Näyttääkö tämä henkilö lihavalta?
Kommentit (43)
Vähän riippuu onko vielä kasvamassa vai ei.
Itse olin tuollainen 12-vuotiaana. Ja vuosi eteenpäin alipainoinen, kun kiskaisin 15cm vuodessa pituutta lisää.
Mutta vähän löysältä näyttää eli ei välttämättä olisi huono, jos vähän enemmän liikkuisi. Ei niinkään tuon painon takia kuin ihan hyvinvoinnin takia, kädet näyttää siltä, että niiden pääasiallinen liikerata on karkkipussin ja suun välillä ja jos sitä rataa jatkaa, niin vuosi vuodelta tavoista on hankalampi päästä eroon ja kun tyttö on parikymppinen, ei tarvitse enää kysellä, onko lihava vai ei...
Aika tuhtisa kunnosa, siis näytää.
Ei näytä lihavalta, eikä laihalta.
Täysin normaalilta, olisin iloinen jos olisin noin hoikka, en laihduttaisi yhtään.
Vyötärön kohdalta näyttää melko normaalipainoiselta, kun vyötärön erottaa. Pulleat ja plösöt käsivarret ja paksut reidet, veikkaisin jotain 28 painoindeksia
:)
Onpa ihmiset sokeutuneet nykyaikana sille mikä on normaali paino ja mikä lievää ylipainoa. Tässäkin ketjussa moni väittää, että on aivan sopivasti massaa pituuteen. Ei ns. normaalipainoisella ole noin paksut käsivarret. Eri asia sitten haittaako ketään jos on lievästi ylipainoa. Ei haittaa.
Mun mittapuulla on lihava. En ole itse ollut koskaan noin lihava, vaikka olen tuntenut itseni pullistuneeksi ja laihduttanut.
Miten voi olla normaali jos kädet on yhtä paksut kuin pää?
Laihduta, tai hanki rahaa. Muuten turha odottaa miestä.
[quote author="Vierailija" time="20.06.2013 klo 18:19"]
[/quote]
Kantaa ottamatta kuvaan, kyllä mä sain ainakin miehen tuon näköisenä. Ja kyllä, kaverini ovat kehuneet mieheni ulkonäköä, eikä mies ole lihava.
Jos on 12-v niin selvästi ylipainoinen. Aikuiselle naisellekin liikaa massaa, ei missään nimessä normaalipainoinen.
[quote author="Vierailija" time="20.06.2013 klo 18:19"]
[/quote]
Panisin ehdottomasti. Luut eivät kolkkaa, mutta massaa ei ole haitaksi saakka.
Lihava ei.
Pyöreä kyllä.
Hyvällä luonteella kukapa tuota ei ottaisi.
Tavallinen, mutta ehdottomasti kannattaisi kiinteyttää. Liikuntaa ja vähemmän syömistä.
Mies
Normaali painoinen.
Hyvää juhannusta!
Ylipainoiselta? Kyllä. Tossa on hötyä.