Voi hyvä luoja! Poikani 10 v osaa derivoida ja integroida, kun muu ikäluokka opettelee jakolaskua!
On muuten loistava tulevaisuus edessä sillä. Jo nyt kiinnostaa AI ja AR häntä. Luulen, että saa presidentin myöntämän kultaisen ritarikunnan kunniamitallin aikanaan. Sanoisin, että poikani tulee olemaan suuren pörssiyrityksen johdossa. Mitäs sinä voit sanoa lapsestasi? Taisi tulla hiljaista, kun asetin riman taivaisiin heti alussa. 😂
Onnenäiti
Kommentit (46)
Mun teinilapsi käpertyi eilen mun kainaloon ja katsottiin oikein hyvä leffa.
Olen kateudesta vihreä.
Oma poikani on ihan vaan tavallinen. Ei ole urheilusuorituksiakaan, joilla kehuskella.
Mietin tässä vaan, onkohan jo ihan laitonta rakastaa häntä silti?
Olenkin miettinyt mikä on onnen salaisuus. Pitääpä hankkia tuollainen lapsi.
Juu hiljaista tuli. Ei tuohon ole mitään lisättävää.
Niin, onnea vaan onnen äidille. Käytä äityittäsi viisaasti poikasi kanssa. Superlahjakkaat lapsey ovat yleensä hyvin yksinäisiä, monet eivät selviydy sinne pörssimaailmaan saakka. Ei kannattaisi paljoon huudella, vaan seurata myös sitä että poikasi voi hyvin myös henkisesti.
Mun poika on fiksu ja liikunnallisesti lahjakas.
Minä muuten oikeasti osasin yläastematematiikkaa ennen kuin osasin puhua kunnolla. Lukion pitkää matematiikkaa laskeskelin kutosluokalla.
Musta tuli mielenterveysongelmien vuoksi työkyvytön eläkeläinen alle kolmekymppisenä.
Se siitä mitalista, ap.
Sulla taitaa olla perheessäsi käen poikanen, onnea!😎
burnoutti nuorena ja sitten loppuelämä päihteiden väärinkäyttäjänä sossun rahoilla
Mun vauvapa vääntää jo aikuisten miesten kuuloisia ja hajuisia pieruja. Siitä tulee kunnon MIES!
Potkiiko miehes koivuja? 10-vuotias derivoija ei oo mitään koivujen potkijan verrattuna.
Hieno homma! Nyt sinulla on haastetta tukea häntä lahjakkuudessaan ja se ei mikään helppo homma ole, jos et itse siihen samaan yllä kuin poikasi. Joten olisin sinä lähtisin kipin kapin etsimään oikeita kontakteja, että poika saadaan jalostettua oikealla tavalla oikeisiin tehtäviin yhteiskunnassamme. Meillä ei ole varaa menettää aivoja ulkomaille, jos tarkoitus on pitää Suomi kasassa.Onnea matkaan!
Todella typerä aloitus. Jos tuo olisi totta, järkevä äiti olisi vain hiljaa ja tukisi lastaan.
Luulen, että kyseessä on lahjattoman lapsen äiti, joka toimii passiivis-aggressiivisesti ja kirjoittaa tällaista palstalle.
Tuskin poika osasi 10 v mutta silti sai 1000 euron stipendin Teknologiasäätiöltä pitkästä matikasta. Älä oo huolissasi.
Ajatella jos saisi joskus mitalin.
Meillä vanhempainyhdistystyöstä olisi saanut diplomin, mutta menin tyhmyyksissäni lopettamaan touhun kesken kaiken.
5/5