Jos joku ei hyväksy parvekkeella smoukkaamista, niin
Kommentit (9)
[quote author="Vierailija" time="18.06.2013 klo 23:16"]
muuttakoon omakotitaloon tai ulos Suomesta
[/quote]
Miksi? Vain 20 % tupakoi. Eikös se tarkoita silloin sitä, että pieni vähemmistö haisee pahalta ja häiritsee muita. Eikös he voisi muuttaa Smokelandiaan.
Kauhea tapa, onneksi se tehdään koko ajan vaikeammaksi, niin ehkä moni jättää kokeilematta ja säästyy addiktiolta. Ja joo, olen itse joskus polttanut, ja varmaan siksi näin suvaitsematon.
Tupakointi ei ole mikään perusoikeus. Toivottavasti se kriminalsoidaan pian! Tulet sinäkin järkiisi kun savupilvi hälvenee. Ehkä.
Toivottavasti kielletään myös kaikki parfyymit, koska minulla tulee migreeni niistä, enkä ole ainut. Ai niin, ja astmaatikotkin kärsii.
Ja sitten pitää kieltää myös kalan paistaminen kerrostaloissa, koska se käry on niin kamala. Eikä kaalia saa keittää kerrostaloissa. Hyi mikä löyhkä, en voi kotona olla kun joku keittää kaalia, ei saa naapureita kohdella niin.
Muuta sä keskieurooppaan smoukkaamaan. Itävallassa saa vieläkin smoukata kaikkialla. Enpä mene enää uudestaan sukuloimaan.
smoukkaaminen pitäisi kieltää lailla!
- niinhän sitä koko ajan tehdäänkin, pikkuhiljaa loppu se sunkin smoukkaaminen.
Anteeksi, mutta smoukkaaminen!!!!!???
Veikö mutsi tupakat?
Ja Suomi ajautuu syövereihn, loputtomiin ja pohjattomiin, kielletään suomalaisuus
[quote author="Vierailija" time="18.06.2013 klo 23:22"]
Ja Suomi ajautuu syövereihn, loputtomiin ja pohjattomiin, kielletään suomalaisuus
[/quote]
Riittää että kielletään parvekkeilla tupakointi. Juntit eivät sitä muuten tajua, niin hoidetaan homma näin.
Ette te syöpäkääryleitä imeskelevät kusipäät sitä muuten tajua.
KÖH KÖH KÖHHHHH!