Toivotko, että joku katsoisi ja koskettaisi persettäsi juhannusyönä?
Kommentit (10)
kyllä.mutta ei ole rakkautta mulle suotu. :(
en, koska vietän juhannuksen perheen ja vanhojen perhetuttujen kanssa (itse olen sinkku ja lapseton)
[quote author="Vierailija" time="20.06.2013 klo 12:45"]
en, koska vietän juhannuksen perheen ja vanhojen perhetuttujen kanssa (itse olen sinkku ja lapseton)
[/quote]
No mutta tossahan siitä tulisi "juhannustaikaa" kerrakseen, kun tuosta seurueesta joku moista tekisi ja vielä siten, että sä siitä tykkäisit xD
[quote author="Vierailija" time="20.06.2013 klo 12:45"]
[/quote]
Harvoin tulee näille kommenteille naurettua, mutta nyt tuli vitamiinivichyt nenän kautta kauppalistalle. Kiitos tästä, nelonen.
Mutta siis alkuperäisaiheeseen: Toivon ahterilleni rauhaa, koska parhain hipelöijä (=kihlattuni) sattuu olemaan matkoilla. Toimikoon pelkkänä pehmikkeenä sen aikaa, kunnes tulee takaisin. Valitettavasti vain takamukseni malli on jo teini-iästäni asti ollut ihmeellisesti miesten mieleen ja välillä tuntemattomatkin hipelöi. En tosiaan ymmärrä miksi.
No ei sitä nyt tarvi tuijotella, mies voisi toki kosketella muualtakin. Valitettavasti se on epätodennäköistä koska meille tulee yövieraita.
Toivon takalistoni saavan olla rauhassa. Vaikuttaa kyllä epätodennäköiseltä, koska juhannusjuhlissa on mukana yksi vanha tuttu ahdistelija.
Tottakai toivon, ja aion jopa edesauttaa asiaa mikäli tilanne on totllinen;)
aina