Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi hyvä luoja! Poikani 10 v osaa derivoida ja integroida, kun muu ikäluokka opettelee jakolaskua!

Vierailija
25.07.2020 |

On muuten loistava tulevaisuus edessä sillä. Jo nyt kiinnostaa AI ja AR häntä. Luulen, että saa presidentin myöntämän kultaisen ritarikunnan kunniamitallin aikanaan. Sanoisin, että poikani tulee olemaan suuren pörssiyrityksen johdossa. Mitäs sinä voit sanoa lapsestasi? Taisi tulla hiljaista, kun asetin riman taivaisiin heti alussa. 😂

Onnenäiti

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harvoin tuollaiset autismioireiset fakki-idiootit päätyvät pörssiyrirysten johtoon, useimmiten siellä taitaa olla generalisteja.

Mutta asiantuntijatason data scientist -hommat varmaan noilla kiinnostuksen kohteilla ovat ihan realistiset.

Vierailija
22/46 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että hänestä tulee ihan kelpo koodaaja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

burnoutti nuorena ja sitten loppuelämä päihteiden väärinkäyttäjänä sossun rahoilla

Ellei sitten ole joku erityislapsi, joka hallitsee matematiikan, mutta ei esimerkiksi pukemista tai vessassa käyntiä.

Vierailija
24/46 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun poika oli eilen saanu pimppaa, vaikka on vasta 11-vuotias. Minä isäukkona sain aikoinaan vasta 13- vuotiaana. Liikuttuneena tässä on todettava, että pojasta se polvi paranee.

Vierailija
25/46 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän myös itse johti kotangentin integroimiskaavan. Eli kyse EI ole pelkästä kaavojen ulkoaoppimisesta vaan AIDOSTA älystä! Omistan oikean kultakimpaleen!

AP

Vierailija
26/46 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 6-vuotias tienaa hyvät opiskelurahat konsultoimalla Marinin hallitusta talousasioissa.

Nämä viimeisimmät EU-neuvottelut olivat Suuri Voitto.

Vierailija
27/46 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun poika sai viime talvena kaikki koulutien auraviitat kumoon. Että kyllä sitä täälläkin osataan.

Vierailija
28/46 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi hyvä luoja, melkein pyörryin!

Vierailija
29/46 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus voi käydä noinkin kun lapset vaihtuu laitoksella. Hakisin kyllä korvauksia oikeusteitse.

Vierailija
30/46 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

💯% oikein.

Vierailija
31/46 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun tässä ollaan jo lähes tuttuja, niin olisikohan mahdollista saada nimikirjoitusta?

Vierailija
32/46 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se nero sitten. Näköjään näin voi tapahtua perintötekijöistä huolimatta.

Vierailija
33/46 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähinnä heikko tulevaisuus kun säilytetään hitaiden joukossa, tuskin kestää kauan niin on täysin turhaantunut koulun kanssa eikä enää viitti ku korkeintaan olla paikalla

Vierailija
34/46 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun lapseni on 11. Nyt kesän aikana hän on innostunut lukemaan opettelusta, ja olemme joka päivä puolisen tuntia harjoitelleet vanhoista aapisista. Hänen suosikki aapinen on äidin vanha aapiskukko. Olemme ostaneet divareista myös muita aapisia. Laskemisessa harjoittelemme kertolaskua.  Yhteen ja vähennyslaskut onnistuvat yllättävän hyvin kymmeniin asti. Hän on vuosien myötä saanut opettajilta ja avustajilta positiivista palautetta käytöksestään. Hän on kaikkien kaveri, ja hänen kykynsä empatiaan on ollut pienestä asti edellä ikäisiään. Lapsellani on edessä valoisa tulevaisuus, sillä hänellä tuntuu olevan luontaisesti hallussa kykyjä, jotka tekevät hänestä onnellisen. Hän on luonne, joka ei ärsytä toisia, ei vaadi toisilta asioita, eikä jankuta. Maailman rakkain tyttö.

Vierailija
35/46 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse annoin omalle pojalleni pitkän matematiikan kirjoja jo 7-vuotiaana. Nyt 10-vuotiaana siirtynyt yliopistotason analyysin kirjoihin. Kyllähä tuo meidän poika liikkuu ihan eri tasolla kuin teidän lapset.

Vierailija
36/46 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun lapseni on 11. Nyt kesän aikana hän on innostunut lukemaan opettelusta, ja olemme joka päivä puolisen tuntia harjoitelleet vanhoista aapisista. Hänen suosikki aapinen on äidin vanha aapiskukko. Olemme ostaneet divareista myös muita aapisia. Laskemisessa harjoittelemme kertolaskua.  Yhteen ja vähennyslaskut onnistuvat yllättävän hyvin kymmeniin asti. Hän on vuosien myötä saanut opettajilta ja avustajilta positiivista palautetta käytöksestään. Hän on kaikkien kaveri, ja hänen kykynsä empatiaan on ollut pienestä asti edellä ikäisiään. Lapsellani on edessä valoisa tulevaisuus, sillä hänellä tuntuu olevan luontaisesti hallussa kykyjä, jotka tekevät hänestä onnellisen. Hän on luonne, joka ei ärsytä toisia, ei vaadi toisilta asioita, eikä jankuta. Maailman rakkain tyttö.

Miksi tulit kertomaan tämän? En viitsi sanoa, mitä ajattelen asiasta. Mutta ymmärrät kai, mikä on nyrkkeilyssäkin raskaan sarjan ja kärpässarjan välinen ero?

AP

Vierailija
37/46 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Burgeri

Vierailija
38/46 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kateellinen, koska yleensä huippulahjakkaat ovat autistisia.

Maailmassa pärjää parhaiten olemalla keskinkertainen, yhtä lailla se kasin keskiarvon Tero pääsee pienellä pinnistelyllä kauppikseen ja nuolee tiensä johtoon helpommin kuin lahjakas introvertti.

Keskinkertainen älykkyys lipevällä ja ekstrovertillä luonteella on paras yhdistelmä.

Vierailija
39/46 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkuveljeni on huippulahjakas ja asperger, mutta ei lahjakkuudesta ole hänelle mitään iloa. Koulussa haukutaan burger kingiksi, enkä yhtään ihmettele enää mistä nuoret asenteensa oppivat. Olette kuvottavia aikuisia.

Vierailija
40/46 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni mt -ongelmainen on erittäin lahjakas ja syrjäytyneistä löytyy lapsesi tasoisia neroja. Älä vielä nauti tulevaisuudesta. Lapsesi voi nauttia viinasta enemmän kuin matikasta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan neljä