Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun menee työharjoitteluun, niin kaikki pitäis osata jo valmiiksi?

Vierailija
09.10.2013 |

Tällainen vaikutelma välillä tulee. Nytkin vähän harkitsen opiskelun lopettamista tähän, kun ensi viikolla alkaa harjottelu. "Haastattelussa" mainittiin, että kiirettä tulee olemaan, kai olen tehokas ja tarkka. Itse rehellisesti sanoin, että mulla menee yleensä aikaa oppia asiat, mutta sitten kun opin, alkaa hommat sujua.

Nyt sitten kauhulla odotan sitä, miten olen varmasti vain riesaksi ja vaivaksi - mä kun olen joskus oikeasti hidasälyinen, enkä näitäkään asioita ole koskaan käytännössä tehnyt.

Pitäis varmaan lopettaa tämä linja kesken, se olis vaan ikävää kun loppusuoralla ollaan ja saisin vihdoin ammatin.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä alaa opiskelet? Minne olet menossa työharjoitteluun?

Vierailija
2/6 |
10.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olisihan se hyvä osata!!

Että ottaa päähän, kun meillekin näitä harjottelijoita välillä tulee, ja pitää olla neuvomassa. Sitä odottaa että saisi apua kiireeseen mutta paskat, enemmän hommaa vaan.

ehkä kannattais tosiaan harkita keskeyttämistä, mainoksia osaaat varmaan jakaa ilman neuvojakin??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on firmassa tehty päätös ettei enää oteta harjoittelijoita juurikin tuon syyn takia, että heistä on enemmän vaivaa kuin apua. Hyvää hyvyyttämme tarjottiin aikoinaan muutamalla harjoittelijalle paikka ja se vaati vähintään yhdeltä työntekijältä melkein kokopäiväisen paneutumisen harjoittelijan opastamiseen. Ja sitten kun saat sen harjoittelijan sisäistämään edes jonkun helpon homman, niin harjoittelu jo päättyykin.

Vierailija
4/6 |
10.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoja tuntemuksia. Käytännön harjoitusta ei koulussa ole tarpeeksi, ja harjoittelupaikoilla taas odotetaan valmista osaajaa. Vaikka mulla teoriapuoli on hallussa hyvin, siitä ei ole ollut harkassa mitään hyötyä.Lisäksi naisvaltaisten alojen työilmapiiri kiusaamisineen on tullut jo opiskeluaikana tutuksi liikaakin.

Vierailija
5/6 |
10.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun opiskelemalla alalla koulu maksaa meistä harjoittelijoista harjoittelupaikalle, joten hyvää hyvyyttään ei tarvitse harjoittelijoita ottaa. Kukaan ei pakota.

Vierailija
6/6 |
10.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella kurjaa että teillä työssäkäyvillä tulee kiire, kun tulee harjoittelijoita. Pakko kysyä kuitenkin, että luuletteko että harjoittelija tahallaan jarruttaa muiden tekemisiä? Kukaan ei tahallaan tee hitaasti tai väärin ja eiköös jokainen meistä ole joskus joutunut jotain harjoittelemaan - väitän ettei kukaan ole seppä syntyessään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän