.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Olen yli 40v. mielestäni aika timmissä kunnossa, et ei sitä tarvi kyläpaikoissa kytätä.

Vierailija
27/53 |
20.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tai näin, naurettavaa murjottaa viikko tollasen takia. Tajuatko ap tuhlanneesi elämästäsi viikon murjottamiseen? Saatko sillä jotain parannusta elämääsi ja/tai parisuhteeseesi aikaiseksi?

Kyllä mulla naama venähtäisi jos mieheni sanoisi kyläpaikassa kahvipöydässä tolleen, mutta ei se mua estäisi nauttimasta tarjottavista enkä kyllä viitsisi viikkoa hautoa asiaa.

Vierailija
28/53 |
20.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enään-sanan käyttö loukkaisi minua pahasti.

Vierailija
29/53 |
20.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä teillä sitten tapahtuu, jos kohtaatte oikeita ongelmia, ap?

Mistä siis olet noin suuttunut? Jos et ole ylipainoinenkaan, niin mikä tuossa nyt niin pahasti loukkasi?

Vierailija
30/53 |
20.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisin miehen joka yrittäisi kontrolloida minun syömisiäni tai joka nolaisi minut julkisesti.

Miehesi ei taida vieläkään tajuta kuinka pahasti tehty tuo oli. Tarkoittiko miehesi sen vittuiluna? Oletko itse sanonut hänelle joskus alkoholin käytöstä, että "älä ota enään"? Alkoholin käytöstä sopiikin huomauttaa koska se vaikuttaa muihinkin ihmisiin eikä humalainen aina itse tajua mikä on sopivaa.

Vierailija
31/53 |
20.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

oot TODELLA nolo käytöksesi kanssa

Vierailija
32/53 |
20.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä pieni ohjaus oli paikallaan..

Vierailija
33/53 |
20.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2013 klo 22:17"]

Mitä teillä sitten tapahtuu, jos kohtaatte oikeita ongelmia, ap?

Mistä siis olet noin suuttunut? Jos et ole ylipainoinenkaan, niin mikä tuossa nyt niin pahasti loukkasi?

[/quote]

Kait se "julkinen"" nolaaminen oli pahinta. Tuli tunne, että en saa syödä mitään. Miehellä oli paheksuva katse, eli ei vitsi.

Vierailija
34/53 |
20.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Ja toki tiedostan, että mies ei ymmärtänyt sanomansa vakavuutta. Mulle se oli vaan niin suuren häpeän paikka, että pyörii mielessä joka hetki.

Vierailija
35/53 |
20.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöyristyttävää että mies katsoi asiakseen sanoa noin. Ja vielä pöyristyttävämpää että ap tosiaan totteli eikä syönyt enää mitään.

Viimeksi kun mies huomautti suklaansyönnistäni, sanoin että tarkkaile sinä vaan sitä kaljan juomistasi. Minä en ole lihava ja mies juo saunakaljan silloin tällöin.

Vierailija
36/53 |
20.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Olisko 1 keksi sit ollu ok. Aika naurettava kaloriero. Musta 2 keksiä ei ole maininnan arvoinen ???

Vierailija
37/53 |
20.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miksi ap ei ollut syönyt mitään ennen seitsemää?

Vierailija
38/53 |
20.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2013 klo 22:41"]

Ap. Olisko 1 keksi sit ollu ok. Aika naurettava kaloriero. Musta 2 keksiä ei ole maininnan arvoinen ???

[/quote]

Oikeasti ap, sähän olet katkera!?! Yhdestä typerästä heitosta. Menet ja sanot miehellesi, että olet loukkaantunut, että sua suututtaa moinen kyttääminen ja koet tulleesi nolatuksi. Sitten unohdat koko asian. Mitä sä vatvot tollasta täällä, olet aikuinen nainen ja märiset viestistä toiseen samaa rutinaa. Miten et osaa pitää puoliasi parisuhteessa?

Nyt lopetat tämän vatuloimisen täällä av:lla ja menet herättämään miehesi ja selvität asian hänen kanssaan. Anna kun arvaan: olet juonut pari siideriä, jauhamisesi on tyypillistä hiprakkajauhamista.

Vierailija
39/53 |
20.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Ja tosiaan tarjolla oli esim.sokerimunkkeja, joita mies söi hanakasti 2 kappaletta.. Mun 2 keksiä oli "pöyristyttävää".

Vierailija
40/53 |
20.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, olipa tökerö huomautus mieheltäsi. Ymmärrän, että pahoitit mielesi. Sinun syömisesi kontrollointi ei kuulu miehellesi, eikä etenkään julkisesti pidä toista nolata noin.

Oletteko keskustelleet painostasi aiemmin, koetko että se on ongelma miehellesi? Ja kai sanoit asiasta ihan napakasti miehelle, että noin ei kuulu sanoa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi