Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinusta kilpailtu tai jopa tapeltu koskaan

Vierailija
18.06.2013 |

Nousiko itsetunto?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kilpailtu, ei noussut itsetunto. Totta kai se imartelee, kun miehet on kiinnostuneita, mutta enemmän se näkyvä toisen nokittelu tuntui kiusalliselta. Varsinkin, kun en halunnut kumpaakaan kukkoilijoista, mutta tuttavapiiri odotti että valitsisin jommankumman.

Vierailija
2/8 |
19.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran on tapeltu ja se oli hirveän noloa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noussut itsetunto, eikä edes imarrellut. Lähinnä nolotti... Silloinen eksä alkoi mouruamaan mua takaisin jatkuvasti kännissä, haastoi jo uudelle poikakaverille riitaa tuon tuosta. Uusi poikakaveri sanoi moneen kertaan, ettei hän sitten mihinkään tappeluihin lähde naisen takia, siis mun takia. Mä ymmärsin sen täysin.

Menetin tuon suht hyvin alkaneen suhteen sen vanhan kännipaskan käytöksen takia. Ei se kauaa harmittanut.

Kiukkunen eksäkin löysi jotain muuta tekemistä, kun sitten vasta vuosia, vuosia myöhemmin tapasin hänet ja hän pyyteli käytöstään anteeksi. Sanoi olleensa lapsellinen idiootti, että tuunko takas.. :D En mennyt, silloin olin jo nykyiseni löytänyt.

Vierailija
4/8 |
19.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kilpailtu. Jos olisi, niin olisin hoitanut asiani huonosti. Olen aina kohdellut miehiä reilusti ja avoimesti. Samaa en voi sanoa kaikista miehistä. Valitettavasti.

Haluan muutenkin itse päättää ja olla aloitteellinen suhteissa. En suostu olemaan ns palkinto.

Vierailija
5/8 |
19.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exäni jätti minut usein baareissa ja ravintoloissa yksi istumaan...lähti muka puhumaan puhelimeen tai WCn tms ja tuli sitten pullistellen takaisin, kun joku mies lähestyi minua. Äärimmäisen parskamainen teko, joka loukkasi minua.

Vierailija
6/8 |
19.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Ei noussut itsetunto silloin. Mutta aina vauva-palstalla pullistellessa itsetunto nousee. Niin nytkin.

Ainiin. Unohdin mainita kuinka nololta se tuntui.

Vierailija
7/8 |
19.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On nuorena. Tanssipaikalla eräs poika jonka kanssa olimme katseita vaihtaneet tuli puolustamaan mua, kun känniääliö yritti viedä väkisin tanssimaan. Olin otettu, vaikka ei meistä paria tullutkaan :)

Vierailija
8/8 |
19.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, mutta ei se todellakaan ollut kivaa. Teoriassa on tietysti seksuaalista itsetuntoa nostava ajatus, että kelpaa monelle, mutta käytännössä tilanne oli raastava. Sovimme asiat ja miestenkin välinen kaveruus säilyi. Menin naimisiin toisen kanssa. Minulla oli ja tavallaan on vieläkin lämpimiä tunteita toistakin miestä kohtaan. Tämä ei häiritse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän