Ehdotan miehelle, että saa seksiä saman verran kun käy kanssani lenkillä
Miltä kuulostaa?
Meillä siis suunnilleen sama ongelma kuin tuossa ketjussa jossa miehelle petipuuhat tärkeitä.
Sieltä sain idean, että kun kerran paasataan kuinka pitää olla puolisolle mieliksi ja lähteä mukaan seksiin vaikkei aluksi haluaisikaan, koska siitä saattaa kuitenkin innostua ja tekee parisuhteelle ja terveydelle hyvää, ja "jos se kerran on sille toiselle niin tärkeää, niin miksi ei olisi mieliksi, parisuhteessa pitää tehdä kompromisseja"
No, itse olen toivonut, pyytänyt ja "ruikuttanut" miestäni kanssani iltskävelyille ties kuinka kauan, mielestäni se olisi hyvää parisuhdeaikaa, ehtisi jutella, kun ei olisi kännykkää siinä viemässä huomiota ja terveellistäkin olisi. Mies on tähän asti (13-vuotinen suhde) suostunut kävelylle kanssani NELJÄ kertaa.
Käveleminen kuulemma typerintä mitä tietää eikä häntä huvita.
No mutta, aion nyt ehdottaa vaihtokauppaa. Mies saa yhtä usein seksiä, kun lähtee kanssani kävelylenkille. (Ei tarvi olla pitkä lenkki, puoli tuntia riittää).
Eikö tämä olisi ihan reilua?
Kommentit (28)
Kunpa oma vaimo ehdottais samaa! Lähtisin mielelläni kävelylle muutenkin ja kaiken lisäks jo kaks kuukautta ilman.
Oon meinannut jo kaksi kertaa nuuhkia vaimon alusvaatteita, rintaliivejä ja stringejä.
En olis itsestäni uskonut mutta himo on kova...
Viime lauantaina päästiin kahdestaan saunaan ilman lasta, mutta sielläkään ei onnistanut
Itsehän kävimme juuri miehen kanssa 20 km vaelluksella ja voin kertoa, että nyt on perse kipeä...;)
Veikkaisin, että joudut useesti lenkilleton ehdotuksen jälkeen. Kannattaa vähän määritellä tarkemmin lenkin pituus ja vauhti esim.
Vierailija kirjoitti:
Kunpa oma vaimo ehdottais samaa! Lähtisin mielelläni kävelylle muutenkin ja kaiken lisäks jo kaks kuukautta ilman.
Oon meinannut jo kaksi kertaa nuuhkia vaimon alusvaatteita, rintaliivejä ja stringejä.
En olis itsestäni uskonut mutta himo on kova...Viime lauantaina pääst
iin kahdestaan saunaan ilman lasta, mutta sielläkään ei onnistanut
Aloitko kourimaan vai yrititkö heti sisään? Enin kysyn ja sitten sanon varmuudeksi ettö pässi. ne pökkii. Ei rakastajat!
Mitä myytävää miehesi voisi keksiä, kun sinä kaupittelet seksiä? Voisiko ajatella, että hän suostuu olemaan kotona silloin, kun selsiä on tarjolla.
Huikea idea! Lähtisin heti lenkille, vaikka käyn muutenkin, eikä seksistäkään ole pulaa.
Vierailija kirjoitti:
Huikea idea! Lähtisin heti lenkille, vaikka käyn muutenkin, eikä seksistäkään ole pulaa.
Ihania nämä posotiiviset ja huumorila höystetyt. Ei ole seksi ikävä asia!bEi vaikka ikää oliskin...
Musta miehenä tuo sun alkuperäinen ehdotukses on todella hyvä, liian usein juututaan itse kukin sohvan pohjalle. Saisi kevyttä, ei nin mieluisaa liikuntaa ja myöhemmin sitten sitä mieluisaa liikuntaa