Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vain naisille....

Vierailija
20.06.2013 |

Mitä mieltä olette vain naisille suunnatuista paikoista esim. kuntosaleista? Mitä mieltä olisitte jos tulisi vastaavia vain miehille suunnattuja paikkoja? Eikö tuo ole tasa-arvo ongelma että vain toinen sukupuoli saa mennä jonnekkin tai saa jotain etuja?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
20.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2013 klo 07:54"]

[quote author="Vierailija" time="20.06.2013 klo 07:48"]

Olen tätä itsekin miettinyt. Minulla ei olisi mitään sitä vastaan, jos tulisi miehille suunnattu kuntosali. Mutta voin hyvin kuvitella, mikä sota siitä syntyisi, jos yksikin sellainen tulisi vaikka sitten sen naisille suunatun viereen. Lehtiin tulisi isot otsikot syrjinnästä ja naisten kuntosaleja perusteltaisiin kyselijöille yksinkertaisella "se on eri asia, kun naiset eivät voi...." -argumentilla, tuohon sitten loppuun keksittäisiin ties mitä häpeilystä ja heikkoudesta lähtien. Tasa-arvo toimii niinkuin Orwell Eläinten vallankumouksessa kirjoitti "Toiset ovat tasa-arvoisempia kuin toiset". 

[/quote]

Näin siinä varmaankin kävisi.

[/quote]

UP

Vierailija
2/11 |
20.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen syy voisi olla vain miehille tarkoitetulla kuntosalilla? Monet naiset eivät tunne oloaan mukavaksi sekasaleilla, mikä luo tarpeen naisten omille vuoroille tai saleille. En ole kuitenkaan kuullut, että mies ei kehtaisi harjoitella samassa tilassa naisten kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
20.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2013 klo 19:38"]

Mikä ihmeen syy voisi olla vain miehille tarkoitetulla kuntosalilla? Monet naiset eivät tunne oloaan mukavaksi sekasaleilla, mikä luo tarpeen naisten omille vuoroille tai saleille. En ole kuitenkaan kuullut, että mies ei kehtaisi harjoitella samassa tilassa naisten kanssa.

[/quote]

Naisten tiukat trikoot ahdistavat ja häiritsevät treeniä? Naisten kälätys ja istuskelu laitteilla mitään tekemättä häiritsee? Miksi mies ei saa tuntea oloaan epämukavaksi sekasaleilla, mikä naisten yksinoikeus se on? 

Vierailija
4/11 |
20.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Voi vittu mikä idari!

Kyllä miestä voi yhtälailla hävettää mennä naikkosten eteen narukäsineen jumppaamaan kuin läskiä ämmää mennä miesten naureskeltavaksi hikoilemaan. 

Voi helevetti. Onko naiset oikeasti näin tyhmiä?

Syyttää miehiä stereotypioista naisia kohtaan, mutta itse luulevat, ettei miehet tunne tai näe mitään. 

Vierailija
5/11 |
20.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2013 klo 19:41"]

[/quote]

Naisten tiukat trikoot ahdistavat ja häiritsevät treeniä? Naisten kälätys ja istuskelu laitteilla mitään tekemättä häiritsee? Miksi mies ei saa tuntea oloaan epämukavaksi sekasaleilla, mikä naisten yksinoikeus se on? 

[/quote]

Asiaa, siskoni. (y)

Vierailija
6/11 |
20.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ainakaan ole mitään ainoastaan miehille/naisille suunnattuja kuntosaleja vastaan, miksi olisi?

Vierailija
7/11 |
20.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

...niin ja sitten on näitä urheilullisia, mutta kanamaisia, naisia, jotka naureskelevat kun ruipelo on päättänyt rueta treenaamaan... miehet eivät välttämättä niin pahoja ole eivätkä kiinnitä huomiota, kun he yleensä salilla ovat treenaamassa, eivät juoruamassa ja tapaamssa kavereita kuten osa naisista. 

Vierailija
8/11 |
20.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2013 klo 19:45"]

[/quote]

[/quote]

Asiaa, siskoni. (y)

[/quote]

Totta puhuakseni tuo kälätys ja istuskelu häiritsee minuakin, vaikken ole mikään urhelija tai fitness-kisaaja, vaan ihan tavallinen treenaaja, joka haluaisi siihen laitteelle, jos sitä ei käytetä mihin tarkoitetaan. Kyllä, olen mennyt kysymään juoruavalta naiselta, että jos et  enää jatka, saisinko tulla siihen. Sen jälkeen alkaa naama norsunvitulla treenaus ja tuhina...enkä pääse siihen laitteelle. Ymmärrän helkutin hyvin miehiä, miesten kanssa ei tätä ole ja jos ovat joskus jääneetkin kaverin kanssa puhumaan, ovat sanoneet anteeksi ja vapauttaneet mulle sen laitteen. 

Vierailija
9/11 |
20.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2013 klo 19:51"]

[quote author="Vierailija" time="20.06.2013 klo 19:45"]

[/quote]

[/quote]

Asiaa, siskoni. (y)

[/quote]

Totta puhuakseni tuo kälätys ja istuskelu häiritsee minuakin, vaikken ole mikään urhelija tai fitness-kisaaja, vaan ihan tavallinen treenaaja, joka haluaisi siihen laitteelle, jos sitä ei käytetä mihin tarkoitetaan. Kyllä, olen mennyt kysymään juoruavalta naiselta, että jos et  enää jatka, saisinko tulla siihen. Sen jälkeen alkaa naama norsunvitulla treenaus ja tuhina...enkä pääse siihen laitteelle. Ymmärrän helkutin hyvin miehiä, miesten kanssa ei tätä ole ja jos ovat joskus jääneetkin kaverin kanssa puhumaan, ovat sanoneet anteeksi ja vapauttaneet mulle sen laitteen. 

[/quote] UP

Vierailija
10/11 |
20.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tätä itsekin miettinyt. Minulla ei olisi mitään sitä vastaan, jos tulisi miehille suunnattu kuntosali. Mutta voin hyvin kuvitella, mikä sota siitä syntyisi, jos yksikin sellainen tulisi vaikka sitten sen naisille suunatun viereen. Lehtiin tulisi isot otsikot syrjinnästä ja naisten kuntosaleja perusteltaisiin kyselijöille yksinkertaisella "se on eri asia, kun naiset eivät voi...." -argumentilla, tuohon sitten loppuun keksittäisiin ties mitä häpeilystä ja heikkoudesta lähtien. Tasa-arvo toimii niinkuin Orwell Eläinten vallankumouksessa kirjoitti "Toiset ovat tasa-arvoisempia kuin toiset". 

Vierailija
11/11 |
20.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2013 klo 07:48"]

[/quote]

Näin siinä varmaankin kävisi.