Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka saada mies jättämään minut?

Vierailija
24.07.2020 |

Olen onnettomassa parisuhteessa, jossa kärsin henkisestä väkivallasta. Olen kirjoittanut suhteesta tännekin puolisen vuotta sitten, jolloin minua kehotettiin kuorossa lähtemään, enkä nyt ala eritellä väkivallan laatua. Sitä kuitenkin on, päivittäin.

Kysyn, koska mies on uhkaillut monet kerrat, että huonosti käy jos lähden.

Haluaisin siis että mies jättää minut itse. Hän on useamminkin sanonut, että ”lähde v***uun täältä”, mutta viimeisestä kerrasta on jo aikaa.

Kuinka saada hänet sanomaan tuon taikasanan uudelleen olematta uskoton tai syyllistymättä itse henkiseen väkivaltaan?

Tosi kyseessä.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kostaa se joka tapauksessa. Jätä pelleily välistä ja lähde suoraan heti.

Vierailija
22/23 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et mene turvakotiin?

Menenkin, mutta vasta kun mies käskee minua lähtemään. Jos lähden oma-alotteisesti, mies kostaa.

Turvakoti on vain väliaikaista.

Ap

Turvakodissa olet oikeasti turvassa. Saat lepotauon ja apua tulevaisuuden suunnitteluun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rahat piiloon. Lopeta siivous, pyykkäys, ruoanlaitto. Sano, että väsyttää ja masentaa ja makaa sängyssä.

Mun mies varmaan kohta jättää mut 😆

Jollain tasolla toivon sitä.

Olen miettinyt nyt aktiivisesti monta kuukautta että en halua tätä elämää, tämä ei ole minun elämääni, minulla on päätösvaltaa hyvin vähiin asiohin omasta elämästäni enää. Lisäksi olen menettänyt itsetuntoni . Ja minusta tuntuu ETTEN PYSTY LÄHTEMÄÄN.

Ja huomaan että olen alkanut käyttäytyä noin, mitä tässä ketjussa sanotaan. Olen aivan paska kumppani. Miestä tämä ei haittaa kunhan saa seksiä. Sitä annan vaikken halua. Kun en jaksa syyllistystä enää.. mies on sanonut että olen narsisti ja manipuloija mikä on lopullisesti sekoittanut pääni. Mies sanoo että minä olen tekopyhä kun yritän ”asettaa eri säännöt hänen lapsilleen kuin aikuisille” - siis jos yritän saada 9v syömään ruokaa ennen karkkia mies uhosi heittää kaikki ”herkut” talosta pois että minä en saa herkkuja yms.

En ymmärrä mitä tapahtuu ja miten olen tähän joutunut. Olen alkanut saamaan kiukkukohtauksia. Toivon vaan, että mies jättäisi minut. Tämä kaikki on tosi pimeää.. en saa kiinni mistään. Minulla on kaksi asiaa mitä voin tehdä kotona: puutarhanhoito ja sisustus. Mies pyysi juuri jouluksi ystävänsä meille kysymättä minulta ja minä olen hankala ihminen jos haluan edes miettiä asiaa. Aina kun mies menee kauppaan tulee viestiä miten hänellä ei ole varaa - hän kuulema laittaa ruokaan 500-600 euroa kuussa - en ymmärrä missä ne ruoat on. Jokainen keskustelu mieheni kanssa on niin raskas että tekee mieli vaan sulkea silmät ja maksaa, maksaa , maksaa että hän vaikenee.

Tuntuu, että voin aika huonosti henkisesti. En juonut ollenkaan kun tapasin mieheni koska alkoholi ei sovi minulle . Nyt juon ja mies kannustaa. En ymmärrä en..

Ja tuntuu että minun todellisuus on vain minun todellisuus ja kaikkialla muualla on se todellisuus jossa mies on minun unelmakumppani ja mahtava ihminen .

En tiedä miten kestän tätä enää. Olen aika rajoilla. Mutta en voi lähteä koska olisin niin luuseri. Sisäinen narratiivini on jo muuttunut sellaiseksi että olen ihan täysi paska, nolo vaivaannuttava luuseri. Ja vielä jos eroaisin ! Entäs sitten.

Haaveilen siitä etten olisi koskaan tavannut miestäni