Onko kellään palstalaisella sellaista miestä joka hemmottelee, laittaa esim hyvää ruokaa?
Osoittaa välittävänsä.
Mulle on lämmitetty korkeintaan hernekeittoa.
Kommentit (49)
Minun mieheni! Tänään kyllä laittoi lounaaksi hernekeittoa, mutta hienosti maustettua ja kermaista. Ja illalla viiniä, leipiä ja hienoa musiikkia. :)
Mun mies laittaa mulle ihania ruokia melkein joka päivä. <3
Vierailija kirjoitti:
Minun mieheni! Tänään kyllä laittoi lounaaksi hernekeittoa, mutta hienosti maustettua ja kermaista. Ja illalla viiniä, leipiä ja hienoa musiikkia. :)
Voi.... olen kateellinen
Ap
Ja mitähän ap tekee miehelleen? Ei niin mitään, voisin veikata
Entä niska- tai jalkahierontaa?
Olisin ihan kuumana huomioivasta miehestä. (Sopiva tietysti muutenkin)
Ap
Kyllä kiinnostaakin kokopäivätoimisesti työllistävä nainen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi.... olen kateellinen
Ap
Vinkki: Ole iloinen, hemmottele iloisesti ja kerro sitten iloisesti, että olisi ihanaa saada jotain kaunista, ihanaa hemmottelua ja hassua yllätystä joskus häneltäkin.
Mun mieheni, tekee herkullisia ruokia ♥️ kokkaamme ja leivomme myös yhdessä.
Juuri äsken teimme suklaakakun, ollaan oltu nyt 20 kk naimisissa, mies haluaa juhlia kanssani 😍♥️
Mun mies huomioi joka päivä minua jotenkin, tekee hyvää ruokaa viikonloppuisin tai vie ulos syömään. Mielellään kokkaisi arkenakin, mutta yrittäjänä tekee pitkää päivää. Yhdessä yli 30-vuotta. :)
Vierailija kirjoitti:
Mun mieheni, tekee herkullisia ruokia ♥️ kokkaamme ja leivomme myös yhdessä.
Juuri äsken teimme suklaakakun, ollaan oltu nyt 20 kk naimisissa, mies haluaa juhlia kanssani 😍♥️
Onnea teille!
Vierailija kirjoitti:
Mun mies huomioi joka päivä minua jotenkin, tekee hyvää ruokaa viikonloppuisin tai vie ulos syömään. Mielellään kokkaisi arkenakin, mutta yrittäjänä tekee pitkää päivää. Yhdessä yli 30-vuotta. :)
Ihanaa.🥰
Kun oon iltavuorossa viikonloppusin, mies laittaa ruoan uusien vielä kun tulen töistä. Usein jotain pataruoka, ja kyllähän se maistuu jos on ollut illan töissä. Mies myös nauhoittaa mun lemppari ohjelmia kun oon töissä. Itse taas vapailla teen ruokaa mistä mies tykkää, kokataan muksujen kanssa yhdessä😃
Minun mieheni ei osaa laittaa ruokaa, mutta peittelee minut iltaisin, hieroo jalkoja ja ostaa tavaroita, joita katsoo minun tarvitsevan (polkupyörän takavalo, langaton kaiutin, lämpöpeitto...)
Tuollaista miestä sanotaan homoksi.
On, tekee ruokaa, hoitaa omat pyykit, käy kaupassa. Ihan rouhea rokkari muuten.
Minun mies 😍 laittaa ruokaa, tiskaa, hieroo ja hellii. Osaan arvostaa!
Minulla on järkyttävän hyvä mies. Kokkaa halutessaan kokkitasoisesti, osaa rakentaa, korjata ja tehdä oikeastaan mitä vain. Lisäksi hyvässä valkokaulusvirassa. En ymmärrä mitä olen tehnyt saadakseni tämän onnen. Olette ainoat jotka tästä tietää, IRL en uskalla puhua edes ystäville. Kell’ onni on, se onnen kätkeköön.
Mun nykyinen aviomies hemmottelee ja laittaa ruokaa siinä missä minäkin. 14 vuotta jaksanut ja yhä huomioi. Yhä muistan, kun suhteen alkuaikoina menin hänen luokseen ekaa kertaa iltavuorosta. Pillahdin itkuun, kun hän oli tehnyt minulle iltapalan. Pienetkin arkipäivän huomionosoitukset ovat niin merkityksellisiä, pieni suukko, peittely, migreenin iskiessä huolehtii lääkkeen, pimeän huoneen ja kylmän pyyheen otsalle. Joskus sitä vaihtamalla paranee.
Minä teen kaikkea kivaa pirskahtelevalle vaimolleni.
T: Uljas 72v
Mun exällä oli. Siivosin kun se oli koulussa ja kokkasin sille ruuat kun tuli kotiin