Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä näköinen on ollut mielestäsi viehättävin ihastuksesi?

Vierailija
24.07.2020 |

Niin siinä se kysymys, mikä on viehättävistä/kauneinta ollut naisessa/miehessä?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielettömän komea mies jolla vaaleansiniset silmät, pitkät tummanruskeat hiukset, itseäni n. 12cm pitempi ja 17v vanhempi. Persoonana todella mielenkiintoinen ja kiinnostunut sellaisista asioista, jotka ovat itselleni turn on. Tosella fiksu ja hauska, introvertti, hellä.

Vierailija
2/27 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoisesti pitkä, miehekäs, osittain kalju ja ihana hymy. Luonteelta rauhallinen, kiltti ja  auttavainen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä oleee sellainen mies joka kyttäää pelkkää ulkonäköä.

Vierailija
4/27 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkoisesti pitkä, miehekäs, osittain kalju ja ihana hymy. Luonteelta rauhallinen, kiltti ja  auttavainen. 

"ositttain kalju". ELii kerrot itsestäsi.

Vierailija
5/27 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä, nuori, kauniit hampaat, täyteläiset huulet, isot silmät ja pitkät vaaleat hiukset. Näytti jeesustaulujen Jeesukselta.

Vierailija
6/27 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaalea reilu kolmekymppinen luomukaunotar. Hänen hymynsä valaisee synkimmänkin päiväni.

Vierailija
7/27 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi ainakaaan sellainen keinotekoisen näköinen bimbo jollla on teko tisssit ja botoksia huulissa.

Vierailija
8/27 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalju chris hemsworth

Vierailija
9/27 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen vaimo. 155-senttinen salimimmi. Upea hymy ja kauniit kasvot.

Vierailija
10/27 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Kaikki ne on rumia ollut.

Vierailija
11/27 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman näköinen kuin puolisoni. Harteikas, treenattu mutta lyhyempi kuin puolisoni. Minulla on aina ollut samanlainen miesmaku teinistä alkaen. Ensimmäinen pitkäaikainen poikaystäväni oli myös tätä kaliiberia.

Vierailija
12/27 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen karu, miehekäs kaikin puolin, sympaattinen luonteeltaan.

Vierailija
13/27 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

söpö ja kaunis!

Vierailija
14/27 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun opettaja.

Sellainen nörtti, poikamies. Pientä sänkeä, vähän vatsaa, mutta se hymy ja miten meillä juttu alkoi luistamaan. Ihastuin!

Vierailija
15/27 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söpö hymy, seksikäs katse.

Vierailija
16/27 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seurustellut sekä miehen että naisen kanssa, joilla oli klassisen kreikkalaisen patsaan vartalo. En osaa sanoa, kumpi oli viehättävämpi.

Vierailija
17/27 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella komeakasvoinen tummapiirteinen mies jolla älyttömän hyvä kroppa.

Vierailija
18/27 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua kyllä, katsoin juuri aiemmin tänä iltana entisen ihastukseni kuvaa somesta. En ole pariin vuoteen katsonutkaan.

Hän on mieheksi pieni (n. 170 cm) ja hyvin hintelä, sirorakenteinen. Kuvissa hän ei toden totta näytä oikein miltään. Nyt kun katson kuvaa, en oikein ymmärrä, mitä olen hänessä nähnyt.

Mutta livenä hän näyttäytyi minulle aina suunnattoman kauniina, kuin olisi hehkunut. Silloinkin ihmettelin eroa valokuvan ja todellisuuden välillä.

Olisi kiva tietää, "hehkuuko" hän vieläkin samanlaista valoa livenä. En ole 10 vuoteen tavannut, tuskin enää tapaankaan koskaan.

Vierailija
19/27 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellanen paksuperänen blondi ja mistä tiedän, että paksuperänen, koska peitteli takamustaan.

Vierailija
20/27 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihastunut aivan eri näköisiin ja kokoisiin ja pituisiin miehiin elämäni aikana. Ulkonäkö ei ole ollut oikein koskaan ihastuksen syy, vaikka kaikki ovat mielestäni viehättäviä miehiä olleet. Mutta ehkä eniten ihastunein olin yhteen mieheen, jossa oli jotain erityistä karismaa ja paljon samoja kiinnostuksen kohteita kuin itselläni. Jotain erityistä kemiaa myös, jota ei vain voi selittää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän